Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

esti frumoasa asa yice un baiat ,,te rog stai cu mine




Statusuri de viata nr.2:

Tot ce am vrut de la tine a fost un strop de iubire o raza de atentie dar tu mi-ai oferit doar indiferenta..as face orice pt tn dar tie park nici nuti pasa ...de multe ori ma faci sa cred ca iubesti pe alcineva si simt ca totul se prabuseste an jurul meu...by chryss_u96




Statusuri de viata nr.3:

te iubesc multtttttttt




Statusuri de viata nr.4:

mi-am deschis ochii si in fata mea am vazut dragostea pe care o asteptam...




Statusuri de viata nr.5:

intre noi doi nimeni nu se poate baga ,..Decat IUBIREA:x:x:x:*:*:*te iubesc iubirea mea.si u ejti inima mea:*




Statusuri de viata nr.6:

dragosteai ceva care nu ma lasa ...

fix undeva ea ma apasa eu il iubesc

el ma uraste dreagoste e rea

ca esa hotaraste




Statusuri de viata nr.7:

te iubesc biank mult :P

esti viata mea :P




Statusuri de viata nr.8:

esti patetik si uh sti nu mai cred in jukari..si acum nu ma trada hai zimi ca sunt eu viatza ta...




Statusuri de viata nr.9:

Cand Ingerii vor dracui, cand draci se vor ruga, cand ploaia se va transforma in sange, si norii in noroi, atunci si poate nici atunci nu voi inceta sa te iubesc.




Statusuri de viata nr.10:

Imi e dor de tine

Imi e dor de noi

Cat timp ne iubim noi

N




Statusuri de viata nr.11:

Esti destept da fa pe prostu ca asta ai rostu.




Statusuri de viata nr.12:

cand ma uit la luna pe tine te vad

cand ma uit la stele pe tine te vad

cand ma la tine vad iubirea

ce ne poarta dragosatea la amandoi




Statusuri de viata nr.13:

daca viata mi-ar putea oferi...inca data sansa de-a ragasi ...si de te-as vedea din nou...as spune te amo




Statusuri de viata nr.14:

esti ca un spin in inima mea,ce sangeraza valuri de iubire




Statusuri de viata nr.15:

e cel mai greu cand nimeni nu te intelege si tu il iubesti sau o iubesti




Statusuri de viata nr.16:

Simteam k zbOr!!!era deajuns un singur sarut!sa iert,sa uit tOt ce'ai facut!




Statusuri de viata nr.17:

Ce rost are sa traesti

Dak iubire nu gasesti

Si nu auzi vorbe bune

Doar intriga,futie,ura

Pkte qm ar fi mandria

Desfraul,crima,lacomia

si greu k singur sa razbate

te-mpotrivesti,injuri si kzi

si nu e nimeni sa te asculte

e D-zeu atata doar

in haosul fara amor hotar

inchina asa dar o ruga

si spera intr-o viata buna




Statusuri de viata nr.18:

Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mia adus in suflet caldura si gingasia nesfirsita,cu zimbetul tau mai invitat sa cunosc blindetea pina atunci necunoscuta.Ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea exista iar tindretea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima.




Statusuri de viata nr.19:

a iubi e bn dar sa stii pe cn sa nu spui iubit la orice tampit




Statusuri de viata nr.20:

Te pretuiesk k pe un diamant:D:Dte ingrijez k pe o floare din gradina.............dar dragostea pe care ti-o port[-([-([-([-(nu se masoara niki ku diamantu ..niki ku floarea se masoara cu universul;););)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu