Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

DE CE A TREBUIT SA IESI DIN VIATA MEA CAND TOTUL ERA PREA FRUMOS..POATE VISAM SAU POATE NU REALIZAM CA DE MAINE TE VOI PIERDE IUBIREA MEA...PLANG DAR CINE SA-MI MAI ALINE DUREREA DACA TU PLECI SI MA PARASESTI DE ACUM INCOLO LACRIMILE MELE SA-TI ADUCA TIE FERICIREA DEPLINA CACI MIE MI-AU RAMAS DUREREA SI LACRIMILE




Statusuri triste nr.2:

Cand te-am intalnit am crezut ca esti un inger cazut din cer...Dar m-am inselat...P parcurs inima mea a aflat cine erai tu defapt...Mi-ai provocat multe suferinte si rani si de abea atunci am aflat ca nu erai acel inger in care erai... Erai mai mult un demon care provoca suferinta.....Dar totusi TE IUBESC




Statusuri triste nr.3:

VREAU SA ITZI MAI AUD O SINGURA DATA VOCEA...VREAU SA TE AM LANGA MINE PENTRU ULTIMA OARA...VREAU SA STAI UN MOMENT CU MINE....SA MA BUCUR DE IUBIREA TA..JI CHIAR DAK JTIU K ASTA NU SE VA MAI INTAMPLA.......INCERK SA VISEZ CU OCHII DESCHISI....CHIAR DAK VISELE MELE SUNT SPULBERATE DE O REALITATE..:((




Statusuri triste nr.4:

Uita-te ca tu ai ales-o pe ea,....da?

Nu te supara ca eu tot imi gasesc pe alt cineva.....voteaza daca iti place, ma numesc Dorina.....




Statusuri triste nr.5:

spui ca vrei sa ne intalnim dar imi este frica de intalnire, pentru ca stiu ca esti cu cineva si acea persoana este pritena mea; stau si plang adeseori cand te vad cu ea, realizez acum d'abia ca nu mai esti cu mine ci de fapt esti cu ea :(




Statusuri triste nr.6:

Va veni o vreme cand ma voi uita catre cer si ma voi intreba ? dC ? :| :-




Statusuri triste nr.7:

fara prieteni nu e viatza fara tine nu e sperantza...




Statusuri triste nr.8:

decat sa traiesc pentru nimic... mai bine mor pentru ceva ;)




Statusuri triste nr.9:

Poate ca m-am grabit, poate nu a fost nimic sau poate a fost ceva dar doar in mintea mea.




Statusuri triste nr.10:

Iti zic adio printre lacrimi si te las in drum...am suferit prea mult ca sa te iert si acum :(




Statusuri triste nr.11:

ma vrei inapoi?eu nu..nu miza pe faptul ca odata m-ai facut sa plang..am mai crescut...:P



by Myrunik




Statusuri triste nr.12:

Stau singura si aplecata pe patul din camera mea incuiata.....si ma gandesc...la cineva pe care il iubesc...el nu isi da seama si nu inteleg de ce...lacrimile mele ma cuprind dintr-un fior...ascult la cd pleyer melodii triste...lacrimi..am inundat casa...




Statusuri triste nr.13:

O lacrima nu inseamna durere asa cum un zambet nu inseamna fericire. Caci poti plange de fericire si poti zambi cand inima iti plange de durere...




Statusuri triste nr.14:

cand vei zambi sati amintesti ca eu plangeam cand vei bea sati amintesti ca eu speram cand vei varsa o lacrima sati amintesti ca eu eram singura persoana care iti zambea




Statusuri triste nr.15:

Am InVatAt Ca OrIcAt Mi`Ar PaSa MiE

AlToRa S`aR pUtEa Sa Nu Le PeSe...




Statusuri triste nr.16:

SE spune ca iubirea adevarata

Se gaseste doar o data

Sh mult trebuie pretuita

Ca sa nu fie ranita



Asa`m facut sh yo o data

Cand te-am intalnit pt prima oara

Tineam unul la celalalt

MAi mult ca viata in palat



DAr trebuia ca sh sfarsitul

sa ne intunece privirea

Sa`mi pierd yo ingerul , iubitul

sa ma sh vada toata lumea



DAr il intreb pe Dumnezeu

Cu ce am gresit eu?

Dc ati cutezat asa

Sa-mi raniti

Inima mea..:(



Sh Dumnezeu imi raspunde divin:

"Cum ai putut cu gand infim

sa te gandesti ka`s vinovat

LA cea ce-ai provocat?



Eu fac ce`i bine pt tine

Sh-am hotarat ca e mai bine

Sa`l lash ca nu`i de nasul tau

Ca va fi rau...



Nu intelegi, l-am luat cu`n scop

Sh tie sa nu-ti fie-un hop

Te`asigur ca te va durea

Insa el va deceda...''



Eu:

DAr Dumnezeuu cel plin de mila

Nu poate sa`l mai tina?

E viata mea cum as putea?

Sa`l uit ka o fetita?

Ma supara sh gandul ka poate pleca

Dc Doamne se intampla asa cv?

S-au terminat ingerii sh l-ati chemat pe el?

Sa va ajute in cer?

Dc tocmai pe el? Dc iubitul meu?

Dc trebuie sa sufar eu?



El:

Nu suferi, Ejty tanara

Sh oricand poti sa fi cu altul

DAr nu fi suparata

Ca l-am luat tocmai pe el ;)



Eu:

Doamne, cum pot sa trec peste asa cv?

El il iubeam mai mult ka viata mea

Dc? Cum se poate ? Dc tocmai pe el?

Il iubesc sh e ca un inger...



Te ador ...cu toate ca nu mai is cu tine scriu pe toate portile numele noastre A+V = love... sh cu toate ca acest lucru e imp...;) te ador




Statusuri triste nr.17:

Nimic nu ma mai poate rani fizic mai mult decat m-ai ranit tu sufleteste:( atunci cand ne-am despartit:(




Statusuri triste nr.18:

lacrimi sarate imi imbraca obrazul obisnuit cu dulceata saruturilor tale

pikturile ploii imi ingheata mainile obisnuite cu caldura mainilor tale

vantul trece brutal prin parul meu obisnuit cu mangaierea ta

soarele isi arunca razele k niste sageti kre ma impung

..................................................................

credeam k ink mai esti U...SA MA APERI:(




Statusuri triste nr.19:

regret acum ca nu te-am crezut..... mai da-mi o sansa... vreau ca totul sa fie ca la inceput.... iarta-ma




Statusuri triste nr.20:

am pus ca proasta punct zilelor mele senine cand dintre atatia smecheri eu te-am ales tokmai pe tine!! ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu