Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Fata trebuie tinuta in PUF.....PUF o palma, PUF un pumn:)):))




Statusuri de viata nr.2:

persoana negativa.....nume..... varsta....creer cat o gaina ...fatza ca spatele....frumoasa ca noaptea:))




Statusuri de viata nr.3:

te iubesc ..te doresc dute-n colo ca glumesc :)))




Statusuri de viata nr.4:

Decat intelectual, mai bine un amarat de miliardar…si mai bine o mica finete decat mari zdrente




Statusuri de viata nr.5:

Asta`s yo shi nu`ti convine....Leaga`te mai molth d mn.....shi apoi ma leg shi eu....chiar de sufletelul taw!!!




Statusuri de viata nr.6:

i want you,i need you, i love you,i vrea tu!




Statusuri de viata nr.7:

te sarut in cur te sarut pe fund dar pe buba cand?!?




Statusuri de viata nr.8:

1,2,3,4,5,6,7....maamaaa da cati prosti imi citesc statusu'...




Statusuri de viata nr.9:

(̾●̮̮̃̾•̃̾)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿̿̿̿ ̿ ̿ (•̪●) ̿ ̿ ‘̿’\̵͇̿̿\з=(̾●̮̮̃̾•̃̾)




Statusuri de viata nr.10:

sUnT CuMiNtE...sHy Te fAc DoAr dIn cUvInTe...




Statusuri de viata nr.11:

Esti atat de grasa,

Incat nu incapi in gandurile mele,

Imi vine sa te f*t de-si mi-e greata




Statusuri de viata nr.12:

ce mai vorbesc aiurea,doar dekt tn sunt mai smecher,poate k am priza la p---- k am pl stecher:))




Statusuri de viata nr.13:

nu va faceti griji ca n-o sa ramaneti virgini.......viata ne f__e pe toti.




Statusuri de viata nr.14:

Haii Haii , Linijte Ca FaCi GaLagiE




Statusuri de viata nr.15:

Imi ZiCy Ca SuNt TeNtaTye CaNd iTy FuTy TaRfELE Nu SymTy VrEo SeNzAtYe CaNd EjTy Ku Ea Ma VySeZy Pe Mine Ai Ay PuTEa Sa Ma Ai...DaR..NU TE TYNE




Statusuri de viata nr.16:

Ce spui draga ? Doare cand prietenul tau sta cu tine si se gandeste la mine ?




Statusuri de viata nr.17:

La inceput n-o iubeam ,acuma o iubesc ca la inceput !!!




Statusuri de viata nr.18:

dnd numar oile de pe mesenger




Statusuri de viata nr.19:

duc gunoiul... te las undeva?




Statusuri de viata nr.20:

sami bag picioarele cne ma creste si pe mine la metin 2 ro ??????????????????????????



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu