Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

tectonik




Statusuri haioase nr.2:

E foarte frumos sa iubesti dar cind suferint iti umple sufletul cu durere..Atunci regreti ziua in care teai indragostit




Statusuri haioase nr.3:

te iubesc , da mint :)):)):))




Statusuri haioase nr.4:

statusurii de iubire




Statusuri haioase nr.5:

cand iubesti ochi tai se tot misca si niste stelute ies din ei iar persoana iubita atunci cand ii pronunti nml

....e....este diferit




Statusuri haioase nr.6:

azi e ziua in care te-am intalni o zi pe tine o zi pe care nu am so uit niciodat pt ca e ziua in care tu ai intrat in inima mea




Statusuri haioase nr.7:

pe o plaja mica mica statea o randunica . o randunica mica si frumoasa pe nume maria!




Statusuri haioase nr.8:

Iubim si admiram frumusetea , exista un gen de frumusete care se numeste reflexul sufletului




Statusuri haioase nr.9:

iubirea e totul...cand esti ranita....totu e nimic...odata ai fost totul acum esti nimic pentru m....




Statusuri haioase nr.10:

nu exist fara tine




Statusuri haioase nr.11:

:X:X:X:XX:X:X:XX:X:X




Statusuri haioase nr.12:

Grea e viata unui peste cand se zbate pe uscat.......dar mai grea a unei fete cand iubeste un baiat.....




Statusuri haioase nr.13:

te iubesk saritar ochii de pereti zugraviti dar dak te prind cu alta eu te fac cartofi prajiti




Statusuri haioase nr.14:

super:X:X




Statusuri haioase nr.15:

In piept am inima nebuna...Doar pt tine bate...

Iar chipul ti-l pictez in luna...Sa ma veghezi in noapte...

...by kitty4u_eu...




Statusuri haioase nr.16:

mistooooo....




Statusuri haioase nr.17:

Doar timpul poate sa vindece ranile care s`au adunat in sufletul meu ...:(




Statusuri haioase nr.18:

Aseara cand team visat cerul brusc sa luminat...Te iubesc....Nu glumesc..




Statusuri haioase nr.19:

te iubesc ca in prima zi dupa divort




Statusuri haioase nr.20:

Alfabetul incepe cu litera ‘a’, numaratoarea cu ‘1′, tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine… ”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu