Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Daca vrei sa afli cat de mult ne iubim iesi afara in ploaie si intinde mainile, cate picaturi prinzi, atat ma iubesti, cate picaturi scapi, atat TE IUBESC !!!




Statusuri de prietenie nr.2:

iubeste acum... cat TE IUBESC si eu... caci focul odata stins...se aprinde greu...!




Statusuri de prietenie nr.3:

Esti frumoasa ca o cioara

ocii tai ma baga-n boala

parul tau ca coada vacii

cand te vad ... m-apuca dracii




Statusuri de prietenie nr.4:

Te IuBeSk ...Te IubEsk:X:X....AlT CuVaNt NUuMaI GaSeSk...:X:X




Statusuri de prietenie nr.5:

Nu ne sarutam, ne zambim, nu ne imbratisam, ne fugarim, nu ne iubim, ne jucam, dar oare jocul acesta nu e defapt iubire?




Statusuri de prietenie nr.6:

de ce este asa de greu sa spui te iubesc?




Statusuri de prietenie nr.7:

uneori ai nevoie de dragoste,undeori ai nevoie de singuratate,uneori de zi,uneori de noapte,uneori de frig,alteori de caldura,dar intotdeauna am nevoie de tine ,chiar am mare nevoie de tine,nu stiu ce sa mai fac,TE IUBESC,TE IUBESC mai mult dekt pe mn insumi ,nu mai pot de dorul tau ,ma bucur nespus de mult k existi in viata mea,TE BESC'K




Statusuri de prietenie nr.8:

ne sarutam in franceza

bem ceai in engleza

cand ne tinem de mana

ne iubim in romana




Statusuri de prietenie nr.9:

O sa scriu pe cer..O sa scriu numele meu...Sa ti-l amintesti mereu..Sa-l vezi de oriunde...si-atunci iti vei aminti..cat de mult te pot iubi!!!




Statusuri de prietenie nr.10:

uneori ma intreb cum ar fi...daca ai pleca si nu te-as mai gasi

cred ca as muri de m-ai parasi

>>Frumoasa ca tine nu e

atat de frumoasa

nu e femeie in lume,nu e..!

frumoasa ca tine nu e

atat de frumoasa

nu e femeie in lume,nu e...!




Statusuri de prietenie nr.11:

te iubesc cel ce da buzz inseamna ca te iubeste

eu te iubesk pe tn

tu nu...

da un buzz iubire




Statusuri de prietenie nr.12:

cand soarele se ascunde-n nori, chipul tau mi-l amintesc usor.dar esti departe...de dorul tau eu mor, iar soarele se ascunde-n nori.dor cuvinte, dor momente de mult trecute, inca neuitate... trec zilele, zburand ca o pasare de noapte, iar printre ele-s clipele cand te-as vrea aproape...




Statusuri de prietenie nr.13:

tot ce a durut..inca n-a trecut..tu ai diparut ..fara urma..nu sunt vinovat ..singur mai lasat lasat ...ejti o umbra..




Statusuri de prietenie nr.14:

Cati baieti eu am iubit pe toti i-am parasit dar pe tine te iubesc si no sa te parasc.




Statusuri de prietenie nr.15:

grea e viata unui peste

cand se lupta pe uscat

dar mai grea e despartirea

dintre fata si baiat




Statusuri de prietenie nr.16:

yo nu te yubesk cum ma iubesti thu......yo te yubes,k mult mai mult:x




Statusuri de prietenie nr.17:

Mai bine sa iubesti si sa pierzi...Decat sa nu iubesti deloc... :(




Statusuri de prietenie nr.18:

in lipsa ochilor absenti tu nu iubi pe cei prezenti




Statusuri de prietenie nr.19:

“Spui Ca ma Iubesti Dar Te Inseala Privirea..Spui Ca Ma Doresti Dar Poate Imi Furi Iubirea..Si Eu Te-as Iubi O Viata Intreaga..Aventura Cred Ca Iti E Mult Mai Draga !!!”




Statusuri de prietenie nr.20:

o lacrima de a mea o arunc in ocean cand cineva o va gasi atunci nu te voi mai iubi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu