Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

crezi in el .........ii ziki t\'besk....el te crede ...ji u pe la spate il inseli cu altu.......ce frumos.....dar tot u ajungi sa suferi ....k de asta e IUBIREA {X}




Statusuri de suparare nr.2:

a fost ceva ..akm nu mai este....a fost iubire ..akm sunt lakrimi...in zadar ma vei chema knd iti vei da seama k m-ai pierdut...nu voi mai fi aiki...voi fii akolo...sus ..undeva langa ingelashi kare ne pareau atunki knd ne iubeau...voi fii ku tn...voi fii unul dintre ei...nu t voi parashi...te voi ajuta....te voi intelege..te voi askulta...dar nu am s ma mai intork




Statusuri de suparare nr.3:

De ce oare am iubit...si de ce m-am indragostyt...fara sa andesc k dupa un timp cea pe care am iubit-o ma lasa cu ochii in soare dupa altcineva:(:(((:(((




Statusuri de suparare nr.4:

Din pacate sa intamplat sa incep sa te iubesc....zic din pacate deoarece u nu crezi asta




Statusuri de suparare nr.5:

``Lasa-ma sa fiu ingerul ce zboara vesnic in dreapta ta.. si te voi lasa sa fi persoana care va avea grija de inima mea``




Statusuri de suparare nr.6:

iubeste-ma atunci cand o merit mai putin...atunci am nevoie cel mai mult




Statusuri de suparare nr.7:

Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..




Statusuri de suparare nr.8:

cand te astepti mai putin vei fi ranit mai tare...v-a fi o diurere insupotrtabila...provocata de o persoana foarte iubita...dar prietenii te vor ajuta sa treci peste....pt ca asa e sortit...sa iubesti sa fi ranit...By [fata_din_m9]




Statusuri de suparare nr.9:

orice cuvant ai zice catre mine am impresia ca zici te iubesc ,dar cand deschid ochi nu mai esti langa mine




Statusuri de suparare nr.10:

amandoi suntem indragostiti .....eu de el...si el de alta




Statusuri de suparare nr.11:

DA , te iubesc , recunosc , dar nu m-as mai intoarce niciodata la tn!!!! NUMAI vreau sa SUFAR!!!! Pleaca din viztza mea!!!! Niciodata numai vreau sa te vad! Niciodata!




Statusuri de suparare nr.12:

Wuof !!!kt de greu e fara tn...kt de greu e sa nu iti mai aud vocea kre ma alina de kte ori o auzeam.de ce ai renuntat la mn si la iubirea ce ti-o purtam?nimeni niciodata n-o se te iubeask mai mult dekt mn si sper k intr-o zi sa te intorci in viata mea sa-mi sp k ma iubesti !!!




Statusuri de suparare nr.13:

cand stelele apar eu stau sh plang de dor..u m-ai lasat sh de mn ai uitat sh q alta ai plecat..




Statusuri de suparare nr.14:

nici o data sa nu pui suflet intr-o relatie...doar knd esti sigura k el te iubeste....:((...e rau sa suferi din dragoste....:(:( lumea va vorbeste pe la spate dak va iubiti nu va luati dupa ei si iubitziva in continuare...:(...




Statusuri de suparare nr.15:

tineam candva la u




Statusuri de suparare nr.16:

in prima zi de liceu te-am vazut pe tine si mi-am spus in gand ''tu vei fi iubirea mea'' dar au trecut 3 luni si nam avut curaj sa-ti spun, iar cand mi-a venit curajul a fost prea tarziu.... TE IUBESSCC!1!!!!




Statusuri de suparare nr.17:

Nu dispera cind soarta te apasa si nici nu plinge de-al tau destin caci dupa un chin viata-i mai frumoasa cum dupa ploaie ceru-i mai senin




Statusuri de suparare nr.18:

Am Invatat K Intotdeuna Indiferent La Ce Incercari Ejti Supus In Viata,Mereu Trebuie Sa Privesti Inainte, La Ceea Ce Urmeaza Sa Se Intample... Ji Niciodata Inapoi, La Lucrurile Kre S`au Petrecut Deja




Statusuri de suparare nr.19:

sad.... m-o parasit prietena mea ffff frumoasa de treaba....... dak cneva ma poate derj.... este ea.... :((




Statusuri de suparare nr.20:

te inteleg ca u acum suferi ..... dar nu mai putem fii impeuna ... te urasc si vreu sa ma lasi in pace :((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu