Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

I'm felling so blessed for my life with no stress I have more than less to give you all my love




Statusuri de dragoste nr.2:

te iubesc mult adita esti viata mea




Statusuri de dragoste nr.3:

De ce ne mintim ...ca ne iubim .. daca ne purtam ca doi straini...De ce ne mintim ..ca ne iubim mai bine ar fi sa ne despartim ...:((( =((




Statusuri de dragoste nr.4:

» ” Surasul tau o raza de lumina in viata mea, parfumul tau, aerul pe care il respir, de n-ai fi tu ce rol ar mai avea viata, un vis ar fi amestecat cu ceata… TE IUBESC !!!




Statusuri de dragoste nr.5:

T3 Iubesk saritziar ochi pe periti colorati dak te vad cu alta jur ca te fac cartofi prajiti :X:X te ube maimutoiu meu :X




Statusuri de dragoste nr.6:

il iubesk mai mult dekat orce pe lumea asta..dar el nu ma iubeste la fel de mult kum il iubesk eu..asa k am decis sa ma indragostesk din nou..:D




Statusuri de dragoste nr.7:

nu cred k ar putea alt cnva sa mi simta inima,numy uh sti ce imi doresk...uh ejti in mintea mea.....spui exact ce vreau,ce simt,ce vreau s aud...nujh qm reustesti s fy la mne in gand.......(te IoObescK....kel)




Statusuri de dragoste nr.8:

Dragoste nici nu viseaza ci se uita la ea,cu o floare in mana doar pentru tine ti le-as da..ubirea mea*




Statusuri de dragoste nr.9:

te iubi te doresc dt dracu ca glumesc




Statusuri de dragoste nr.10:

te iubesc pina la Doamne-Doamne shi inapou de un infinit de ori




Statusuri de dragoste nr.11:

ROMA e un oras frumos. mai ales citit pe dos. AMOR :D:x:x




Statusuri de dragoste nr.12:

Copilu' din mine te adora! :x




Statusuri de dragoste nr.13:

Eu te iubes`k dar tu nu ,Nu uita ca si tu vei iubi si acea persona nu,Si ai sa suferi cum am suferit si eu :|




Statusuri de dragoste nr.14:

Te iubescc mult enorm!bby.[Pt Alex ]Laura.=x!




Statusuri de dragoste nr.15:

am invatat sa iubesk....si am fost mintita si inselata d akea persoana pe kre o kredeam viata mea......dar knd kredeam k totul s-a sfarsit deoarek el nu mai era langa mn alt baiat a aparut in viata mea si ma invata k este iubirea adevarata.....aveti grija pe kn iubiti pt k mai trz sa nu va para rau




Statusuri de dragoste nr.16:

Persoanele sunt precum cartile...Daca iti place sa citesti spunei primei persoane pe care o vei intalni ,,te iubesc!''.




Statusuri de dragoste nr.17:

esti un inger pierdut din lumea ta...esti fara aripi,nu mai poti zbura..ai incerkat de multe ori sa iti gasesti eroul...ti-ai pus intrebari fara a gasii raspunsul...iti stergi singura lacrimile kand el te supara si ai incerkat chiar sa iesi ku alicineva...deci,hai sa ne intoarcem in trecut si spune sincer kate flori ti-a oferit?cate promisiuni false nu ti'a facut?..si de cate ori nu'ti spuneai de maine am sa'l uit?...spune, si cat de mult pozele cu voi le priveai ?si cate servetele pe seara consumai...cat de dese sunt momentele in care prin minte iti treceau regretele?...




Statusuri de dragoste nr.18:

te iubesck.




Statusuri de dragoste nr.19:

Am iubit 2 baieti ....... primul m`a facut sa plang incat nu mi`au mai ajuns lacrimile ji pt al 2 lea .............primul m`a facut sa zambesk .....al 2-lea ma fake sa rad .........primulm`a respins ...al 2-lea ma accepta.......primul era sincer.....al 2-lea ma minte ......... pe primul l`am iubit ...pe al 2-lea il ador .....pe primul nu l`am uitat ...pe al-2lea o sa`l uit .....pt ca m`a ranit mai mult dekat primul ;)




Statusuri de dragoste nr.20:

status de viata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu