Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

rime nu stiu sa fak ,versuri nu stiu sa scriu dar stiu sa ROSTESK

prea mult CUVANTUL TE YUBESK




Statusuri frumoase nr.2:

si chiar daca am suferit,eu tot pe tine te-am iubit,priveste-n ochii mei sa vezi ca nu mint,aceste lucruri eu le simt




Statusuri frumoase nr.3:

te iubesk ji te ador, pan' ma pliktisesk si zbor!




Statusuri frumoase nr.4:

IUBIREA E O FLOARE CE SE OFILESTE CIND NU O UZI




Statusuri frumoase nr.5:

Mi-am deschis inima in fatza ta,

Iar tu, mi-ai aruncat-o la maculatura;

De-acum, ca-s fara inima si-s ,,fata rea’’,

Nu te-ai gandit ca as putea sa atentez

(promit: fara sa esuez)

Si eu la inimioara ta?




Statusuri frumoase nr.6:

Te iubesc iubirea mea ......si nu te voi putea uita, mereu vei fii in inima mea!




Statusuri frumoase nr.7:

cand ma uit la florile pe care mi le-ai dat, imi aduc aminte cand m-ai sarutat; eu nu am uiat cat amandoi am sperat, k ne vom iubi si nu ne vom desparti...




Statusuri frumoase nr.8:

Daca as fi un fluture mic m-as ascunde intr-un plic; iar cand plicul s-ar fi rupt as iesi sa te sarut!




Statusuri frumoase nr.9:

aseara la usa mea am vazut un catel; era mic si simpatic dar tu il intreci l-am luat in casa si ti l-am daruit tie, dar acel mic catel era de fapt inima mea care bate pt. tn




Statusuri frumoase nr.10:

De tn...mi.e dor,de chipul tau...mi.e dor,de toate clipele petrecute k tn...mie dor,de sarutarile tale....mi.e dor,de atingerile tale mi.e dor,de tot ce ne lega....MI.E DOORRR!!!!













de la elena pt laurentiu(mi.e dor de tn)




Statusuri frumoase nr.11:

cn te place n-are ce-ti face……………..yo te plak n-am c sa-ti fak




Statusuri frumoase nr.12:

Shi Ce DaK SuNt FiTzOaSa Nu CaD RePeDe In PlAsA ;)...sI aSa Imi PlAce MiE Sa ItI fAc In CiuDa TziE:))..:X:X




Statusuri frumoase nr.13:

ba bagatim si mie un vot




Statusuri frumoase nr.14:

Ne-am cunoscut din antamplare,

Din cauza cui a fost oare?

O fapta buna am vrut sa fac,

Un prieten si-un strain sa impac,

Erai un strain, un necunoscut,

Când ne-am vazut, te-am si recunoscut.

Am simtit ca ai suflet de aur,

Inima-ti era invelita cu laur.

Din seara cand ne-am intilnit,

Asa parca s-a ivit

Un diavol sa ne uneasca privirile,

Pacat... am ramas doar cu amintirile.

Un demon, un inger, cine mai intelege?

Ce oare a putut sa-i lege?




Statusuri frumoase nr.15:

Dragostea e ca o floare ce se pyerde in ochyy tay, atuncy cand ma uyt in ey....! TE YUBESC!




Statusuri frumoase nr.16:

te besc in stil gabana ca esti dulce ca bomboana,te besc in stil armani ca sa moara toti dusmanii si cand nu am ce face te besc in stil versace




Statusuri frumoase nr.17:

nu aveti curaj sa puneti la status elena il iubeste pe laurentiu




Statusuri frumoase nr.18:

dragostea e asemenea unei ploi...o vezi doar de departe, ca e ea, dar cand e aproape, nu o vezi doar o simti dar si atunci cind o simti fugi de ea si vezi dintr-o parte cum se scurge si nu poti face nimic s-o mai intorci.....




Statusuri frumoase nr.19:

te-am cautat si te-am gasit, acum sunt cel mai fericit; daca tu n-ai fii, inima mea nu ar mai avea pentru ce sa bata;... te iubesc la infinit!!!))((




Statusuri frumoase nr.20:

Am iubit in viata mea pe cine nu trebuia nu mi-am dat seama ca tu ma iubesti cu sufletul mai de mult, daca stiam atat nu mai rataceam by dragos .... add me huba_bubba dk vreti sts



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu