Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

I love u I kiss u I mess u Ai vrea tu




Statusuri haioase nr.2:

Va urasc cu toata dragostea




Statusuri haioase nr.3:

OI FII EO SPERIATA DE CLUBURI SHI ALCOOL, .... DA' DE TZOALE SHI BIJUURI ....NU!




Statusuri haioase nr.4:

Is this the world we call real is real? Or just a dream which we will never wake up!?




Statusuri haioase nr.5:

Nu te incalzeste (sau racoreste ca-i canicula) cu nimic sa-ti creasaă numarul pretendentilor, daca cel al prietenilor scade!




Statusuri haioase nr.6:

gura mica, faci curent,.... asa ca taci ca-ti dau eject :) ;)




Statusuri haioase nr.7:

toti prostii sa-mi dea buzz mie




Statusuri haioase nr.8:

"- Când mintea spune sa uiti , ca n`are rost , ce ai în suflet îti dicteaza pe dos . :-J "

house_adelina98 daca vrei sa vb :)




Statusuri haioase nr.9:

lo0ve is a name ...

seexx is a gamee ..

forgheet the nameee...

and play the gameeeeee ;)=)):));))




Statusuri haioase nr.10:

vin bucuros de la scoala:

-mama, am luat un 2

mama...

-ma, magar de copil, invata ca d'aia ai minte, nu sa tragi pedigri pe nas, porc ce esti!...ma duc la tata

-tata, am luat un 2!

-bravo tie, dute, mai baga un pedigri.




Statusuri haioase nr.11:

Eu dAw sTaRtUL la talent ! fac sts-uri pe loc nu copiezz :))




Statusuri haioase nr.12:

Nora Pt Mama .. !



SuNtem in direct ?:))



Cand Intram ca trb sa ma duc acasa




Statusuri haioase nr.13:

BUM BUM BASTIC,MATA E DIN PLASTIK, DACA NU MA LASI SA DORM,.... TAC'TU-I DIN CARTON.




Statusuri haioase nr.14:

era o urzica si o batea vantul




Statusuri haioase nr.15:

Capul sus...chiar dacă doar cu ghips poţi acum.




Statusuri haioase nr.16:

Ma judeca altzii mai moolt decat eu; shi mie mi se rupe..... inima, da n-am tupeu!




Statusuri haioase nr.17:

Bula intrigat,il abordeaza pe hol pe profu' de filozofie:

-Dom' profesor, va spun, sa stiti, k eu n-oi mai calca la ora!

-De ce?

-Eo nu mai inteleg nimik din materia asta,....

a venit Marx care a zis “Ttotul este capital”, apoi a fost Lenin, care a spus “Totul este munca” iar in final a venit Einstein care a concluzionat “Totu-i relativ”!

Si eo ce sa mai cred?




Statusuri haioase nr.18:

Iar ma-n bat ca un mare mafiot , de scoala ma doare-n cot , eu v-am aratat ca pot ... Sunt ca James Bond numai ca sunt blond si mai am un pont sa va fak praf de tot:D:->:X:X:X vooT plS:d




Statusuri haioase nr.19:

Daca ai ceva cu mn am un loc si pt tn eu vampir si tu dracula eu beau vin si tu .....




Statusuri haioase nr.20:

Mai, sa fie!Am o filozofie de viatza.....ce...tzi-e greatza?

PE ADVERSARI SA-I TOCI MARUNT SA SIMTA K DOARE,

PE EI SHI MINTZILE LOR,

PANA DAU EROARE !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu