Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

Si-au ales o stea, Dar steaua-i cazatoare, Si incet, incet, Iubirea lor tot moare...




Statusuri de suparare nr.2:

Nimik nu doare mai tare decat un lucru pe care l-ai inteles prea tarziu ;)




Statusuri de suparare nr.3:

cand totul e pirdut iti dai seama cat ai gresit ,dar nu potzi sa mai faci nimic...




Statusuri de suparare nr.4:

Ai plekat si mai lasat.

De mn nu tia pasat

Akum plang de dorul tau

Pt ka akum nu vei mai fi al meu.




Statusuri de suparare nr.5:

Te doare..tare cand iubirea ta...place pe altcineva...te doare tare...cand viata ta...depinde de cineva :(




Statusuri de suparare nr.6:

Vantul bate usor, de patru zile

Nu-i nici soare nici nor mi-e dor de tine

Vantul bate intr-un fel simi pare bine

Ca-mi aduce cu el dorul de tine




Statusuri de suparare nr.7:

ploua...e rece in sufletul meu

parc-aud si parca simt melodiua pikturilor de ploaie

totu-i un monolog purtat de acelasi EU

si nu ma regasesc in atatea si atatea simtiri interioare




Statusuri de suparare nr.8:

Imi fac sperante , nare rost noi nu mai suntem cum am fost




Statusuri de suparare nr.9:

Doar pentru k cineva nu te iubeste asa cum vrei uh,asta nu inseamna,k nu te iubeste cu toata fiinta sa...




Statusuri de suparare nr.10:

am uitat iubirea intr-o gara.




Statusuri de suparare nr.11:

numi strica proasta dispozitie sar putea sa ploua cu ignore si sa coboare sfintii din cer,pe tine ...




Statusuri de suparare nr.12:

Fiecare cuvant e o sperata in plus....fiecare clipa trekuta imi spune ca moartea mea e mai aproape,iar eu in VISEZ!




Statusuri de suparare nr.13:

decand el ma parasit eu alt baiat n-am mai iubit si tot il astept sa vina




Statusuri de suparare nr.14:

nu m-asteptam k de maine am sa raman fara tine si ai sa.mi rupi sufletul...




Statusuri de suparare nr.15:

Ma intreb doamne qm ar fii.....dak azi as dormi...si maine nu m-as trezi......ma intreb cine-ar ofta si cine sar bucura!!...............




Statusuri de suparare nr.16:

Cand vei realiza cat de mult te'am iubit .....

Atunci va fi prea tarziu sa'mi ceri sa te alint ....




Statusuri de suparare nr.17:

am fost si am pierdut.acum u esti cu alta.ma iubesti??nu ma iubesti .ce a fost a fost:*




Statusuri de suparare nr.18:

Nu plange pentru nimeni,nimeni nuti merita lacrimele.....iar care le merita nu te face sa plangi:(:(((:((




Statusuri de suparare nr.19:

femeia e o comoara ... de aceea trebuie INGROPATA si kt mai adanc...




Statusuri de suparare nr.20:

In fiecare noapte

Adorm cu ochii-n lacrimi

Ma trezesc urland

Si cu tine-n gand...



De ce nu-ti dai seama

Cat de mult eu te iubesc?

De ce ma faci sa sufar

Sa nu vreau sa traiesc?



Nu mai pot sa plang,

Numai pot sa sper

visele se spulbera

Ca norii de pe cer



De-ar fi maine, sa pier

Sa mor , si sa ajung in iad

Tot nu voi iubi

Un alt baiat...



Te iubesc si te voi iubi mereu

Cat viata pe pamant exista

Tu vei fi-n gandul meu...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu