Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Eu sunt pe drumul meu si tu pe-al tau si-asa vom fii mereu !




Statusuri pentru facebook nr.2:

Vreau sa zambesc, e dimineatza :x

Tre' sa-mi pastrez pofta de viatza! :x




Statusuri pentru facebook nr.3:

IARTA-MA DACA TII DOR,UITA-MA DACA TII BINE,CHEAMA-MA DACA TIE GREU,EU TE PASTREZ MEREU IN SUFLETUL MEU.TE IUBESC !




Statusuri pentru facebook nr.4:

iubeste`ma cand o merit cel mai putzin...atc am nevoie cel mai mult:X:X




Statusuri pentru facebook nr.5:

Oricat vor unii sa ne despartim ..Oricat spunn altii ..Noii ne iubim ..Azi ne certam k asa e drag0stea Maine s0arta ne va impaca




Statusuri pentru facebook nr.6:

Eu nu te voi uita iubirea mea dak tu o sa fi in ,ceruri acolo, sus. la, dumnezeu....?




Statusuri pentru facebook nr.7:

iubeste o fata, iubescte curat, iubeste pe........ ca nu e pacat:d




Statusuri pentru facebook nr.8:

Sunt un om liber! Libertatea imi da dreptul de ''a fii''....

''á fii incatusat '' de tine .




Statusuri pentru facebook nr.9:

dragostea eterna dureaza 3 luni




Statusuri pentru facebook nr.10:

de vei fugi de mine voi veni eu dupa tine: semnat dragostea




Statusuri pentru facebook nr.11:

te iubesk! Si ce daka suntem departe unul de altul? Important e ka .: okii kare nu se vad se asteapta




Statusuri pentru facebook nr.12:

Planete-s multe...fete multe...dar tu esti unika..




Statusuri pentru facebook nr.13:

daca ai un dusman in viatza ta, tine-l aproape, ca daca il pierzi iti pierzi castigul ;)




Statusuri pentru facebook nr.14:

Te ubesk Stef esti iubirea vietzii mele.!!!




Statusuri pentru facebook nr.15:

sa iubesti e bine dar sa ai pe cn sa nu spui iubit la orce tampit




Statusuri pentru facebook nr.16:

TE IUBESC MIHAI




Statusuri pentru facebook nr.17:

este hai invata sa treci peste,viatza nu e o poveste...cand destinu-ti joak feste, nu trebuie sa plangi,zamneste:)!




Statusuri pentru facebook nr.18:

Decat cocosat de munca ,mai bine burtos de bere!




Statusuri pentru facebook nr.19:

sunt...o$FaTa k mai FaTa FrUmUsiK sH VeRsATa:x:x:x




Statusuri pentru facebook nr.20:

dak soacra te batfeste: si mereu iti poarta ura :ia o matura de coade si pocnesteo peste guta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu