Statusuri:de indiferenta

Statusuri de indiferenta nr.1:

DND LA TOALETA SI CAD IN TOALETA




Statusuri de indiferenta nr.2:

DND...adun calculatorul din fatza blocului




Statusuri de indiferenta nr.3:

Dnd nu Cumva sa Spermez Pa mata.




Statusuri de indiferenta nr.4:

bah uh nu vezi ca mi-s DND vrei sa iti iau eu ocheleri




Statusuri de indiferenta nr.5:

DND--am virusi pe calc asa ca DND




Statusuri de indiferenta nr.6:

abonatu messenger nu este in retea...va rugam nu mai reveniti deja va dat igg.....




Statusuri de indiferenta nr.7:

DND...ma dau cu barca pe uscat...




Statusuri de indiferenta nr.8:

dnd....dau gainile cu rimel...




Statusuri de indiferenta nr.9:

DND ca dau la M**e




Statusuri de indiferenta nr.10:

dnd nu aud BUNICA bate tobe :))




Statusuri de indiferenta nr.11:

DnD dau cu prastia-n muste




Statusuri de indiferenta nr.12:

Cant la capsator… DND!




Statusuri de indiferenta nr.13:

Te iubesc mancamia-i PULA!!

Eu beau vin si tu SUGI PULA!!!

Ce proasta eesti nu te-am fute nici sa-mi platesti!!!=))




Statusuri de indiferenta nr.14:

nu te deranja.....sa ma deranjezi:)):)):)) by soryna




Statusuri de indiferenta nr.15:

Suge-mi pula.




Statusuri de indiferenta nr.16:

din oceanul pacific a iesit un peste mic si pe coada lui scria ::: DNd nu deranja !:(




Statusuri de indiferenta nr.17:

cu furca prin vecini




Statusuri de indiferenta nr.18:

foaie verde de bihor nu da buz ca te omor




Statusuri de indiferenta nr.19:

Hai DnD...Ca sa nu mai spun pe romaneste JET!




Statusuri de indiferenta nr.20:

Pai STF,SMS am zis ca DND...esti chios sau n`ai vazut ca am la status BRB ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu