Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

crezi ca mi pasa daca spui ca ma iubesti? trebuie sa mi demostrezi :D by madalinasyndy :X:*




Statusuri pentru messenger nr.2:

,,va veni odata vremea cand in urma vei privi..vei dori sa revie toate bucurii si nebunii..dar treqtul se ascunde,nu my vine niciodata..numai amintitrea spune k asa a fost odata:X"




Statusuri pentru messenger nr.3:

team iubit te voi iubi cate zile voi trai




Statusuri pentru messenger nr.4:

alo ce mai vrei aa nimik nu vreau decat sa stii ca te iubesc si sa nu a mai cautzi dar acm ce mai vrei sa`ti spun ca te iubesc nu nuh mai conteaza ramai cu ale tale adio!!




Statusuri pentru messenger nr.5:

Daca pe fiecare fulg de nea ar fi scris te iubesc, si este ceea ce simt pentru tine, ar trebui sa te uiti afara sa vezi ca a inceput sa ninga...




Statusuri pentru messenger nr.6:

totul e frumos atunci knd iubesti pe cineva foarte mult




Statusuri pentru messenger nr.7:

Orice ar fi nu uita de mine

Mereu o parte din sufletul si inima mea iti va apartine tie

Te iubesc ....Katala:X:X




Statusuri pentru messenger nr.8:

1000 sa te doreasca

100 sa te iubeasca

10 sa te vrea

1 sa te ia




Statusuri pentru messenger nr.9:

nu scriu un status lung ca ceilalti nu citesc dar am doua cuvinte te iusbesc:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.10:

te iubesc,te doresc.dute dreq k glumesc:))




Statusuri pentru messenger nr.11:

Te-am cunoscut inn clipe grele Cand sufletul-mi era pustiu

si m-am indragostit de tine

Fara sa vreau, fara sa stiu




Statusuri pentru messenger nr.12:

pe o stanca neagra eu frumos pictez cu lacrimi de sange cuvantul TE IUBESC:-*:-*:X:X




Statusuri pentru messenger nr.13:

Eu stiu ca tu nu ma iubesti.Dar eu te iubesc cat oi fi pe pamant si sa nu uiti ca eu ti`am spus ca te iubewsc si u mai ignorat




Statusuri pentru messenger nr.14:

AS vrea sa cred ,sa pot,visa ,sa te aduk de partea mea , as vrea k timpul sa-l opresk ,sa Spoon "Da" Atoocni knd trebuia..Te Iubesk :x:x:X:x:X....

By Me Ptr..Gby[:X]




Statusuri pentru messenger nr.15:

De ce viata e atat de cruda cu mine? Vreau si eu partea mea de fericire...sunt o frunza in toiul furtunei , ce o distruge fara sentimente...si totusi traieste...ii bate decat inima ce e atat de zbrobita...:( cat ar incerca sa isi faca rau nu se pot distruge , le leaga ceva mai mult decat ar trebui....

Se cearta....se urasca...si totusi isi cer iertare...doar pentru cateva clipe pot plange in liniste...se intreaba de ce orgoliul trebuie sa infiga de fiecare data pumnalul...si sa creeze rani atat de adanci...

Acum stiu cum e sa suferi..disperat...sa fi incatusat intr-o iubire ce nu ti-a fost impartasita niciodata ..si la care tu ai sperat cu ardoare....Ramai doar cu sperantele....Nimeni nu are voie sa ti le distruga...si stii de ce?

Pentru ca intr-o zi o sa sufere si o sa se inece in propria agonie..ce il va scoate de acolo in simfonia unui pian ce canta fortat bocetul sfarsitului....

TE ROG SA MA IERTI...chiar nu inteleg cum am putut fi atat de rau...de ce abia acum trebuie sa isi dea seama de greseli..? acum cand are atata nevoie de mangaiere?

Imaginatia mi-l face sa il vad terminat...jurandu-mi ca sa schimbat.... dar ce rost are..? Eu stiu ca nu e asa...:-< toata lumea stie...ca vantul iubeste frunzele si totusi el e acela care le curma viata... dar se iubesc..nu stiu ce este ranchiuna...

Un om ce nu stie sa aprecieze iubirea...este o fiinta ce a trait degeaba...ce nu a profitat de roua diminetii ce se scurge adesea pe niste buze...jucause in zilele racoroase..:( . .

Se rasfata ...cu vorbe ce in trecerea timpului vor deveni dureroase...atunci o sa realizeze ca a trait pentru altii...fiind un mort in viata...irosindu-si viata sperand la dragoste...la o dragoste neavuta...stiind ca nu o va castiga ...a insistat...devenind o umbra...in propriul iad....

Soarele s-a indragostit de pamant desi stie ca niciodata nu il va atinge..spera la acea idila perfecta...ce exista in inchipuria...fiecarei fiinta...

Iarta-ma pentru atata suferinta...chiar nu stiu cum am putut fi atat de orb incat sa nu vad daruirea ...si dragostea pe care mi-o ofereai in fiecare privire aruncata cu blandete asupra mea...Iarta-ma chiar daca e prea tarziu...Te rog iarta trecutul ...sa pasim impreuna spre viitor , sa ma lasi sa repar raul pe care ti l-am cauzat..vreau sa-ti daruiesc iubirea pe care nu am crezut niciodata ca o vei avea....spunea cu ochii in lacrimi...si a sarutat buzele ce fusesera ale lui...pentru totdeauna....Iarta-ma ! a strigat in plina strada... l-am imbratisat....si l-am urat pentru toata durerea mea...toata tristetea si toate noptile pierdute cu gandul la el...

Oare e adevarat..? Oare daca m-ar pierde l-ar durea...Acum e al meu...desi mie greu sa cred...imi mangaie lacrimile cu fiecare rasarit de soare...dar pentru mine...fiecare mangaiere ma duce in timpul cand iubirea lui era orizontul la care nu ajungeam....

Imi saruta drumul...pe care voi pleca singura...facandu-l mai putin greu...si cu un ultim sarut ma trezeste...din acel cosmar frumos...Nu a fost niciodata al meu...si nici nu o sa fie...dar sufletul meu o sa fie mereu o inchisoare pentru dragostea lui....Viata nu mi-a fost niciodata prietena..desi acum ne intelegem bine...este o impartasire de durere falsa...pentru ca ea si destinul...nu au incercat niciodata sa ma faca fericita...

Aceasta poveste se incheie trist...de aceea cerul prefera sa nu ii pateze memoria fetei..ce a plecat atat de trista...acum viata a cons-truit o arca...in care se urca toate suferintele , toate razboaiele si durerea celor care au pastrat-o in adancul lor...si au pierit putin cate putin...traind doar pentru a face umbra pamantului...

Dar ...sangele ce fusese amestecat cu o smoala plina de ura ...a facut sa vrea sa se ridice din propria cenusa...si culorile soaptelor din serile de vara...au nascut curcubeul... ce imbraca ploaia in dragostea calda si dulce precum inocenta fulgului de zapada...

Zapada i-a facut mormant iubirii...gheata i-a facut altar...iar amintirile le-au distrus cu ura...aceea ce o meritau pentru toate ranile...ce s-au vindecat dar au ramas cicatrici ce nu se vor vindeca...niciodata!




Statusuri pentru messenger nr.16:

DND....foaie verde puisor tu dai BUZZ eu dau IGNOR.....




Statusuri pentru messenger nr.17:

Sunt frunze ce nu cad…

Oricat de tare vantu`ar bate…

Sunt inimi ce nu se despart nicicand…

Chiar daca sunt departe!!




Statusuri pentru messenger nr.18:

Esti o raza de lumina ce-mi lumineaza calea vietii.As vrea sa adorm doar in dorinta de a-ti vedea chipul in vis. Te iubesc 7zile in saptamina,24ore din 24, 60 de sec dintr-un minut si daca imi va ramine inka o sekunda, tot tie ti-as dao!!!!!!!




Statusuri pentru messenger nr.19:

oooooooh iubire ti-am mai spus ce frumos esti...PE INTUNERIC!!!!=/




Statusuri pentru messenger nr.20:

sunt misto toate



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu