Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Stai ascuns, cu toate ca nu te cauta nimeni !!




Statusuri de prietenie nr.2:

iubesc sa fiu adorata si ador sa fiu iubita;):x:x




Statusuri de prietenie nr.3:

Sunt o proasta ca te-am iubit

Desi nu e vina ta

Eu te creau pe tine

Si tu o vrei pe ea!




Statusuri de prietenie nr.4:

by dya



Sunt prea dolce sa fiu light

In schimb ce voi sunteti de kkt




Statusuri de prietenie nr.5:

bah cartofule prajit

tu credeai k te-am iubit

fraere te-am parasit




Statusuri de prietenie nr.6:

nu te iubesc parintii.....care te-au facut cum te iubesc eu....de cand ne-am cunoscut!!!:X:X:X:X:XA&I




Statusuri de prietenie nr.7:

Te crezi in stare sa ma poti judeca? Incearca... dar mai intai fa o analiza avand ca subiect de studiu persoana ta!!

:X [~_~] See the world in a pink way [~_~]




Statusuri de prietenie nr.8:

A murit Mortu ...




Statusuri de prietenie nr.9:

ce par frumos ai pacat ca-ti iese din nas =))




Statusuri de prietenie nr.10:

mama vino sa ma vezi...muncitor la spatii verzi....c-am furat sy yo ceva sy ma pryns polytya...:x:x




Statusuri de prietenie nr.11:

Draga (un nume de fata),esti frumoasa ca o cioara,ochii tai ma baga in boala,paru' de la coasa vacii,cand te vad m-apuca dracii!!X(X(:))




Statusuri de prietenie nr.12:

וAminteste-ti ca nimic nu ramane la fel.•×...uneori am nevoie de tine...




Statusuri de prietenie nr.13:

ador blondele, ador brunetele, ador roscatele ... daca ma gandesc mai bine ... ador o blonda cu suvite ! :))




Statusuri de prietenie nr.14:

Daca dansurile si melodiile anilor 60' au devenit la moda, de ce sa nu devina si dansurile din epoca de piatra, dar sub alta denumire... pitzi style .. nu copiati :))




Statusuri de prietenie nr.15:

cand eram mik si ma pozam

ziceam o sa ma fac un mare betivan:)))




Statusuri de prietenie nr.16:

Io pe tine....tu su mine..un darab din mine in tine.




Statusuri de prietenie nr.17:

OkIi MaRi!,GoOlItZa MiK,tLaSaTuLi De PaPoO0ShIk!:X:X



(^_^)



SuNtH fRoO0MoAsA sHi StIlAtHa De BaRbIe AdImRaThA sHi De PuShTaNi ApReCiAtHa!:P



SuNtH sHi DoOlCe ShI aMaRa DePiNdE dE vRaJeAlA!




Statusuri de prietenie nr.18:

viata e de cacat dar macar are grafica buna




Statusuri de prietenie nr.19:

M-am trezit Luni si m-am gandit Marti , ca Miercuri trebuie sa ma duc la scoala ,dar am vazut ca e Joi si urmeaza Vineri si am zis "ce dreacu sa ma duc Sambata la scoala ca Duminica e zi libera"...




Statusuri de prietenie nr.20:

Te IuBeSc Te DoReSc DaTe DrAcU k GlUmEsC



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu