Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

numa eu stiu kt am suferit...

numai eu stiu kt d mult te-am iubit...

kte ganduri frumoase tz-am oferit..

dar tuh...mai mintzit..



chiar nu crezi k t iubesc...?

ce sa fac satzy dovedesch..??

de kte ori mi-am zs"ma amagesc"

pe knd a fost doar un gand copilaresch



chiar dak nu ne-am mai intalnit

nu inseamna k nu ne-am iubit...

pt tine mult am suferit...

ba mai mult....te-am iubit...



_________________by cAta...!! ________-Horia t iube




Statusuri de jale nr.2:

As vrea ca cineva sa ma bage in mormant

Doamne da'mi pamant

Dar promite-mi

Ca nu o sa o mai vad niciodata plangand

Promite'mi

Ca ma vei lasa sa o vad chiar daca ea nu o sa ma vada

Si fa'o doamne

Te rog sa mai zambeasca inca o data

Mai dai o sansa yo mi le'am risipit pe toate

Mai da'i o viata, speranta

Si mie sa'mi dai moarte

Ia'mi zilele blestemate

Si ingroapa'mi trupul adanc

Nu ma lasa sa plang

Ci da'mi macar 3 motive sa rad

Si te rog doamne foarte mult

Sa ma mai lasi din cand in cand

Sa'i mai ascult, fumand pe fratii Gonzales cantand

Ca sunt singura mea alinare atunci cand inima ma doare

Si ma ustura limba de la atatea cuvinte amare

Si vorbe goale

Pe care le spun fara sa ma gandesc

Ca ma grabesc

Si caut sa las ceva cat timp mai traiesc

Fiecare vers pe care al spun acum

Al spun direct

La fel ca fiecare pas pe care al fac atunci cand merg

Singur...

Sunt sigur ca asa mi'a fost scris

Mi'as da toata familia la schimb pntru implinirea unui vis

E trist...

Si tu esti trist daca ma asculti pe mine

Copile

Fa ceva sa'ti fie macar tie mai bine

Si nu'ti fa griji

Daca vei pierde tot ce ai adunat o viata

Iti las un loc de veci langa poetii morti

Dar inca in viata

Invata!

Sa nu'ti pastrezi sufeltul in gheata

Iesi in fata

Caci la sfarsit e doar un cimitir sï multa ceata...




Statusuri de jale nr.3:

daca nu ar exista suferintza...........nu am cunoaste niciodata iubirea




Statusuri de jale nr.4:

iubeste'ma atunci knd o merit cel mai putin,pt k atunci am cea mai mare nevoie:(




Statusuri de jale nr.5:

ce trist e acum knd ma gandesc k uh vei pleca ji voi ramane cu iubirea pt tn in sufletul meu...




Statusuri de jale nr.6:

Te iubesc...Te doresc...Tot la tine ma gandesc...Iar tu fara incetare...Ma faci sa sufar ca pe-o oarecare...by SwEeTy DeMoNiC GiRl




Statusuri de jale nr.7:

imi doresc sa fiu invizibil... asa cum ma faci sa ma simt




Statusuri de jale nr.8:

m-am trezit si nu erai langa mine... team cauta si nu am dat de tine . am plans zile in sir pana cand te-am vazu in pragul usii mele si mi-ai spus .... 'te parasesc...''




Statusuri de jale nr.9:

Zambeste celor care te urasc sa simta ura ta.Zambeste celor care te iubesc sa simta dregostea ta.Iar daca cei care te iubesc te ignora zambestele sa simta indiferenta ta.




Statusuri de jale nr.10:

De knd te`am intalnit ... Te`am plakut ... De knd te`am iubit ... Am suferit :( Acum ink sufar :(



Iubirea te raneste

Timpul nu inchide rana

Timpul doar trece

Nimic nu o vindeca :( =(( {[(TRIST FOARTE TRIST)]} BY DENIZONIXXX




Statusuri de jale nr.11:

oare mai simti ce simt si eu,ma tot intreb mereu,ce simplu mi-ar mai fi daca eu nu te-as iuby.....Am avut-o si am pierdut,ai plecat intr-un minut,tu ti-ai ales un alt drum si mi-ai spus numai ramas bun...Am renuntat la mine pentru noi doi,iar viata mea a fost pe locul doi....Speram sa fi cu mine acum si nu pe alt drum...Am renunta la mine pentru noi,iar viata mea a fost pe locul doi ne-a fost scris sa fim mereu nefericiti si tu si eu....:(:(:(:(




Statusuri de jale nr.12:

il iubesc si el isi bate joc :(




Statusuri de jale nr.13:

maine vei regreta ca azi miai spus adio si ma vei cauta,crezand ca eu inca te astept...vei cauta disperat sami gasesti iubirea,insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit de mult...vei plange atunci cum am plans si eu,dar va fii prea tarziu...




Statusuri de jale nr.14:

Sti...ca mi se rupe inima...si tie iti pare rau de ea...ba ai pleca...ba n-ai pleca...fa...fa cum vrei tu nu te opri...dar daka pleci sa numai vi...oricate lacrimi as varsa...nu te-as putea ierta...:((




Statusuri de jale nr.15:

Pretuieste-i pe cei care iti sunt alaturi q adevarat...pt k atunci cand ei nu vor mai fi,tristetea va mai castiga ink o lupta iar u te vei inchide ink putzin in tne.NIK NU ESTE PT TOTDEAUNA




Statusuri de jale nr.16:

cerul plange cu lacrimi de sange, k ai ales un demon in locul unui inger :|




Statusuri de jale nr.17:

de fiecare data cand imi e dor de u.......te caut neincetat in sufletul meu.dar mi am dat seama ca nu am nevoie de timp ca sa fac asta........ai existat, existi si vei exista pentru totdeauna.Pacat ca lucrul asta nu se vede.....dar te asigur ca se simte ca o durere apasatoare ce ma face sa ma gandesc numai la u.




Statusuri de jale nr.18:

As vrea sa o luam de la capat .... sa fie iar ca inainte .... cu imbratzisari si saruturi ... pacat de ea , pentru ca stiu ca te iubeste la fel de mult ca mine si nu as fi in stare sa o las fara tine!Vreau sa tii ca desi totul s-a terminat intre noi , eu inca te iubesc .... FERICIRE si IMPLINIRI itzi doresc!




Statusuri de jale nr.19:

cand stelele stau de veghe pe cerul albastrui,eu stau la geam sh plang...plang..caci u m-ai lasat sh q alta ai plecat sh de mn ai uitat..:((




Statusuri de jale nr.20:

de vei pricepe mai tarziu sau poate niciodata,ai sa regretzi,dar totul tzi se va ierta.Vei plange cum am plans si eu,vei plange...nu de mine.Vei plange ca ai facut un rau si sufar pentru tine..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu