Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

imi pare rau ca te-am parasit...dar ce pot face???????...timpul inapoi nu se mai intoarce...:((:(((:((




Statusuri de jale nr.2:

umbrele noastre se sarutau knd ai plecat.. luna plangea si ea iar stele se certau.. inima imi murea strigand.. ochii tai imi ardea sufletul.. buzele te-ar fi sarutat secand.. mainile nu ti-ar fi dat durmul si iubirea noastra nu ar fi murit




Statusuri de jale nr.3:

A mai trecut...

Inca o zi a mai trecut

Ma doare inima ca te-am pierdut ,stii

Dar nici un pas nu faci..

Sa revii..:-




Statusuri de jale nr.4:

dc intotdeauna iubirea este umbrita de tristete ?..., dc cuvantul lor este intotdeauna mai puternic decat al meu...?, dc nu incerci macar pt ultima data sa stam fatză in fatză?...dc nu recunosti că am fost prima şi ultima ta fată?de la ligi pt ....el




Statusuri de jale nr.5:

Iti amintesti cand ai plekt si mai lasat plangand ?

CAndva iti vei aminti

Vei cauta privirea mea in fiecare EA




Statusuri de jale nr.6:

cand totul e pierdut...nu dispera..va veni shi vremea ta...shi atunci totzi c teau facut sa plangi....vor plage in masura egala cu tn




Statusuri de jale nr.7:

Ai aparut in viatza mea k o puternik raza de soare ce mi-a adus in suflet kldura shi gingashia nesfarshita,q zambetul tau m-ai invatzat sa qnosc blandetzea pana atunci neqnosqta,sarutul tau m-ia daruit dulceatza nemaiintalnita,ochii tai senini mi-ai aratat k dragostea exista,iar tandretzea shi frumusetzea sufletului tau mi-au qcerit inima...:((:((:((




Statusuri de jale nr.8:

iubirea e o pacoste de care nu scapi usor:((:((:




Statusuri de jale nr.9:

dointze...



sunt cateva dorintze acum

ce ma conduc spre tine

si-o inima lasata-n drum

si franta de iubire



doresc k u sa ma iubesti

sa fie totul k in povesty

plutynd pe un nor de fericire

zburand de prea multa iubire



dorintele sunt tot mai dese..

inima-mi bate tot mai tare

iar visele sunt prea indraznetze

sincet ma poarta spre visare



sunt visuri ganduri tot c scriu..

iubirea ta e o amageala

si zi de zi incerk sa fiu

mai visatoare..sau reala?:-??





sunt lacrimi pline de dorintze

sub ochii mari si cristalini

sincerk sa chem a ta fiintza

spre mn k sa ma alini:X:X:X:X





knd ochii tai cei dragastosi

se uita catre mine..

sunt cei mai dulci ji mai duiosi...

nimik nu se compara cu tine...

besk;X:X:X:X:X:X




Statusuri de jale nr.10:

viata...o carte deshisa....din kare aveam ce sa invatazam ..uneorii....p kare vream sa o inkideam knd ne face rau....in kare scrieam tot ...bucurii ...necazuii...bune ..rele....luk frumoase urate....dar p kare o udam mereu lu lakrimi ...atunki knd ne dam semaa k iubim..ji ka in akelashii timp..greshim fata de cel drag....




Statusuri de jale nr.11:

Kand ma gandesk in mintea mea ka esti in bratele alkuiva kred ka ar fii o nebunie sai spui si ei kemi supi si mie mi imi spui ka ma iubesti ei ii spui ka o doresti :((




Statusuri de jale nr.12:

dak iubesti...fii sigur k pe calea suferintei ai sa pasesti...




Statusuri de jale nr.13:

dc ma privesti asa ........oare ce gandesti .............cand am vrut sa ma apropi de tine u mai respins ..........azi ti-am aratat ca pot fi stapana pe sentimentele mele.........




Statusuri de jale nr.14:

va veni o data vremea cand in urma vei privi...ai vrea sa reinvie roate bucurii sh nebunii...dar trecutul se ascunde,nu mai vine niciodata,numai amintirea spune ca...:asha a fost odata:(((




Statusuri de jale nr.15:

dc nu putea sa fie bine?...:|...dc noi?:|...kand ne iubim asha mult...:| dc e nevoie sa ne certam?...off te iubesc mult:X...si nu vreau sa te pierd:|...




Statusuri de jale nr.16:

nu mai am pe nimeni cin sa imi aline durerea...:((




Statusuri de jale nr.17:

e atat de frig..lacrimile mi-au inchetzat shy nu mai pot sa iubesc... the rog intoarce-te shy fa-ma din nou fericitha...




Statusuri de jale nr.18:

uSoR L-am Avut..Usor l-am pierdut :(( ..dC?




Statusuri de jale nr.19:

mai mult conteaza frumusetea interioara decat cea exterioara...pacat ca nu gandeste toata lumea asa




Statusuri de jale nr.20:

ALL MEMRIES NOW SITING IN THE DARK..

4 THIS I GIVE A TEAR APART

DRU;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu