Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

Glumeste in iubire, dar nu iubii in gluma !




Statusuri frumoase nr.2:

te iubesc....mai mult ca orice sau oricine pe lumea asta esty rodul visurilor mele..........nu-ti imaginezi cat de mult te iubesc!a-si fi in stare sa fac orice doar pt tn...........te iubesc la nebunie..!




Statusuri frumoase nr.3:

Incerc sa`ti demonstrez ca a fost doar o greseala Nu pot sa uit trecutul ... prezentul ma doboara Tu nu`mi dai nici o sansa sa`ti spun cum a fost Ca fara tine viatza mea ... nu are niciun rost




Statusuri frumoase nr.4:

Aseara la ora 8 stand pe un scaun langa foc si gandinduma la tn s-a rupt scaunul cu mn :X:X:X:X:x:-*:-*

PUSY




Statusuri frumoase nr.5:

O scoica de aur e inima mea ... perla iubiri tale se afla in ea ... chiar daca soica se sparge de stancile reci... perla iubiri tale ramane pe veci!!!




Statusuri frumoase nr.6:

un sentiment de dragoste,un sentimet de iubire pentru cel care tine la mine




Statusuri frumoase nr.7:

cand iti va fi dor de min aduti amite ca tu mai lasat sa plec




Statusuri frumoase nr.8:

te iubesk si nu ma krezi scoate-mi sufletu sa vezi,fara suflet dak asi fi tot p tn te-asi iubi:x:x:x




Statusuri frumoase nr.9:

merg pe strada..te vad cu alta,imi curg lacrimile..dar stiu k e doar un fleac de`al tau,vrei sa ma faci genoala?stai asa nu te ambala nimic din ce fc uh pt mn nu va exista




Statusuri frumoase nr.10:

daca ma urasti trage cu arcul in mine dar vezi sa nu tragi in inima ca acolo te afli tu




Statusuri frumoase nr.11:

nu iubii un blond ca-i un vagabont

iubeste un brunet ca saruta cu talent

cristina




Statusuri frumoase nr.12:

DE DRAGOSTE PIERDUTA




Statusuri frumoase nr.13:

cit de tare te iubesk am uitat ce inseamna sa iubesty




Statusuri frumoase nr.14:

Nu incerca durerea sa ascunzi cu zambete false si apoi sa plangi,mai bine lasi lacrima dulce sa vezi iubirea unde te duce.




Statusuri frumoase nr.15:

baieti imi bat in geam nu aud am termopan




Statusuri frumoase nr.16:

Vai de cel ce uita greseala si tine minte pedeapsa...by Gaby S;)




Statusuri frumoase nr.17:

Fata pe care ai iubit-o la 18 ani si n-ai mai vazut-o de atunci,o vei iubii toata viata.by Gaby S;)




Statusuri frumoase nr.18:

niciodata sa nu crezi in iubirea altcuiva dak atunci esty cu cineva...niciodata sa nu zici te urasc ... mareu vei te iubesc shi te doresc IUBIREA MEA (by CaRlA:*)




Statusuri frumoase nr.19:

Regret ca esti departe

si nu te pot vd

dar te am mereu aproape in inimioara mea




Statusuri frumoase nr.20:

a mai trecut o zi

a mai trecut un ceas

mai trece un minut

mi-e dor sa te sarut

secunda care vine

mi-e sh mai dor de tine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu