Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

Ma ReSpEcTi?Si Eu;)..Ma BaRfEsTy?N-aY dEkT;)..rEgReTi K mAi KuNOsKt?Mi Se RuPe;)..Te-Am InSuLtAt?Fb MeRiTay;)..Ti-Am ZyS k Te IuBeSk?Am FoSt SiNcErA;)..iNdRaGoStItA?iN fIeCaRe Zy De AlTu;););)..By MaRy..:X..




Statusuri tpu nr.2:

daca vrei sa ma cunosti si adresa sa mi-o sti...sunt eleva-n anul II la scoala de smecherii...!!!!




Statusuri tpu nr.3:

Hai sa dam mana cu mana totsi betivi din comuna,sa'n vartim hora betiei p tejgheaua berariei:))..




Statusuri tpu nr.4:

[>:P] Te .. uitsi` urat dupa mine:))? .. RIDICOL[>:P]..

:*.. Eu ma uit ` frumos dupa tine:))> PERICOL [:x]..:*




Statusuri tpu nr.5:

as vrea ca buzele mele sa stearga lacrimile tale si buzele tale sa stearga lacrimile de pe buzele mele




Statusuri tpu nr.6:

I love you....I need you....I like you....I vrea tu!!!




Statusuri tpu nr.7:

e ubesc ......te doresc.....hai k ma cam plictisesc




Statusuri tpu nr.8:

multi ma intreaba dak am multi bani...dak am 18 ani...dak ai mei sunt mandri de ce fak yo...dak BMW-ul in care am fost vazuta e al meu...ma doare in P**A de ce crezi tu...raspunsul meu la toate e NU !!!




Statusuri tpu nr.9:

drac sa va ia de nenorociti ordinari




Statusuri tpu nr.10:

Mesaj umanitar...trimite sms la 122 pt copi din africa cu poza ta.Chiar daca n-au ce minca macar au dc ride:))=))




Statusuri tpu nr.11:

te iubesc,te doresc ,dute draq ca glumesc




Statusuri tpu nr.12:

eu ma fut si u te uiti:D




Statusuri tpu nr.13:

Daca citesti acest status cu mana pe mouse inseampa ca esti fraier.....degeaba ti-o retragi acum....




Statusuri tpu nr.14:

te dai smecher´a dar pute loku sub tn =))=))=))




Statusuri tpu nr.15:

*~SuNt sHi dOlcE sHi AmArA,DepIndE de vRajEalA~*SukAriMe sHi TalEnT,DobOr orIcE ClasSament~*DiaManT aDevaRat,eXemPlar UniCat.*




Statusuri tpu nr.16:

don"t love and cry, just fuck and smile




Statusuri tpu nr.17:

vezi aici este o tigara




Statusuri tpu nr.18:

taticu iti trimit o flecma in par ca ronaldo cu efect drept in paharu in care iti tii proteza!!




Statusuri tpu nr.19:

luatear castoru-n dinti de ma deranjezi !!!




Statusuri tpu nr.20:

c fake mata????kn a frekt-o azi???:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu