Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

eu m-as mai ...

tu nu te-ai mai...

eu nu m-am ...de cand nu ne-am....

sarutat nebunule...ce credeai?




Statusuri pentru facebook nr.2:

sexul epe primul loc cind te doare capul




Statusuri pentru facebook nr.3:

Imi vand inima pt tn stiind ca inima mea esti u




Statusuri pentru facebook nr.4:

prima data cand team vazut parka sa oprit timpul in lok.am asteptat sh visu sa implinit povestea cea frumoasa sa reunit .ieri povestea sa sfarsit.akum kand te vad te salut ma saluti dar u nu stii ca inca te iubes si cand te vad ku ea inima imi plange.incerk sa urlu,dar nu pot ma auzi si suspin de dor!!

BY YO!! nagi..:X




Statusuri pentru facebook nr.5:

fiecare pom are umbra lui...

fiecare floare are un strop de apa...

fiecare fata are un baiat pt inima ei...




Statusuri pentru facebook nr.6:

despartiri




Statusuri pentru facebook nr.7:

te iubesc D.... :X




Statusuri pentru facebook nr.8:

daca lumea te-ar intreba cve ..te-ar intreba daca u ma iubesti p mine..ca eu te iubesc pe tine mertinu meu




Statusuri pentru facebook nr.9:

daca m-ar intreba cineva ce as alege intre viata si tine, as alege viata, iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu :D




Statusuri pentru facebook nr.10:

daca luna ar vorby te-ar spune cat de mult te iubesc...daca CeRuL Ar SoPtY tE-Ar SoPtY Ct D MoLt te-AS dory..DaCa iA-S sPuNe lA lUmE Ca Te iUbEsC sI C mIe Dor D tNE sI cA i MoMeNtUl AcEsTa Te-aS sArUtA...Ar VeNY lA TNe IN fUgA sI te-AR spune ...te iubesc martun al meu




Statusuri pentru facebook nr.11:

Daca m-ai iubi asi scrie o carte despre noi! O poveste fara THE END! O intamplare care soarta nu o va putea opri! Lasa iubire sa isi urmeze cursul ei pt k dak nup o lai sar putea sa te raneasca!




Statusuri pentru facebook nr.12:

te-am vazut,t-am placut,te-am iubit fara sa sti nimic...regret k n-am putut avea iubirea ta...te iubesc...andrei




Statusuri pentru facebook nr.13:

voi inceta sa te iubesc atunci cand un pictor surd va picta sunetul caderii unei petale de trandefir p un glob de cristal Sw33t d3m0n




Statusuri pentru facebook nr.14:

pe-o petala de lalea iti trimit iubirea mea,si un pupik pe obrajor TE ADOR si TE IUBESC!




Statusuri pentru facebook nr.15:

toti baieti spun:dak ma iubesti...hai sa o facem.....dar niciodata nu te plac pt cine esti interor.....te plac doar pt ca esti obiectul lor sexual....cu care se fute cand nu au ce face.....tu ce ai de spus.....crezi k e bine?




Statusuri pentru facebook nr.16:

daca a-s fi o lacrima in oki tai mas rostogoli pe obraz sa-ti ating buzele iar daca tu ai fi o lacrima in oki mei nu as mai plange nijiodata de frica sa nu te pierd te iubesc.




Statusuri pentru facebook nr.17:

te`am yubyt cu adevarat dar tu tiai batut joc de mn si de yubyrea mea ce am purtato pt tn chiar daca nu mai sunt cu tn yo tot o sa te yubesc la fel ca in prima zi. Intr`o zi are sati para rau ca neam despartit si ai sa te intorci la mn dar atunci va fi prea tarziu De la Alynutza pentru petre baiatu care lam yubyt enorm de mult si am sal yubesc mereu :((




Statusuri pentru facebook nr.18:

acela care va scrie cu 2 cuburi de gheata numele tau inseamna ca te iubeste mai mult decat t iubesc eu.t iubesc!!!:-*




Statusuri pentru facebook nr.19:

Dak-as fi un cub de gheata ti-as aluneca pe fata, pe buze te-as saruta ,as ajunge la buric of la naiba m-am topit




Statusuri pentru facebook nr.20:

si ma jur s inebunesk,Viatza mea eu t iubesc,si strig in gura MARE te chero atit d Tre!!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu