Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

eo papusa,tu golan

eo fidela,tu curvar

eo fetiza,tu baiat

eo iubita,tu uitat




Statusuri iubire nr.2:

am scris pe zapada numele tau dar soarele......am scris pe plaja numele tau dar un val obraznic.........TE IUBESC




Statusuri iubire nr.3:

Pe fereastra scolii mele,satu adesea i privesc si cu ochii plini de lacrimi tot la tine ma gandesc.ana maria




Statusuri iubire nr.4:

ai plecat si m-ai lasat cu sufletul indurerat.. nu te-ai gandit k intr-o zi de dorul tau eu voi muri?




Statusuri iubire nr.5:

nu pot sa te scot din minte mea:(




Statusuri iubire nr.6:

Sunt o fata k oricare nu k orice panaramae....:)):))




Statusuri iubire nr.7:

Plangeam cand te vedeam cu ea....Acum mi-e indiferent...Si nu inteleg dc ...daca inainte plangeam akum ma amuza :) dar nu te voi uita niciodata...ai fost f important pt mne....status pt el :x




Statusuri iubire nr.8:

FaTa E uN iNgEr...BaIaTuL e Un DrAc...CaNd Se InTaLnEsC cE cReZi Ca Fac???




Statusuri iubire nr.9:

Eu TiAm DaT o FlOaRe,DaR Tu Ai ReFuZaTo,IuBeStI Pe AlTuL??,Nu Ma MaI rAnI!!! sPuNeMi OdAtA AdEvArUl,Eu Nu Te MaI CrEd!!!!!!!




Statusuri iubire nr.10:

As vrea sa iubesc marea ,dar marea nu iubeste ,as vrea sa iubesc pamantul dar pamantul e rece si plin de intuneric . As vrea sa te iubesc pe tine dar nu stiu daca tu ma iubesti ........... Dar totusi am sa iubesc




Statusuri iubire nr.11:

la tine ma voi gandi toata viata mea pentru ca esti sosetuta mea:-*




Statusuri iubire nr.12:

Poate nu sunt la fel de frumoasa k ea...poate nu stiu sa fac ce face ea...dar ce fac eu stii doar u...ce face ea stie tot orasul




Statusuri iubire nr.13:

cadetiar netu




Statusuri iubire nr.14:

ce frumoa




Statusuri iubire nr.15:

in dragoste nu se spune niciodata imi pare rau




Statusuri iubire nr.16:

Oare tu shtyy cum doare:|?




Statusuri iubire nr.17:

te iubesc dragostea vitezi mele si te voi iubi mereu...fiecare secunda fara tine e o eternitate si nu pot sa stau departe de tine pentru ca simt ca mor pentru ca tu esti sperantza vietzi mele...ma pierd fara tine...si nu pot sa ma gandesc de cat la tine...numele tau si chipul tau frumos au ramas in mintea mea si nu le mai pot scoate...si inima mea e plina de iubire numai pentru tn...




Statusuri iubire nr.18:

va veni o vreme cand in urma vei privii......ai vrea sa reanvie toate acele bucurii si nebunii...dr trecutul se ascunde,nu mai vine niciodata..numai amintirea....spune ca .....ASA A FOST ODATA!




Statusuri iubire nr.19:

stai cu mine cand te chem ,sarutama cand te privesc......iubestema cand te iubesc;)




Statusuri iubire nr.20:

Am un buchet dar inca nu e complet..floarea care lipseste „Ionut” se numeste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu