Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

:D >:P E.M.O Eu.Ma.Omor E.M.O X >:P :D




Statusuri de prietenie nr.2:

nu da cu piatra-n geam k nu-i bicicleta ta!!!!!!!1




Statusuri de prietenie nr.3:

ce-i al meu e pus deoparte




Statusuri de prietenie nr.4:

in lumea asta urasc 2 lucruri.......primul lucru.....fetele blonde....dar...nu ma refer neaparat la par...caci am vazut fete brunete.....j blonde......j in al doilea rand...prostiii......dar nu prosti la carte....ci cei in general....:p=)))




Statusuri de prietenie nr.5:

___HELLO____LA NAIBA___NIMENI NU MA BAGA IN SEAMA__




Statusuri de prietenie nr.6:

AZI NU VORBASC CU SCROAFELE .....daca te consideri nu vb ....




Statusuri de prietenie nr.7:

ai sa imi schimbi 5 lei in doua de 10 lei?




Statusuri de prietenie nr.8:

NOT the best, JUST superior :D




Statusuri de prietenie nr.9:

aLBastRu este scRISul k CarE eU tASt3Z, fRUm0aSA e fatA P3 cARe eU o abuRESk...




Statusuri de prietenie nr.10:

Everyday i beat my previous record of consecutive days I?v stayed alive.




Statusuri de prietenie nr.11:

adio, nu ma mai cauta, da-te'ncolo...




Statusuri de prietenie nr.12:

Nu-tzi tre' shcoli inalte,

Nici prea multa tzinere de minte,

K sa-tzelegi aceste cateva cuvinte:

Ai doar o viatza.... shi tu crezi k-i gratuita,

Da-ntr-un fel sau altul,

Shi-asta tre' platita!




Statusuri de prietenie nr.13:

sunt pustoaica care iti zambeste dar uh nu vezi ca ma interesezi, doar cateodata imi zambesti si ma ti de mana spunandu-mi: "te ubesk"




Statusuri de prietenie nr.14:

♦♫♪

▄▀♦♦♫♪

▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♫♪♫♪♫♪♫

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫

▄▀▄▀▄▀♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♫♪

▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄♦♦♫♪

▄▀♦♦♫♪

▄ ♦♦♫♪

♦♦♫ººº

de mancat am mancat , de baut am baut , de f*tut...mai asteptam ;))




Statusuri de prietenie nr.15:

Nu vreau sa fiu perfecta,...tind doar sa ma remark!




Statusuri de prietenie nr.16:

Ion si Gheo stau de vorba.

- Ma Ioane, tu cum esti,optimist sau pesimist?

– Pai cum sa fiu, normal ca’s optimist, dar tu, cum esti?

– Ma Ioane, eu is pesimist.

– Dar de ce esti pesimist ma, Gheo?

– Apai stii tu ce spune un pesimist: mai rau decat atat nu se poate, iar optimistul spune, ba se poate, ba se poate.




Statusuri de prietenie nr.17:

Esti libera sa pleci, ca pasarea colibri!......Si daca tot imi dai papucii,....da-mi te rog pe aia crem, ca-i vara!




Statusuri de prietenie nr.18:

traiesc intr'o lume de vis in care totu' e permis




Statusuri de prietenie nr.19:

cateodata, cel mai bun raspuns e tacerea;

as fii tacut si eu,....

da' eo n-aveam de dat nici un raspuns,

aveam doar intrebari de pus.




Statusuri de prietenie nr.20:

de esti bun si cumsecade,

ramai in urma la toate,

mai bine-n urma ramai...

k cei din urma-s cei dintai



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu