Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

regret k sunt departe si nu te pot vedea dar ma gindesk la tine si nu te pot iuta




Statusuri de viata nr.2:

sa te fut fa destea snt q tn ...ghost_merlyn..vb acolo




Statusuri de viata nr.3:

“Stii prea bine la tot ce ma refer, Graviteaza totzy in jurul meu fara vre'un reper, Ai vrea sa'mi ceri sincer un autograf, Semneaza Don'soara kare te'a dath peste kap! [By Ad!NuTz@




Statusuri de viata nr.4:

te ube mie dol de tn




Statusuri de viata nr.5:

atunci knd iti va fo dor de mine aminteste-ti k u mai lasat sa plec




Statusuri de viata nr.6:

esti o luna

esti o stea

esti un inger pe pamant




Statusuri de viata nr.7:

Il iubesc si prostu nusi da seama............cand ma uit la el parcami tresare inima din piept...cand ii vad buzele senzuale...as vrea sa le simt aproape de ale mele




Statusuri de viata nr.8:

nu iubi un blond ca e vagabond iubeste un brunet ca e sincer si discret si-ti va darui o dragoste curata si neuitata




Statusuri de viata nr.9:

Un fluturas mic la mine la ureche a venit si cu zambetul pe buze mi-a spus ca tu ai venit sa ma iubesti.




Statusuri de viata nr.10:

te iubesc foarte mult [[[[[ bibet_doll ]]]]]




Statusuri de viata nr.11:

Astazi tiam spus tot ce simt pentru tine iar tu miai spus ca nu poti fi cu mine si daca ai vrea tot nu ai putea ori ce ar fii vreau sa sti ca te iubesc si te voi iubi mereu esti viata mea




Statusuri de viata nr.12:

the yubesk asha d moolt incat imi vine sa iau luna d pe cer si sa tzi-o dau tie.....




Statusuri de viata nr.13:

imi plac toate :*:*:




Statusuri de viata nr.14:

te iubesk

tu ejty vitza mea

te iubesk

tu ejty soarele meu

te iubesk

tu ejty doar al meu !!!!:X:X:X




Statusuri de viata nr.15:

Te iUbEsC In STiL FiTzO pE SiStEm pErIcUlOs!!!!:-*




Statusuri de viata nr.16:

indifferent ce o sa faci cu cine o sa fi o sa te gandesti cateodata la mine




Statusuri de viata nr.17:

imi plange inima cand te vad cu alta dar stiu ca si tie tiar plange daca mai vedea cu altu;)




Statusuri de viata nr.18:

Te iubesc boule!!!




Statusuri de viata nr.19:

daca cerul ar vb cat de mult eu te-as iubi




Statusuri de viata nr.20:

dargostea e frumoasa dar exista si neplaceri dak iubesti k adevarat e frumoasa si dak te mai certi k persoana iubita te inpaci imd pt k va iubiti si impacarea e dulke:*:*:*:*:*:X:X:X:X:X:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu