Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

the yubesk asha d moolt incat imi vine sa iau luna d pe cer si sa tzi-o dau tie.....




Statusuri iubire nr.2:

imi plac toate :*:*:




Statusuri iubire nr.3:

te iubesk

tu ejty vitza mea

te iubesk

tu ejty soarele meu

te iubesk

tu ejty doar al meu !!!!:X:X:X




Statusuri iubire nr.4:

Te iUbEsC In STiL FiTzO pE SiStEm pErIcUlOs!!!!:-*




Statusuri iubire nr.5:

indifferent ce o sa faci cu cine o sa fi o sa te gandesti cateodata la mine




Statusuri iubire nr.6:

imi plange inima cand te vad cu alta dar stiu ca si tie tiar plange daca mai vedea cu altu;)




Statusuri iubire nr.7:

Te iubesc boule!!!




Statusuri iubire nr.8:

daca cerul ar vb cat de mult eu te-as iubi




Statusuri iubire nr.9:

dargostea e frumoasa dar exista si neplaceri dak iubesti k adevarat e frumoasa si dak te mai certi k persoana iubita te inpaci imd pt k va iubiti si impacarea e dulke:*:*:*:*:*:X:X:X:X:X:X:X




Statusuri iubire nr.10:

iubesc cu nostalgie ochii tai fermecatori uit ca sunt elevade foarte multe ori team iubit si te vi iubii mereu pana ce pamantul negru va cadea pe pieptul meu




Statusuri iubire nr.11:

iubeste fetito iubeste curat ca doar o viata ai dar este adevarat




Statusuri iubire nr.12:

Cand soarta imi va spune sa parasesk pamantul,cand oameni fara mila imi vor sapa mormantul,cand zilele ptr mn nu vor mai exista nici atuci eu nu te voi uita :x




Statusuri iubire nr.13:

te iubesc...iar daca lacrimile mele inseamna fericire in viata ta , am sa plang pt eternitate... daca suferinta mea este un motiv de bucurie pt tine fa-ma sa sufar si am sa fiu fericita, daca viata mea inseamna un zambet pe buzele tale iti ofer viata mea fara sa clipesc... daca un sarut ma costa destinul meu, am sa ti-l daruiesc...doar cu o conditie ...sa ma iubesti asa cum te iubesc si eu....




Statusuri iubire nr.14:

sunt in limba dupa ea




Statusuri iubire nr.15:

el e prost dar il iubesc :D




Statusuri iubire nr.16:

te.am gaist intr.un ocean d iubire si jur k te voi iubi q toata puritatea sufletului meu pt k in tn sh q tn am invatat si am gaist adevarata dragoste.te iubesc mult guritza mea:x




Statusuri iubire nr.17:

nu-i nikiodata prea tarziu o poarta sa deschizi iubirii..si langa cine iti este drag sa mergi pe drumul fericirii!!




Statusuri iubire nr.18:

:X te-am iubit,te iubesc ,te voi iubi:x estiii tot ce insemna fericire pt tn am numai iubireee:x lasat d deeutzza:*




Statusuri iubire nr.19:

Nu iubi un forbalist ca-i un lucru foarte trist, cand e dragostea mai dulce, isi ia mingea si se duce




Statusuri iubire nr.20:

A legion of demons whisper the meaning of life in your ear, right before they make your mother f*cking life disappear.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu