Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

si ce mai conteaza acum,care'a gresit mai des,care'a iubit mai intens,care pe care n'a'nteles?si ce mai conteaza acum da undeva candva ne vom revedea si atunci pasarile vor canta




Statusuri triste nr.2:

sti k ai ratat un loc in inima mea nu mai vrut si mi-am gasit pe alcineva nu mai meritat si imi pare rau k ma pierdut atata vreme in jurul tau:((




Statusuri triste nr.3:

Pentru fiecare 60 de secunde ,in care stai suparat, pierzi un minut din viata frumoasa pe care nimeni nu tio poate da inapoi.... asa ca invata sa zambestisi sa fii fericit :)




Statusuri triste nr.4:

daca vremea ne desparte si nu te mai pot vedea iti urez succes la toate si ten rog nu ma uita




Statusuri triste nr.5:

Gandes-te te ca mia lasat cu inima in lacrimi pentru altul




Statusuri triste nr.6:

sunt o fata talentata ....de zdrente invidiata




Statusuri triste nr.7:

:)sa nu ma cautzi nikiodath`a. azi ma`i vzt ultima dath`a. timp d adio na`m avuth da..jthiu k n`o sa`tzi lipsesc prea multh!




Statusuri triste nr.8:

si eu am trecut prin aceasta poveste;)




Statusuri triste nr.9:

Chiar am plecat acasa cu o zi mai devrme doar pentru k abia asteptam sa te sarut

Felul cum o voi iubi era singurul lucru din mintea mea, shi cum noaptea asta ne-o vom aminti tot restul vietii!




Statusuri triste nr.10:

stiam ca asa va fi....stiam ca minti...simteam asta...imi pare rau pentru tot ce a fost intre noi...maine urma sa te sun....DAR....nu mai conteaza acum....tot c mai vreau acuma este SA TE UIT...:(:(te rog frumos sa nu zici nimic....MI-AI frant inima:(...sufletul care mi-l inviai o data....acuma l-ai omorat...:(:(




Statusuri triste nr.11:

tu ai venit cu idea de a nu mai fi iubiti si a ramane prieteni,eu am fost de acord chiar daca sufeream dar nu inteleg de ce plangeai cand am zis ca nu vreau sa te mai vad ,oare ma iubeai sau era doar un plans fals ( djfelie)




Statusuri triste nr.12:

SUFAR IN TACERE NIMENI NU-MI DA MANGAIERE M-AM SATURAT SA IUBESC UN BAIAT CARE DEE MINE NU E INTERESAT...DAR CE SA FAC DACA-L IUBESC SI DOAR PE EL POT SA-L IUBESC....EL ARE PE ALTCINEVA DAR FARA EL NU POT REZISTA....POATE CA VREODATA ISI VA DA SEAMA K PT EL MI-AS LASA SI TATA SI MAMA IAR ATUNCI AMANDOI VOM FI FERICITI....TE IUBESC MULT GABY TE ROG SA TE GANDESTI LA ACEST MSJ SI LA CEEA CE VREI SA FACI Q INIMA MEA....IN PREZENT SI IN VIITOR...TE IUBESC MULT GABYY




Statusuri triste nr.13:

sta intre 4 pereti si plang si tip sperand ca o sa ma auzi ...te vreau ...te vreau langa mine ...vreau sa ma strangi in brate .....si gandul ca tu acum ti in brate o alta persoana ma face sa plang sa tip..sa ma omor ....adio puisor




Statusuri triste nr.14:

a nu intelege de unde vine durerea este mai amar decat a o simti.....




Statusuri triste nr.15:

mi-e dor de tine dragul meu... dar nu te voi mi avea niciodata... cine stie ...te voi iubi mereu




Statusuri triste nr.16:

t kaut mereu, kiar shi atunci kind eshti linga mine...




Statusuri triste nr.17:

Ai gresit,dar stii k orice om greseste M`ai pierdut,orice greseala se plateste Pe strada ne-ntalnim,ne privim tot cu regrete Oare tu pastrezi in suflet tot atatea sentimente?




Statusuri triste nr.18:

la inceput a fost un jok akm...eu il yubesk... dar dintr-o vb spusa aiurea...s-a terminat TOTUL...sh akm plang dupa el...as vrea sa-l uit dar nu pot...imi stapanste inima...mintea...TOTUL...te yubesk by Madutza..




Statusuri triste nr.19:

vreau sa te vad cum cazi tipand cu toata gura..iar eu de la balcon sa-ti fac adio cu mana!!!:(:(:(:(:(




Statusuri triste nr.20:

Eu am iubit ,,,, in chimb am primit doar suferinyza... dupa vreo cateva zile de la plecarea ta mam dat seama ca eram drogata de dragostea ta..... cand inima a inceput ca se opreasca ultimele cuvinte ale mele au fost..... Dc miay drogat inima cu boala ta ...... dc may facut sa renuntzz la vise sy dc ma lasy sa zak pe pamant singura fara ca macar samy scotzy suferintza din suflet cu mana ta.........???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu