Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

nu iubi un prost ca este un prost:)) iubeste un brunet sa te pupi cu el iubeste un baiat ce te face fericita nu iubi un prost:))x;s




Statusuri haioase nr.2:

Esti iubirea vietii mele ....ai cazut de printr-e stele....ai venit m-ai mangaiat...pe gurita m-ai pwpat:*:*...ai plecat incetisor...TE IUBESC SI TE ADOR:*:*::*:*:*!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri haioase nr.3:

o fata a intrebat un baiat : plec din viata ta ... o sa-ti fie dor de mine ? ... baiatul : nu . fata a plecat ... baiatul spune : nu poti pleca din viata mea pentru ca tu esti viata mea !!!




Statusuri haioase nr.4:

si as scrie ce simt.. as scrie ca vreau sa fii iar langa mine...ca vreau sa te strang in brate.. ca vreau sa ma saruti si sa-mi spui ca ti-a fost dor de mine..ca ti-am lipsit.Mi-e asa dor de tine, imi lipsesti asa mult..te iubesc stii? Acum stau si sufar, plang dupa tine..ar trebui sa fiu cu tine acum, sa ne iubim, sa fim noi doi, dar nu se poate, nu se mai poate..acum tu esti iubirea mea imposibila.....Dumnezeu stie ce simt....Dumnezeu stie....stau aici in camera mea asteptand o minune,asteptand sa vii la mine si sa imi spui ca iti pare rau , ca nu vrei sa ma pierzi. Am facut atatea impreuna, am ras, am plans, ne mai certat , ne-am impacat iar acum sunt doar eu, fara tine, fara firea ta greu de stapanit, greu de inteles....probabil crezi ca nu te iubesc, ca nu simt atatea cate simt, te iubesc si nu ma satur sa o spun....mi-e asa dor de tine..iubirea mea din totdeauna..




Statusuri haioase nr.5:

te rog, iarta-ma iubirea mea, regret greselile pe care le-am facut.....iubeste-ma din nou




Statusuri haioase nr.6:

cand la lectii te va scoate si nu sti ce sa mai sp cum draku sa mai inveti cand la scoala sunt baieti




Statusuri haioase nr.7:

Nu iubi un african

Ca e negru si tigan

Iubeste un brunet

Ca saruta excelent :X:X:X




Statusuri haioase nr.8:

Am de toate...... am caracter,.... styu ca sunt un fotomodel pentru tyne, vyatza mea,.... tu esty yubyrea mea!




Statusuri haioase nr.9:

in viatza mea n-ai ce cauta.....shi orikum ...nu mai ai ce lua...




Statusuri haioase nr.10:

Somnoroase-nvatatoare pe la clase se aduna.

Se ascund dupa catedra , noapte buna!

Un elev iese la tabla printre cifre sa se-ncurce,

Fie-ti 10-le aproape, lasa-l doamna sa se culce! :))))




Statusuri haioase nr.11:

Nu sTiU cE m-aS fAcE........daca TU n-Ai Fi.....PlAnEtA s-Ar InToArCe...........AtMoSfErA s-Ar RaCi




Statusuri haioase nr.12:

vieti goale




Statusuri haioase nr.13:

...o viata-n alb si negru;.....permite-mi sa ti-o colorez...




Statusuri haioase nr.14:

Ciocolata?...Nu...Capsuni?...Nuu...Sirop?...Nuuu!..Hmmm:-?..chiar nu pot gasi nimic mai dulce ca tine:X:X:X




Statusuri haioase nr.15:

o iubesc pentru ca stie sa ma alinte...o iubesc pentru ca ea tine totul minte...o iubesc cu toata inima :X o iubesc ca ea e viata mea:X:X:X:X




Statusuri haioase nr.16:

I love you I like you i need you ai vre tu




Statusuri haioase nr.17:

Este o prostie daca tu il intrebi daca te iubeste.....daca nu-ti raspunde inseamna k klar nu te mai iubeste........:X




Statusuri haioase nr.18:

dak faci mereu acelasi lukru....(imi spui mereu te 'ubesk, te iubesk,....), kum potzi ashtepta un alt deznodamant?

....doer ma exasperezi!




Statusuri haioase nr.19:

ma uit pe cer si ma gandesc la tine uh esti o stea ce a ajuns la mn eu te iubesc fara incetare dar cateodata apari in zare




Statusuri haioase nr.20:

nu iubi cand esti eleva ca nu faci nimik la teza, stai cu ochii pe pereti si cu gandu' la baieti; d`ear fi teza o iubire as scrie la nebunie .:*:*:* [scrisa de sorana zana de zana:*]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu