Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

You make me smile Motanel..:X




Statusuri smechere nr.2:

Offf...dragostea asta...mult mai suferi...dar vor veni j vremuri bune...pana atunci suferi :((




Statusuri smechere nr.3:

ceea ce simti nu e mereu iubire.Te poti insela usor pentru ca exista capriciul ce te face sa tii la cineva pt ca e cineva!Nu iubi baiatul caruia mila i se pare un sentiment de iubire!




Statusuri smechere nr.4:

te iubesc prea mult pentru secolu asta




Statusuri smechere nr.5:

iubiii




Statusuri smechere nr.6:

regret ca ejty departe...si nu te pot vedea....dar te am mereu aproape....in inimioara mea....:x




Statusuri smechere nr.7:

Stau singura-n noapte si ma gandesc

De ce oare te mai iubesc ?

Dupa cate am indurat

Nici acum nu te-am uitat.

Te iubesc !




Statusuri smechere nr.8:

eu sunt bogata dar nu ma simt asa fara tine si iubirea ta....carina giurgiuveanu




Statusuri smechere nr.9:

Cine se scuzi,......se jakuzzi !




Statusuri smechere nr.10:

caut gagika:->.....id meu toma.seby




Statusuri smechere nr.11:

Dragul meu ....cu tine am invatzat sa iubesc curat shi sa lupt pentru ceea ce imi doresc....tu ai fost o stea ce am intilnit-o din intimplare shi kare a aprins flacara iubirii in inima mea.....te rog intelege ca te iubesc shi nu pot trai fara tine....




Statusuri smechere nr.12:

O dragoste adevarata nu se uita niciodata

Rusu




Statusuri smechere nr.13:

Ursuletul meu de plus

Vino ca sa facem dus

:p




Statusuri smechere nr.14:

esti viatza mea esti dragostea mea te iubesc iubirea mea!!!:*:d




Statusuri smechere nr.15:

dak te-as vedea acum ti-as spune :TE IUBESC si dak te-as vedea mai tarziu ti-as spune:TE DORESC




Statusuri smechere nr.16:

de dragoste




Statusuri smechere nr.17:

te iubesc




Statusuri smechere nr.18:

eo ash vrea sa fiu ku tn uh ai vrea sa fii ku mn....?




Statusuri smechere nr.19:

Culmea !......Dupa ce mi-ai tocat nervii toata ziua, acum sa-mi urezi ''noapte buna'' ? CINICULE !




Statusuri smechere nr.20:

te iubesc, te doresc,..... dar sa stii ca nu glumesc:*:*:*:*:*:*:*:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu