Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

daca vrei sa afli cat de mult ma iubesti esi afara in ploaie si intinde mainile : cate picaturi prinzi atat de mut ma iubesti TU ,iar cate picaturi scapi atat te iubesc EU pe TINE




Statusuri smechere nr.2:

hai sa impartim lumea...luna mie ceru tie...soarele tie lumina mie...marea tie valurile mie..sau mai bine tot tie si tu mie:*




Statusuri smechere nr.3:

Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi.




Statusuri smechere nr.4:

dak ma urasti trage in mine cu arcul...dar ai grija sa nu ma nimeresti in inima pentru k acolo te afli tu:X:Xtbx:X:X




Statusuri smechere nr.5:

as vrea sa fiu o stea cazatoarea sa cad din cer in inima ta si sa nu mai pot pleca te iubesc nu ma uita :x :x




Statusuri smechere nr.6:

iubirea nu e un simplu joc e mai mult decat norok asa ca grabestete .............etc




Statusuri smechere nr.7:

Stau in casa,

Ma gandesc,

Cum sa fac sa te gasesc

Si gandindu-ma la tine,

S-a rupt scaunul cu mine....:D:))




Statusuri smechere nr.8:

azi esti orbit de fercire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine.dar maine vei gadea dintre nori si vei privi in urma...ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna REGRETUL




Statusuri smechere nr.9:

Cati baieti eu am iubit pe toti iam parasit dar pe mark il iubesc si nul parasesc el e viata mea si inima mea pt el imi dau si viata




Statusuri smechere nr.10:

sunt fericita si te iubesc

sa fiu cu tine este tot ce imi doresc...




Statusuri smechere nr.11:

lacrimile sunt linistea mintii




Statusuri smechere nr.12:

nu astepta sa ii spui cuiva te iubesc chiar atunci cand nu mai are nici un sens




Statusuri smechere nr.13:

Sunt fericita...iubitul meu ma parasit...astazi st libera insfarjit...DADA st fericita...d maine fuk tot cemi doresk...k fiekre clipa...vreau din plin so traiesk st fericita..:X:X:X




Statusuri smechere nr.14:

de ce o viata trista un tari nefericit cand totul se rezolva cu un glont de pusca ascutit!! :((




Statusuri smechere nr.15:

Vreau sa ma indragostesc de tine, ma lasi?!




Statusuri smechere nr.16:

Te pac, te pac asa cum esti

Si felu-n care tu imi spui ca ma iubesti

Te vad,te vad cum ma privesti

Atunci cand vrei sa imi spui

Ce simiti sh ce gandesti....

Sa-ti fac rau nu mar lasa

Sufletu sh inima

Ca noi daca ne certa

Dupa unu ceas ne imipacam




Statusuri smechere nr.17:

degeaba ma invidiezi pe mn

uitate intai la tn

uitate la ce ai mai bun

si nul invidia pe cel nebun:))




Statusuri smechere nr.18:

afra ninge linistit si-n casa arde focul iar eu pe langa mama stand cand tata'i byat ca porcu:)




Statusuri smechere nr.19:

Iti trimit din cer si de pe luna,somn usor si noapte buna,si dintr-o micuta stea UN SARUT DIN PARTEA MEA.




Statusuri smechere nr.20:

o s-ai parte si de fapte nu doar de cuvinte…

orice ar fi voi fi aici mereu…

stii bine, te poti baza, ai sprijinul meu… :X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu