Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

vrei sa ma ranesti, sau ma falosesti pentru a ranii pe altii???;)

voteaza dak iti place, daca nu eu, nu ma supi pe tn;)




Statusuri noi 2011 nr.2:

dragul meu chiftea prajita

tinichea hodorogita

te iubesc si te ador

ca un pui de curca chior (nu dati vot pls ) este doar pt voi




Statusuri noi 2011 nr.3:

iubeshte cand te paleshte,...

nu cand doar EA te zoreshte!




Statusuri noi 2011 nr.4:

mori, mori dupa mn, ce crezi...nici eu dupa tn:))




Statusuri noi 2011 nr.5:

Dragul meu frate handicapat, iti trimit un pumn prin calculator.....ca sa-l primesti fa ce iti spun:

1.fixeaza-ti privirea pe monitor

2.intoarce-te

3.OPS! am uitat sa-ti spun ca sunt chiar in spatele tau cu pumnul intins spre tn!

4.ti-ai primit pumnul

5.cum adica nu ai primit pumul prin calculator?doar te uitai la el inainte sa ti-o iei in freza!




Statusuri noi 2011 nr.6:

Nu sunt oameni care sa aprecieze dragostea

O apreciaza cand nu trebuie ... Iar cand trebuie, nu isi dau seama cine ii iubeste cu adevarat !




Statusuri noi 2011 nr.7:

Nu vreau sa ma iubesti din adancul inimii,....acolo poate-i intunecos!

Eu vreau iubirea din partea de deasupra, ....sau e deja retzinuta pentru alta?




Statusuri noi 2011 nr.8:

Gaina batrana face un ou pe saptamana ........... e si ea la menopauza:)




Statusuri noi 2011 nr.9:

Vreau sa fiu rece cu tine, dar ma topesc numa' ce-ti ating pielea! ;x




Statusuri noi 2011 nr.10:

Te iubesc sarit-ar ochii,pe faianta slefuita...Cu dintii tai ce-i verzi si putrezi...Cu ochii tai ce-i verzi si umezi...Cu fata ta cea lustruita...Du-te D***U de TAMPITA!!!




Statusuri noi 2011 nr.11:

BARBATII au descoperit COMERTUL si au inventat BANII,....FEMEILE au descoperit BANII...si atunci s-a dus naibii totul...




Statusuri noi 2011 nr.12:

Mintea ta-mbacsita de iluzii

Mereu creeaza confuzii,

De-asta uneori cand te opresc

Tu crezi k-i intentionat,

K te iubesc!



Fataaa, asta-i job-ul meu,

Eo-s politist nu derbedeu,

Eu am deja acasa o EA,

Si nu-s deloc sensibil

La nebunele de pe sosea!




Statusuri noi 2011 nr.13:

Fete sensibile,....baietzi duri,...

Kluburi de fytze,....

Vezi, sa nu-njuri!




Statusuri noi 2011 nr.14:

Recunosk, .....nu a decurs totul asha kum imi doream,

Dar m-au dezamagit persoane la care nu ma ashteptam;

Shtiu k ce pare gratis, plateshti mai scump mereu,...

Mai shtiu insa k dupa ploaie apare-un curcubeu!




Statusuri noi 2011 nr.15:

nu konteazÄ kum te-mbraci,da kum te dezbraci...! :-)




Statusuri noi 2011 nr.16:

imi place cand cineva trage apa dupa mine..u esti una dintre acele persoane




Statusuri noi 2011 nr.17:

alabalasolzidepesteuiteprostucumciteste plz add id cmn.fcku08:D




Statusuri noi 2011 nr.18:

foaie verde si-un burete, dau cu pumnul in perete




Statusuri noi 2011 nr.19:

o maimutza si-a pierdut prietena dar si-a dat seama ca prietena ei citea mesajul acum




Statusuri noi 2011 nr.20:

tuc tuc op suca delai9 op



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu