Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

nu ma minti frumos nu-ti dai seama ca pot intelee dincolo de aprente?durerea ma invatat asta ,mi-a fost chiar de folos sa aflu ca toti oamnei au doua fete .......... ...

si cate lacrimi irosite pentru nimic..............

si cate inrebari si cate ganduri sufocanet ............alaturi de tine,fericirea mea sa stins cate un pic.......si nu gasesc puteri sa pot merge mai departe............timpul sa scurs langa mine,cat am simtit fiecare clipa ,durere,fiecare clipa de fericire a lasat in mine o urma adanca,m-ai ranit facandu-ma sa cred in ceea ce numesti uh iubire............... vorbele tale ma atingeau precum picaturile reci de ploaie.............. acei stropi care ati trezesc fiori de gheata................pe obraji lacrimile imi curgeau siroaie......si--mi luam adio de la viata.............




Statusuri haioase nr.2:

and it feels like joie,and it feels like pain,it feels like sushine and it feels like rain an excuse for dying reason to live and if you don't know that's what love is!!!




Statusuri haioase nr.3:

I see u...i feel u...i kiss u....all this things are because I love u....but u??




Statusuri haioase nr.4:

As vrea sa am privirea ta, sa stiu cum ma privesti, as vrea sa am buzele tale, sa stiu cum ma saruti, as vrea sa am inima ta, sa stiu cat ma iubesti.




Statusuri haioase nr.5:

M-ai lasat intr-un vis cu sufletul frant...fiecare clipa ma gaseste plangand,am trecut peste tot ..din mine am upt..nu mai am motive pentru tine sa lupt....:(=((=((




Statusuri haioase nr.6:

“Oriunde ai fi...orice ai face ..cu oricine ai fi akm...candva te vei intoarce... dar te vei intoarce knd va fi prea tarziu...atunci ai sa pretuiesti ce azi ai reusit sa pierzi!:X””




Statusuri haioase nr.7:

Daca mar pune cineva sa aleg intre tine si viata,eu asi alege viata. Atunci tu ai pleca suparata ne stiind ca tu esti viata mea . Te iubi ................




Statusuri haioase nr.8:

kand soarta imi va spune sa parasesc PAMANTUL cand oamenii fara mila imi vor sapa MORMANTUL, cand zilele pentru mine nu vor mai EXISTA, atunci...dar nici atunci, eu nu te voi UITA




Statusuri haioase nr.9:

dnd pazesc frigiderul:))




Statusuri haioase nr.10:

Sa nu ma uiti,sa ma tii minte.Si visul tau sa nu se uite.Kiar daca timpul care trece.Pe noi 2 ne va desparti.Si dak viata va fi rece.De tine imi voi aminti.




Statusuri haioase nr.11:

Se incepe cu A fot odata si ..candva se termina cu S-a terminat odata:((sau Se incepe cu A fost odata si se termina cu "o dragoste frumoasa:X"




Statusuri haioase nr.12:

N`am cum sa ma las de tine mi`as rupe inima in mine...nici tie nu ti`ar fi bene:)




Statusuri haioase nr.13:

Un sarac are bogatie daca are iubire...!




Statusuri haioase nr.14:

dragostea e ca vantul,o simti dar nu o poti vedea..




Statusuri haioase nr.15:

merita sa iubesti...kiar dk asta inseamna sa suferi...dar sa iubesti inseamna sa traiesti:x




Statusuri haioase nr.16:

Te-am iubit...te iubesc...si...te voi iubi mereu




Statusuri haioase nr.17:

Va veni odata vremea...cand in urma vei privi...ai vrea sa reinvie bucurii si nebunii...dar trecutul se ascunde...nu mai vine niciodata...numai amintirea spune...ca"Asa,a fost odata!"




Statusuri haioase nr.18:

hai sa impartim lumea.....................luna mie.stelele tie................cerul mie........................pamantul tie..........sau mai bine totul tie si tu mie




Statusuri haioase nr.19:

Viata e grea dar fara tine nu pot rezista:X:*




Statusuri haioase nr.20:

I was a butterfly but you changed me: you`ve broken my wings and now I can`t do anything else than come into your heart :x:x:x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu