Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Cand iti poti imagina ca o floare nu se va ofelii fara apa...cand un peste va trai pe uscat..cand un om va trai fara caldura....poate atunci voi uita de tine:((:((




Statusuri de prietenie nr.2:

2 or 2 o face 4 si noi 2 om face altul:P:X




Statusuri de prietenie nr.3:

iubirea e sfanta pe lumea asta...daca ea nar fi oameni parca nar mai fi....iubeste acum cand se poate ..si nu te gandi la vremuri rele:*:*




Statusuri de prietenie nr.4:

” As vrea sa fiu o stea… o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca… te iubesc, printesa mea… ”




Statusuri de prietenie nr.5:

” Ochii mei de un ocean mare vor sa te priveasca, buzele mele tanjesc dupa sarutarea ta, si inima mea cu un suflet mare vrea iubirea ta, ce zici imi poti oferi astea?? “




Statusuri de prietenie nr.6:

Te iubesc mai mult decat pot iubi vreodata pe altcineva..TU ai fost primul baiat care mia deschis portile inimi..te doresc atat de mult incat as vrea sa pot zbura si sa fiu cu tine in fiecate clipa a vietii mel




Statusuri de prietenie nr.7:

a iubi inseamna a suferii...sh qm multi stiu s sufere...putini stiu sa iubeasca




Statusuri de prietenie nr.8:

sti unde sunt sa ma gasesti

te rog cautama

fara tine nu pot trai fara

tn nu as mai trai




Statusuri de prietenie nr.9:

ce ar face baieti daca nar fi fete ar merge pe drum si ar saruta peretii




Statusuri de prietenie nr.10:

Cand ma gandesc k te gandesti

Ca ma gandesc la tine

Gandeste-te k ma gandesc

Ca te gandesti la mine




Statusuri de prietenie nr.11:

Daca cineva va putea scrie cu un cub de gheata pe soare...inseamna ca te va iubi mai mult decat mine...by xX aNdRa Xx




Statusuri de prietenie nr.12:

te iubesc asha cum soarele iubeste cerul .... cum pestele iubeste apa....cum alti se iubesc .... dar sa sti k dak nu ma vei mai yuby vei suferi....k yubyrea noastra moare




Statusuri de prietenie nr.13:

DragoOostea E un muNTe pe CAre Il UrCi RIscAnd Sa Il CoBori PLangAnd [:X]




Statusuri de prietenie nr.14:

se spunde ca dumnezeu a lasat cuvintele ca sa ne putem ascunde gandurile...:( by bully




Statusuri de prietenie nr.15:

Te uBescK...




Statusuri de prietenie nr.16:

definitia iertarii: parfumul lasat de o floare pe pantoful care a calcat-o.




Statusuri de prietenie nr.17:

in camera mea stau singura....si ma uit la pozele cu tine....cand pozele imi zambesc imi amintesc ultimele cuvinte pe care mi le-ai spus....imi aduc aminte cum m-ai lasat plangand si ai plecat p un alt drum:(




Statusuri de prietenie nr.18:

te iubesc pt ca ai aparut in viatza mea..te iubesc pt ca mai acceptat asha cum sont ....te iubesc pt ca esty cu mn




Statusuri de prietenie nr.19:

am fqt un legamant ..dar pt ce k iar plang...kt vom trai pe pamant..nmn sa nu ne desparta niciodata niciodta:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.20:

Viata nu Incepe si Nici nu se Termina Cu Cineva Anume...Ea doar incepe..si la un moment dat se termina...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu