Statusuri:cool

Statusuri cool nr.1:

doi schieletzi se ciupeau de piele




Statusuri cool nr.2:

Nu fa pe Madonna intr`un oras de curve pentru ca vei fi sefa lor!............. by cinderella




Statusuri cool nr.3:

Sexul e k o ninsoare:niciodata nu shtii kt o sa dureze shi la ktzi centimetri ajunge!




Statusuri cool nr.4:

sunt intr`o stare precara de degradare mentala incat sunt in stare sa te bag in orice alta stare...!!!




Statusuri cool nr.5:

Cu Tn vRea O ZI Cu Mn VrEa O VIaTzZa..Io Ii SunT YuByTha Th RamAi O ZdReaNtZzZa..[:X]




Statusuri cool nr.6:

Nua mai sti in toate mintile,esti doar in a mea.:)):)):)):))




Statusuri cool nr.7:

DE CE E GREA SCOALA?CA SA CHINUIE OAMENII CRED UNII ALTI ZIC CA ASA TREBUIE IAR EU ZIC CA ASA VOR CEI CE CITESC STATUSUL PROFILOR.




Statusuri cool nr.8:

cred ca nu ai mai vorbi as putea si eu tacea in gandul meu




Statusuri cool nr.9:

E doar o alta zi in care mi-am pierdut ideea...moralul-i la pamant... marijuana-i cheia !!!




Statusuri cool nr.10:

Oricand vrei sa ma faci, lumea stie ca-s campion. Stie ca sunt cam rege, iar tu esti cam pion. arssura rulez!




Statusuri cool nr.11:

Cumpar loc de Parcare pe Cimitiru "Eternitatea Iasi" [by AndreyKGB]




Statusuri cool nr.12:

foaie verde castravete io dau head-shot prin perete....na fost cod a fost bulan...dar adminu mi`a dat ban:(




Statusuri cool nr.13:

sunt o mica diavolitza multzi baietzi ar vrea sa guste din a mea dulce guritza ... dar cine o va gusta va muri de de dor de ea




Statusuri cool nr.14:

[~:X~]LuPT@`InToTdE@uN@`Pt`C33@`C3`ItI`DoReSthY[~:X]




Statusuri cool nr.15:

bah nu citi,de ce esti prost,citeste mai departe!!!>>,,




Statusuri cool nr.16:

Dumnezeu a trimis inteligenta prin ploaia,dar se pare ca tu ai avut umbrela




Statusuri cool nr.17:

Un lOoK d bad g!rl .. O inim@ d goOd chiLd ... Eu pot sa fiu ca si tine Oricand ... dar tuh qa mine Nikiodatah ... :)




Statusuri cool nr.18:

Asa pisica tii cainele ocupat peste 20 soareci de lup secunde canar un arici idiot! acuma citeste fara animale...




Statusuri cool nr.19:

iaine sa mori hai si prin p..a mea




Statusuri cool nr.20:

i think is time to tell u what people are saying behind u'r back:nice ass



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu