Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Status in construction




Statusuri de prietenie nr.2:

chestia haioasa la acest status este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit




Statusuri de prietenie nr.3:

1.Ce prezenta ! Ce inteligenta ! Cat farmec ! Si ce ochi frumosi ! ... Dar am vorbit destul de mine ! Tu ce mai faci??



2. Trei maimute au scapat de la Zoo . Una a fost prinsa uitandu-se la T.V. , alta jucand fotbal , iar a treia ... Citind acest status .



3. Daca copiezi ce scriu

Iti fac cadou un sicriu,......




Statusuri de prietenie nr.4:

Nu CoNtEaZa FrUmUsEtEa... CaRe EsTe In Zadar... DaR CoNtEaZa CaRaCtErUl... CaRe EsTe FoArTe RAR fakt de mn ..........:P




Statusuri de prietenie nr.5:

~*~*~Draga mea iubita... la cap zapacita sa stii despre mine ca da dracii-n tine ,bolovani si pietre sa le cari cu roaba sa ajungi ca martoaga!!!~*~*$#@




Statusuri de prietenie nr.6:

unii spun ca fac fite, …pai,ce sa spun,asta e stilul meu de ‘fetite’

altii spun ca eu minnt…..dar nu-i adevarat,eu doar ma alint

doar tu spui ca sunt ingeras…..iar eu adaug : ’cea mai dulce fata din oras’




Statusuri de prietenie nr.7:

Merg pe gard ma tin de drum,nici o muge nu ma vaca, nici o latra nu ma caine, merg cu subtioara-n paine!




Statusuri de prietenie nr.8:

YOUTUBE,... SA TE LASI DE EL,.... DACA NU TE LASI NU O SA MAI AI FETITZE PE MESS




Statusuri de prietenie nr.9:

dnd ma dau cu sania in congelator




Statusuri de prietenie nr.10:

if you wanna be more sexy,stay in bed and drink more PEPSI




Statusuri de prietenie nr.11:

Astazy pryetenya dyntre noi e mare;

Da' ....dak' mie-mi e UN STROP mai bine,

Maine-mi vei da dusmanie pe paine!




Statusuri de prietenie nr.12:

Vine mosul pe salon si apasa pe carton ala zice au ma doare hai ca am figura tare




Statusuri de prietenie nr.13:

frumoase




Statusuri de prietenie nr.14:

~~``Beyy :Sunth o fatha` stilata ,De BaIeTzI sUnTh~ AlInTatAa`~Shy un MilIon De TrAnDaFirI DaK`~ Mi`I da Nu AjUnGe ~``SoArE`e..~ la InIma mEa ....>{By laura}




Statusuri de prietenie nr.15:

Daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci pe geam, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi !




Statusuri de prietenie nr.16:

I LOVE YOU !!!

I NEED YOU !!!

I LIKE YOU !!!

...........

AI VREA TU ...... :P :P:P:P




Statusuri de prietenie nr.17:

nu te deranja ca sa ma deranjezi=))




Statusuri de prietenie nr.18:

sanatate la pasari:)):)):))




Statusuri de prietenie nr.19:

Ne-ai dat gata cu studiile tale superioare;.....pardon!....Am uitat ca tocmai ai coborat cu liftul de la etajul 7 !

;))




Statusuri de prietenie nr.20:

varza cu perje mancarea preferata a multor romani



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu