Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

fdddd




Statusuri de dragoste nr.2:

daca am pierdut ceva in viata .......inseamna k nu mi-a trebuit




Statusuri de dragoste nr.3:

Stii ka fara tine viata mea nu ar mai avea nici un rost? Sti ka atunci cand vine noaptea ma gandesc numai la tn ? Sti ka u esti viata mea de-o viata?




Statusuri de dragoste nr.4:

~FiEcArE sFaRsIt ArE uN nOu InCePuT~Da, iN vIaTa FiEcArE sFaRsIt ArE uN nOu InCePut~




Statusuri de dragoste nr.5:

DE DRAGOSTE




Statusuri de dragoste nr.6:

REGRETE SI GRESELI



Afara-i noapte si e frig

Eu ma gandesc la tine

Si ma intreb: ,,oare ti-e bine?''

Ca ma-i lasat pe mine

Si tu te-ai dus cu ea

Crezand ca este inima ta ,

Iar ea a vrut doar banii tai

Si te-a lasat cu ochii in soare

Si acum imi spui ca inima te doare;

Nu te gandesti ca ai gresit

Si ai crezut in dragoste orbeste

Ce ti-o purta ea tie?

Nu te-ai gandit ca m-ai ranit

Nu te-ai gandit, nu ti-a pasat

Ca te iubeam cu adevarat

Acum ai vrea dragostea mea

Dar ce pacat ca nu mai e a ta

Am suferit destul din vina ta

Si iti spun acum, ca te-am uitat

Si alta dragoste am aflat

Una sincera si adevarata

Nu ca a ta necontrolata

Acum iti zic cu inima furata

Ca iubesc, cum nu am iubit vreodata

Si simt ca sunt iubita

Respectata si dorita

Mai bine las' asa;

Regreta, dar nu ma uita

Ca te-am iubit candva.




Statusuri de dragoste nr.7:

Cand te-am intalnit am spus: MI-AM GASIT IUBIREA Cand te-am atins am spus: O SA TE IUBESC Cand m-ai sarutat am spus: ESTI ALESUL VIETI MELE :X:X:X:X




Statusuri de dragoste nr.8:

plangi ca te-am lasat...dar gandu meu ramane cu tn:*:*




Statusuri de dragoste nr.9:

din oceanul pacific a iesit un peste mic...shi pe coada lui scria...tbx nu ma uita:X




Statusuri de dragoste nr.10:

xfgh




Statusuri de dragoste nr.11:

te yubesk gilbert!!!:X:X:X:-*




Statusuri de dragoste nr.12:

Te sarut in vis te sarut prin scris, te sarut din departare .. TE IUBESC FARA `N CETARE




Statusuri de dragoste nr.13:

te iubesc mult iubiii meu...




Statusuri de dragoste nr.14:

te iubesc``nu am cuvinte...esti frumos ..nu mai am minte




Statusuri de dragoste nr.15:

Daca as fi o hulubita as iubi un hulubas dar sint fetita si iubesc un baietas:::




Statusuri de dragoste nr.16:

Profesoara il intreba pe Ionel:

-Ionele, daca ai putea alege intre bani si inteligenta ce ai alege???

...la care ionel:

-banii, d-na profesoara!

-...dar Ionele, inteligenta este mai importanta decat banii.....

-FIECARE CU CE-I LIPSESTE, D-NA PROFESOARA:)):)):)):))tare




Statusuri de dragoste nr.17:

Sunt stele care cad si totusi stralucesc, sunt oameni care se despart chiar daca se iubesc!




Statusuri de dragoste nr.18:

luminile=L

orasului=O

vegheaza=v

etern=E




Statusuri de dragoste nr.19:

Mă-ntreb ce faci, acum, iubito,

Tu, cea plecată-n larga lume…

Te-ntrebi de-s viu sau de-am pierit

Răpus de-o boală fără nume?




Statusuri de dragoste nr.20:

a iubi un tractorist e un lucru foarte trist ,cand de tine se lipeste el rokita murdareste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu