Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Tu esti totul ptr mine,.....esti tot ce am mai de pret pe aceasta lume, te voi iubi la infinit ptr ca esti cel mai dulce si cuminte puisor




Statusuri haioase nr.2:

Desparte,....si iubesre!

Nu prea e crestineste,

Daaaa, inima vorbeste!




Statusuri haioase nr.3:

invata sa iubesti; invata sa traiesti; daka nu ai scoala vietii vei fii un fraier, .....nu vei fii iubit; asa ca citeste aici, VERE, saall




Statusuri haioase nr.4:

Daca ma iubesti te intorci la mine si uiti de ea; valabil pt Andrea din Italia




Statusuri haioase nr.5:

daca ai fi cu mn in casa, ce ai face? 1)m-ai saruta? 2)mi-ai zice: te iubesc 3)ai face dragoste cu mine 4) ai sari pe geam




Statusuri haioase nr.6:

Te iubesc In stil Romantic Te iubesc in stil Arabic dar mai mult eu te iubesc ca un caine fara piept




Statusuri haioase nr.7:

decat cocosat de munca de pomana, mai bn burtos de bere la doza




Statusuri haioase nr.8:

eu iubesc dar grejesc k iubesc pe cn nu ma iuby




Statusuri haioase nr.9:

(((stiu ca e lung mesaju’ meu, citeste-l daca vrei lacrimi in ochii thai ))) TE IUBESK # # # # # # ........ mi-a placut de thine, ti-a placuth de mine te-am iubit m-ai iubit.....,apoi ne-am despartit; te-ai tinut o vreme iar dupa mine dar eu nu mai simteam nimic pentru tine acum ...thu m-ai dezamagit; se pare ca sentimentele mele au revenit si ma uit mereu dupa tine .....se pare ca acum sunt eu cea care se tine dupa tine,,,, da’ tu nu mai simti nimic pentru mine; acum tu ti-ai gasit o gagica o placi, o iubesti, tii la ea si n-o vei lasa ....., dar acum e vorba despre noi doi nu despre ea.......dar acum sunt eu cea care sufera pentru tine si se gandeste zi si noapte la tine ............ mi-am dat si eu seama ca am gresit ...............stiu, am stat cu tine si te-am dezamagit pentru ca am tinut la tine doar pe jumatate ,,,,,,,,,,ceea ce am facut a fost rau........da’ ce faci tu e si mai rau.......daca nu ne desparteam si acum eram impreuna; stiu ca tu nu te desparteai de mine dar am facut ceea ce nu trebuia; nu e vina ta e doar a mea ...... nu stiam cum sa-ti zic dar am zis pana la urma ca s-a terminat...............stiu ca e doar vina mea acum nici nu mai stii sa ma saluti; e alegerea tha, nu te codamn.. :x ............ eu mi-am batut jok de tine acum sa-ti bati tu jok de mine .. daca asa crezi ca e bine...........daca stiam ca ma despart de tine si ca sentimentele mele reveneau nu mai imi bateam jok de tine......e vina mea, e doar a mea; stiu ca am gresit ca m-am despartit de tine; acum stau eu si plang si ma gandesc ca prost am facut ......gandindu-ma la tine.....vreau sa ma impac cu tine da stiu ca nu se poate ....stiu ca am gresit ca te-am dezamagit da lasa ca tu esti bine acum plang eu dupa tine ....,,,(dute la gagica ta vezi-ti de viata ta )(daka asa crezi ca-ty va fi bine, ramai cu ea; ea si cu persoana tha si o sa aveti 30 de copii retardati la fel ca voii)nu baga in seama mesaju' meu eu l-am scris ca-mi este greau)...VINOVATA SUNT CHIAR EU (de ce zici ca n-am, ce face?....am ce face, da, scriu si eu...ce nu-i bine? Nu te baga daca nu sthii despre ce e vorba!!!!!!!! :X:X:X:X:X:Xte iubesc,te iubesc,te iubesc si inc'odata te iubesc,te iubesc,te iubesc ultima data te ador, te plac, te privesc\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"(~,,,,~):X:X:X:X:X




Statusuri haioase nr.10:

SSDD




Statusuri haioase nr.11:

ღ Fara SperanTse am AjunS , Pe Tine Te IubeSc De MulT .! As Face Orice Pentru Tine , Dar VreaU Sa ma IubesTi pe Mine .!



ღ By AlecsanDra




Statusuri haioase nr.12:

atunci cand iubesti sa stii ca gresesti; dar daca cineva ar spune ''te iubesc'' atunci sa fii sigura ca ai un ales




Statusuri haioase nr.13:

de mos nicolae




Statusuri haioase nr.14:

te iubesc shi te doresc; unde drac' te mai gasesc?




Statusuri haioase nr.15:

dezmerdari de dragoste




Statusuri haioase nr.16:

ce e




Statusuri haioase nr.17:

tu esti si vei fi cea mai speciala;

eu voi ramane prostu' din scoala genelara...te ubesk




Statusuri haioase nr.18:

fetele-s nasoale toate:P




Statusuri haioase nr.19:

Dragostea este cel mai frumos lucru ce i se poate intampla unei persoane dar atunci cand te indragostesti de cine nu trebuie devine o iluzie dureroasa ce nu se poate dezlipii de langa tine; dragostea te inalta la ceruri si tot ea de ingroapa de vie.




Statusuri haioase nr.20:

Cand cineva va putea scrie cu un cub de gheata pe soare.......inseamna ca te va iubi mai mult ca mine....! ptr inima mea, pascu madalina....te iubesc...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu