Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

knd te gandesti k viatza n-are rost s stii k asa e!....

iar dak vrei sa o scurtezi...spune`mi...te voi ajuta>:)...:P




Statusuri 2011 nr.2:

oricum nu poti da vina pe cnv care nu a facut nik si dc il ranesti? el vrea sa te iubeasca CREZI k kere prea mult?




Statusuri 2011 nr.3:

nu calcati iarba!!! FUMATIO




Statusuri 2011 nr.4:

Zambeste ! :X DeNy Te iubeste :X




Statusuri 2011 nr.5:

Pe` mIneee` mA` iUbeShtee` sHi` dE` voiI` dOar` Se` folOseShte`:))...

DeGeabaaaa` , vEtzI` aVeA` ce`A` tReCut` pRiN` mAna` meaaa`.:))...:X`:*`











By` AdDe`:X......




Statusuri 2011 nr.6:

ha ha ha




Statusuri 2011 nr.7:

FaK cE vReAu IaR uH nU pOtY sA mA oPrEsTy[:P] VrEaU sA fYu o ReBeLa AjA cA dIn ReSpEcT iTi SpUn Un "JET'[:D]




Statusuri 2011 nr.8:

tu ...te-ai mai...de cand eu te-am...?eu nu m-am da'parca m-as...hai sa ne ca si io te-as....saruta




Statusuri 2011 nr.9:

Cat-San Floare Nici In P--- Nu Ma Doare




Statusuri 2011 nr.10:

FyTzE GeSTuRyY sH tUpEu AsTa E taLEntUL mEu Pe EcRaN dA FOarTE bN o PRInteSA ajEA cA mN sTyu Sa'N vaRT toTUl pE loK doBOr pRosTY dinTR'uN fOk sUnT FEtyta smeCHErita Hai fA paSI sH guRA mik




Statusuri 2011 nr.11:

hai enerveaza-ma si o sa vezi cu dracii iti canta LIVE...[...]




Statusuri 2011 nr.12:

Nu te tine sa pui statusu asta . :)) e pentru ratatii care iau statusuri de pe situri si n'au idei proprii . ;)




Statusuri 2011 nr.13:

nu beau nu fumez...in crucea masi iar




Statusuri 2011 nr.14:

Visele nu ti le dau...nu mi le poti lua....sa visez e viata mea :(:X




Statusuri 2011 nr.15:

PoFtIm CuLtUrA !!!-:) sA vRzI rEcOlTa!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri 2011 nr.16:

Ce Nu Te Omoara Te Face Mai Puternic !!! By CrazyDemon !!!




Statusuri 2011 nr.17:

Ce'i kare ma critik si ma invidiaza vor doar sa ma schimbe ptr k vad in mn ceea ce ei nu vor vi nikiodata.!




Statusuri 2011 nr.18:

eu nu injur,eu nu beau,eu nu fumez...magamias picioarele ca mi`a cazut tigara in bere..




Statusuri 2011 nr.19:

Caine ai venit ? :))




Statusuri 2011 nr.20:

~~~^~~~hei!!! a fosth toth mai greu ce am simtith poth sa sthiu doar eu ma'm lupthat cu umbrele din jur mereu fara sa stiu k astai iadul meu dar cu talpile arse ma'm ridikt si am incerkt am trecuth prin foc ink odatha k sa ajung acm sa merg pe apa~~~^~~~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu