Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

Te iubesQ dar eSti AtiT dE NebUn iNkiT.......GatA Eu aM pLekAtO Kap ii NebuN dOaR vAm SpuS........!!




Statusuri frumoase nr.2:

nimeni nu ne putea desparti vreoda...




Statusuri frumoase nr.3:

glumeste in iubire dar nu iubi in gluma ca cel ce te iubeste glumind te paraseste




Statusuri frumoase nr.4:

sti ce e mai scump pe lume?sa iubesti...cel mai urat lucru din viata e cand tu iubesti pe cineva si acel cineva bu te iubeste pe tine...




Statusuri frumoase nr.5:

Draga , As vrea sa te fut dar tu vrei dar dragoste nu si sex :(




Statusuri frumoase nr.6:

E greu sa iubesti si asa va fi intodeauna.Dar aduti aminte ca pentru lume nu esti decat cineva,dar pentru cineva tu poti fi Lumea




Statusuri frumoase nr.7:

akuma nu te mai iubesc ca nu team iubit nici odata




Statusuri frumoase nr.8:

teeeeeeeeeeeeeeeeeee iubeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesc

:X:X:X:X:X:X:X:X:X>:D




Statusuri frumoase nr.9:

once is on my birthday.... i gonna ask one thing.......kiss me




Statusuri frumoase nr.10:

o prietenie incepe cu un zambet,traiste printr-o lacrima si se incheie cu un sarut :X

TE IUBESC!




Statusuri frumoase nr.11:

ai pigmentu colorat

bruneto esti diamant

si tenu k ciocolata

bruneto tu mai dat gata:X




Statusuri frumoase nr.12:

IuBiReA nU aRe LeGe:-*




Statusuri frumoase nr.13:

Engleza

No longer anything nice to say,

Neither even at sunset

Do you not understand?

It's hard, but .....

Now I can't change anything

Sorry ... but it's true, you are changed

Romana

Nu mai este nimic frumos de spus,

Nici chiar la apusul soarelui

N-ai inteles, nu?

Este greu, dar .....

Acum nu pot schimba nimic

Regret....dar este adevarat, te-ai schimbat




Statusuri frumoase nr.14:

sono lontano da voi

come il cielo la terra

ma questa separazione

Io non ti fanno guardare




Statusuri frumoase nr.15:

te iubesc cum n-am iubit pe nimeni niciodata....tu esthy rasa mea de soare....esthy totul pt mine....TE IUBESC [de la NICU pt IUBITA LUI OANA]




Statusuri frumoase nr.16:

te iubesc

parishilton_20092002




Statusuri frumoase nr.17:

pe tn nu te intereseza ca eu te iubesc :x:X:x:x




Statusuri frumoase nr.18:

cand ma gandesc ca te gandesty la mine gandeste-te ca ma gandesc ca te gandesti la mine:*:*:*




Statusuri frumoase nr.19:

Eu te iubesc dar nu pot sa iti arat...si sa iti spun ca te iubesc io nu pot:(:(((...




Statusuri frumoase nr.20:

Azi traiesc intr-un vis

Desprins din mintea mea

Azi traiesc intr-un vis

Si-n vis am dragostea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu