Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

iubirea e o minciuna daca iubesti sa nu te perzi prin dragoste

si daca te perzi numain a iubire




Statusuri smechere nr.2:

nuti spun nimic sa te ranesc .te iubesc tuturelu meu




Statusuri smechere nr.3:

o tara




Statusuri smechere nr.4:

atunci cand totul pare greu si lipsit de orice speranta, va fi mereu cineva langa tine sa te ajute sa te ridici ori de cate ori vei cadea si itzi va reda speranta. voi fi mereu acolo pt tine la fel cu esti tu pt mne. te ador:X




Statusuri smechere nr.5:

noaptea ma strange in tacerea ei si ma alunga iar intr-un sarut amar...ziuama frange culumina ei si imi apar in gand




Statusuri smechere nr.6:

Te iubesc iubitul meu fara tn nu pot sta k imi sta inima-n lok...:-*




Statusuri smechere nr.7:

Pt mine reprezinta foarte mult aceste randuri;),pt ca pot spune ce simt si cum ma simt:d.Vreau sa stii k nu imi e delok usor fara tine te-am iubit ieri...te iubesc si astazi...te voi iubi mereu.Iarta-ma ca uneori am acele temeri...nu as vrea sa te pierd{TE IUBESC MULT}poate daca ai fii langa mine totul ar fii mai usor.Iarta-ma ca ma indoiesc uneori de sentimentele tale {TE IUBESC}inca simt dulceata buzelor tale,imi e dor de noi te ast in fiecare zii...am atata nevoie de tine, cum as putea descrie in cuvinte tot ce simt pt tine akm? te iubesc si de abia ast sa te vad sa te sarut sa te ating chiar dak stiu ca imi fac rau.Stiu ca si u ma iubesti, dar te rog sa nu uiti, e singurl lucru pe care ti-l mai cer.Dar poate nu mai conteaza nimik akm...nici ca te iubesc...nici ca as face orice pt tine.Ceea ce nu pot sa inteleg eu km ma poti iubi si totusi sa ma tii la distanta.Cum sa iti mai arat cat te iubesc fara sa folosesc cuv?de cate ori am incercat sa fak un pas spre fericire am cazut:((. Plang akm,dar voi continua sa scriu...sau mai bine ma opresc aici:(( TE IUBESC




Statusuri smechere nr.8:

nimeni nu e perfect pana nu te indragostesti si u esti perfect(a)




Statusuri smechere nr.9:

is my life




Statusuri smechere nr.10:

De Ce Apari In ViseLe Mele??



Oare Ne InDemNam Spre Acea IUbire??



Care Ne-o Dorim De mult??



Din Clipa Care Ne-am VAzut??



Cu PriviRi AtraGaToare:X



Sa NE iNDemNam La IuBIre:x



Si Sa LasAm LuMEa IN Urma :x



Si sa NE IUbIm C-an FiLme:x




Statusuri smechere nr.11:

te iubesc

te doresc

fara tine.........

nu traiesc:X:X




Statusuri smechere nr.12:

pa




Statusuri smechere nr.13:

te iubesk al nebunie uh esti marea mea iubire kathy




Statusuri smechere nr.14:

Nu ma krezi in stare??`!! Niki o problema.. ! Niki eo .` dar fereste`te dde ziua`n kre o sa am TUPEU:">/Te IUBESc..`Alex.




Statusuri smechere nr.15:

te yubesc andra




Statusuri smechere nr.16:

te iubesc asta este tot ce vreau sa spun




Statusuri smechere nr.17:

am pus sufelt in cateva momente..de azi""""DTOP SENTIMENTE""au ma sard am sa traiesc dar fara sa...iubesc...dar ,ereu nu uita vei ave aun loc special in viata meah




Statusuri smechere nr.18:

te iubesc.....te voi iubi....dar tu nu vei vedea pt ca dragostea ta e oarba....




Statusuri smechere nr.19:

Dragostea este sentimentul pe care multi il au atunci cand isi gasesc jumatatea.....iubeste-ti jumatatea asa cum jumatatea ta te iubeste..........Te iubesc...pentru Sorin Ene Adrian




Statusuri smechere nr.20:

E trist sa fiu astazi nimic …cand ieri eram totul …din prima zi cand te-am vazut mi-au placut ochiisori tai ,gurita ta…acum totul e trist…eu sunt trista…si numai tu imi poti readuce zambetul pe buze…iti simt lipsa enorm… imi e dor de tine ,de sarutul tau, de mangaierea ta…cand adorm imi doresc sa fii langa mine, sa ma saruti sa ma strangi in brate si sa imi spui ca ma iubesti…zilnic astept un telefon de la tine…imi lipsesti enorm…acolo unde nu exista fericire , acolo unde straluceste intunericul si viata trece fara alinare ,acolo sunt eu intunecandu-ma in lacrimi de dor pentru tine …ti-am cerut doar sa ma iubesti ,sa ma accepti asa cum sunt …nimeni nu e perfect …chiar daca ne mai certam e ceva normal…dar nu-i firesc sa te superi din ceva banal…incearca sa mai treci cu vederea cum am facut si eu …incearca sa ma iubesti cum te iubesc si eu ... Te-am cunoscut te-am placut dar nu credeam ca voi ajunge sa iubescun suflet minunat intr-un timp atat de scurt..cand eram trista era de ajuns sa-ti aud vocea si-mi readucea-I zambetul pe buze…trecand peste toate cu lacrimi pe obraztu traiesti din doar in amintirile ce mi-au ramas …

Pana sa te cunosc nu credeam ca voi mai iubi…dar langa tine am invatat ce inseamna sa iubesti cu adevarat …au fost si sunt nopti cand adorm plangand , cu telefonul in mana asteptand vesti de la tine…cand ma trezesc dimineata ma uit direct la telefon …si…nimic…stii cat doare sa iubesti pe cineva, sa suferi pentru persoana respectiva si sa te gandesti ca poate nu o vei mai vedea niciodata ? Merg pe strada si vad cupluri fericite …las capul in jos si cu lacrimi in ochi imi amintesc de noi…te-am pierdut definitiv si doare …e trist dar adevarat…azi nu mai am nimic…mi-e dor sa ma trezesti noaptea si sa-mi spui ca ma iubesti tati …totul era minunat apoi…te-ai schimbat, de ce ?...stii , zilele astea m-am gandit la tine, noapte de noapte esti in mintea mea, in sufletul si inima mea …stii ca au fost nopti cand nu puteam adormi de dorul tau de a ma gandii la tine? Ai aparut in viata mea pe neasteptate…brusc…si ai plecat tot asa…in sufletul meu va ramane mereu acel sarut dulce cu care mi-ai furat inima…si va ramane acolo pentru totdeauna …

Vei fi mereu o amintire frumoasa pe care seara de seare o sa mi-o amintesc…un gand care va ramane in mintea mea si in sufletul meu o viata intreaga… ti-am zis ca ai fost cel mai bun si mau scump sufletel de om pe care l-am intalnit vreodata …alaturi de tine am petrecut cele mai frumoase clipe din viata mea… cateodata noaptea te visez , ca te tin in brate si ca te strang la piept spunandu-ti TE IUBESC TATI ,as face orice sa nu ma trezesc din acel vis… as dormi o viata intreaga…pentru ca stiu, ca daca deschid ochii si ma uit langa mine tu nu mai esti… desi nu mai suntem impreuna nu pot sa mi te scot din gand …vreau sa-mi sterg lacrimile si sa-mi spui ca ma iubesti , sa ma strangi in brate … te vreau inapoi langa mine…iti spun acel cuvant pe care ti-l spuneam in fiecare zi cu gandul , cu faptul sau cu vorba TE IUBESC TATI !!!acel cuvant venea din adancul sufletului meu….TE IUBESC MULT TATI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu