Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

MyE Dor De Tn Mye DoR De Noy....As VrEa Sa FyM DoAr NoY DoY..:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.2:

te iubesc...:X:X(uby meu...blond)




Statusuri de prietenie nr.3:

Te iubesc...sa jtii asta....:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.4:

din flori de tei iti impletesc

din inima un ''te iubesc''

o dragastoasa sarutare

un "la multi ani"prietenesc

si inco data "te iubesc"




Statusuri de prietenie nr.5:

Dracushor din iad iesit ochii tai m-au naucit Cu o singura privire ai bagat boala in mine...TE IUBESC !




Statusuri de prietenie nr.6:

multe fete iti vor spune:

"te iubesc,nu ma uita!"

dar eu iti zic altceva:

"uita-ma,de vei putea!"




Statusuri de prietenie nr.7:

trimite o poza ku u k sa stye mosu' ce sa-mi[......]




Statusuri de prietenie nr.8:

El E Singuru ' Ce Poate Sa Imi Promita , Sa Ma Minta ... C 'or Sa Treaca Toate !




Statusuri de prietenie nr.9:

decat sa scoti tigari din buzunar in fata unor fumatori mai bn scoti pula




Statusuri de prietenie nr.10:

Ma intreb cate-o data De ce persoana pe care o iubesti nu te baga in seama,de ce vrea mereu sati faca in ciuda,dc toti baieti isi bat joc de fete ,dc toti baieti vor altceva de la fete si nu vor iubire sincera,dc viata asta nui corecta nici o data ,dc fetelor le ie frica sa iubeasca oare pt fapul ca persoana pe care o credea de treaba si mumoasa sia batut joc de ea oare chear e adevarat nuj dar asta numa singure puteti afla .............:*:*:*:*:*:*




Statusuri de prietenie nr.11:

Iubitu meu,

nu pot sa-ti spun ce simt pentru tine pentru ca dragostea nu poate fi masurata in cuvinte,pot in schimb sa-ti spun ce simt cand sunt cu tine:simt ca timpul se opreste, ca totul din jurul nostru dispare si ramanem doar noi doi pierduti pe aripile unei clipe, undeva... nu stiu unde, stiu numai ca traim acel moment, ca fiecare atingere a ta ma infioara.Eu traiesc prin tine si tu prin mine,daca ma trezesc dimineata o fac pentru tine,daca respir o fac pentru tine,daca plang, plang pentru tine si nimic si nimeni, puiul meu, nu va putea vreodata sa-mi schimbe sentimentele, pentru ca sunt prea pure,prea sincere si prea intense.

Vantul imi fura o lacrima,... e lumina trecutului, iar ochii tai ca doua licariri de stele... caldura mainilor... O clipa si apoi, nu mai conteaza...Stau intins pe malul marii si adierea vantului ma face sa simt vibratia dragostei ce ne leaga... Strigatul inimii tale se aude in departari... ma cheama la ea... Marea ingana cuvintele tale rostite odata care acum s-au dispersat in negura uitarii... In noaptea asta, te simt un pic mai aproape de mine... Luna rotunda sta de veghe, vegheaza la dragostea noastra... si imi sopteste ca si tu ma iubesti tot atat cat te iubesc si eu... Vantul bate, primii fulgi de nea imi mangaie fata, ma simt tot mai slabit cand te stiu departe de mine... Luna ingana si ea cuvinte magice, parca rupte de realitate, cuvinte ce se regasesc parca in adancul sufletului meu...Fara tine ma simt pe un drum fara sfarsit,... Un drum care parca nu se mai termina niciodata...Incerc sa merg mai departe, dar totul mi se pare un abis... in care ma tot afund si oricat as incerca sa ma inalt, simt ca nu mai am scapare...

Te iubesc si visez la clipa ce-mi va darui sarutul atunci ai fi cea care pentru a doua oara in istoria omenirii ar descoperii focul focul dragostei mele care arde datorita existentei tale pe Pamant astept momentul in care Universul va binecuvanta DRAGOSTEA'

Te strig...Sunetele se sparg triste si reci de stanca infinitului, Te caut...Vino! Unde inima te cere si cuvinte r cu gatul frant...Te iubesc, iti spun cu un ultim si iertat cuvant"

"Atat de frageda, te asemeni cu floarea alba de cires si ca un inger printre oameni in calea vietii mele iesi"

Cu ochii`mi ebenini, cu buzele`mi sangerande, cu inima`mi franta shi cu doru`mi in gat iti spun doar atat: Te iubesc pe secunda ce trece mai mult"

Fii mereu un rasarit de soare cu chip de inger. Vreau ca focul din inima mea sa aprinda si focul din inima ta fiind mereu doua flacari pe acceasi lumanare.




Statusuri de prietenie nr.12:

ai ridicat din prima cu tupeu

cortina ce acoperea teatru' viselor din sufletu' meu

suntem actori noi 2, jucam un rol ciudat

cu scene pe care nu le’am mai repetat




Statusuri de prietenie nr.13:

te iubesc iubirea mea ,te doresc ...[...]...voi fi mereu cu tine-n gand ................TE YUBESK............DENY...pentru...[...]...




Statusuri de prietenie nr.14:

au fost multe intre noi

dar mai inselat totul s-a schimbat

bine ar mai fii daca nu te-as iubi!!:(




Statusuri de prietenie nr.15:

maine e o altha zi fara uh......poimaneh tot asha......peste o sapt. la fel....peste o luna tot asha.....peste un an te vei intoarce la mine.......dar atunci e prea tarziu......ptr. ca inima mea are pe altcineva......:X:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.16:

PEntru cel mai scump baiat din lume pentru iuby meu cu mesajul ca TE IUBESC ENORM,ma faci zi de zi cea mai fericita fata!!!!!!!!!!!!!!!11




Statusuri de prietenie nr.17:

noptile st un blestem care ma apasa inima te vre inapoi iubirea mea




Statusuri de prietenie nr.18:

N`ai sa ma vezi niciodata plangand.Sunt pur si simplu ceea ce sunt. N`ai sa ma vezi niciodata renuntand!




Statusuri de prietenie nr.19:

Cainii latra , javrele barfesc !




Statusuri de prietenie nr.20:

noi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu