Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

nu te mai iubesc iubire :))




Statusuri frumoase nr.2:

☻Inca Stau

☻Si Imi dOresc

☻Sa Uit

☻tOt Ce a ƒOst

☻Caci ƒAra rOst

☻Am Stat si

☻ Te`am Asteptat

☻Si la ƒinal

☻Ai dat Uitarii tOtul

☻Atunci cand

☻Ai plecat :-j




Statusuri frumoase nr.3:

povestea lor nevinovata el un baiat iubea o fata:X:X:X




Statusuri frumoase nr.4:

NU SARUTA FRANTUZESTE

SCURT SI DELICAT

CI SARUTA ROMANESTE

LUNG SI APASAT




Statusuri frumoase nr.5:

in ziua in care te-ai nascut ploua...de fapt cerul plangea de bucurie ca s-a nascut un inger...




Statusuri frumoase nr.6:

dragostea este ca vantul...nu o vezi dar o poti simtii...




Statusuri frumoase nr.7:

in pat cand te priveam.....incet incet eu iti sopteam ...k te iubesc eu iti spuneam ....si u ma luai incet in brate si ma dezbracai de haine...si te dezbracai si tuh si incet tu ma lingeai si usor ma atingiai si mai tare mio impingeai si eu tipam kat mai tare puteam....asta era odata dar acum esti cu o alta fata...:(((mai parasit si ai pleat si mai lasat....:(((




Statusuri frumoase nr.8:

Undeva cineva se gandeste La zambetul tau si se bucura De prezenta ta in viata sa Atunci cand esti suparat adu-ti aminte ca cineva undeva te iubeste




Statusuri frumoase nr.9:

dragostea este mancarea sufleteasca pt cei slabi......iubeste si o sa fii ranit.....




Statusuri frumoase nr.10:

il iubesc da prostu nu-si da seama ..




Statusuri frumoase nr.11:

De cand e lumea facuta ,ochii nevazuti se uita si pe mine m-au uitat cineva ce mi-a fost drag...




Statusuri frumoase nr.12:

Ma vrei inapoi?... Eu nu...Iti spun doar atat. Nu miza pe faptul ca odata m`ai facut sa plang. Am mai crescut:)




Statusuri frumoase nr.13:

daca iubesti un baiat si el o iubeste pe alta nu te lasa dusa de tristete si te plansete pt ca o sa ti ggasesti altul:P




Statusuri frumoase nr.14:

te iubesc an stil dior te iubesc si simt ca mor te iubesc an stilarmani casa moara toti dusmani te iubesc an stil gabana ca esti dulce ca bonbona :)):))




Statusuri frumoase nr.15:

E atit de bine cind stii ca ai o iubire linga tine ...cin tu stii ca el te iubeste te adora te saruta te ingrijeste cind stii ca el tia oferit tot ce se putea pe lumea aceasta iar tu il ofensai il jigneai il certai il loveai si cel mai mult il foloseai...atunci sa stii ca nu trebuia sa faci acel lucru ... pentru ca ai pierdut un inger pe care inapoi nu-l vei mai intoarce




Statusuri frumoase nr.16:

imi da o lacrima din ochi si nu stiu ce-i cu mine doar atata pot sa spun k mi-e dor de tine




Statusuri frumoase nr.17:

te yubesc




Statusuri frumoase nr.18:

ce usor poti spune unei persoane ,,TE IUBESC,, ...FARA sa-i dai prea mare importanta...si fara sa sti poate kt de mult o fari sa sufere:((:((:X:XX:X




Statusuri frumoase nr.19:

am numarat stelele chear daca sunt multe si una mi-a mai ramas so adaug acea steaua esti chear tu!!...




Statusuri frumoase nr.20:

you make me wanna lala ;;x .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu