Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

eu cred ca statusurile astea sunt bune de pus ca discursuri alelui basescu ca near da pe spate




Statusuri pentru facebook nr.2:

TE-AM IUBIT 3 CLASE LA RAND ACUM NU TE MAI IUBESC DAR MIE DOR DE TINE[....]




Statusuri pentru facebook nr.3:

cine da un buzz primeste un ignore gratis:))




Statusuri pentru facebook nr.4:

in viatza tah o sa fie altkineva poate c o sa-ti fure sufletul ku vorbe frum dar nimeni no sa te iubeask mai mult ka mn poate d-zeu el jtie mai bn!!!te uby




Statusuri pentru facebook nr.5:

"Te-am cunoscut in zi de vara,Cand totul era pustiu M-am indragostit de tine Fara sa vreau fara sa stiu




Statusuri pentru facebook nr.6:

te privesc cu ochii mintii in fiecare minut..cu alte cuvinte ma gandesc la tine mereu :de la alex pentru diana




Statusuri pentru facebook nr.7:

If a boy is changing just to impress a girl is a LOSER L-) !




Statusuri pentru facebook nr.8:

iubesc si el nu isi da seama dar atunci knd va sti va fi prea tarziu




Statusuri pentru facebook nr.9:

floarea cerului albastra,

cazuta in fata noastra,

umbrita de fericire,

udata de multumire,

e greu de recunoscut

cand prin viata ti-a trecut;

ea poate fi confundata

cu o oarecare fata.:(




Statusuri pentru facebook nr.10:

e greu sa uiti trecutul e greu sa te gandesti e greu sa uiti o luminita pe care o iubesti




Statusuri pentru facebook nr.11:

m-am saturat sa ma minti mereu..imi spui ca ma iubesti si la alta te gandesti.mam saturat de minciunile tale de 2 bani.ramai cu cn tie bn ca eu ma saturat de tine..:((




Statusuri pentru facebook nr.12:

Te iubesc si te detest

Te ranesc si ma uimesc

Cum de pot sa-ti fac vre-un rau

Cand fara tine lacrimile

Nu mai contenesc a curge...





Eu te iubesc si te doresc

In orice clipa a zilei

N-am avut nevoie de cutia milei

Atunci cand sentimetele frant-mi-le-ai..





Am iertat,am iubit

Tu dinou le-ai ...




Statusuri pentru facebook nr.13:

Ce am?:-?...Nimic:-j,ma prefac ca mi`r bine,dar am NEVOIE DE TINE!:x




Statusuri pentru facebook nr.14:

TE IUBESC Arnii:x:x:x si te ador nebunuleee

te vreau

vreau sa ma inveti sa ma mozolesc

te rog...blondu meu din dambuuuu







cu muuulta deguste persoana care te iubeste cel mai mult p lume LAURA :x




Statusuri pentru facebook nr.15:

inainte sa te cunosc pe tine nu am stiut ca exista cu adevarat ingeri iar acuma tu esti incergu meu pazitor te iubesc




Statusuri pentru facebook nr.16:

Nu iubii un fotbalist... Ca-i un lucru foarte Trist... Knd e dragoastea mai dulce isi ea mingea si se duce.... By RaLuKka




Statusuri pentru facebook nr.17:

numai luna poate sti cat de mult eu te iubesc,,,cate nopti si cate zile doar la tine ma gandesc




Statusuri pentru facebook nr.18:

2 mere

2 pere

gemeni aveau dreptate

la revedere frate




Statusuri pentru facebook nr.19:

“esti cel care intotdeauna imi raspunde cand cer intariri, cel care nu se ascunde, cel care poate face soare atunci cand ploua:x.”




Statusuri pentru facebook nr.20:

Te Iubesc Si Orice Mi-ai Face Tot La Tine M-as Intoarce



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu