Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

sunt trist




Statusuri triste nr.2:

Sunt stele ce dispar in noapte, dar niciodata nu se sting, sunt departari ce par aproape si inimi tari care inving.....dar iubirea noastra nu o fost niciodata asa de tare:((=((:(......




Statusuri triste nr.3:

cand vezi k ai ramas fara speranta ....

incearca sa te gandesthi la persoanele kre teau parasit....




Statusuri triste nr.4:

I'm burning like fire!




Statusuri triste nr.5:

INCA MA GINDESC LA TINE.PLING MEREU SI NU MI-E BINE




Statusuri triste nr.6:

cand am murit eu tu ai inviat fi fericit ca si eu team inlat




Statusuri triste nr.7:

Ma gandesc k dak ti'as fii pus in joc o miza.Ai fii cazut jos ink'din prima repriza:>.




Statusuri triste nr.8:

morţii mătii dc ai plecat....pt ce????




Statusuri triste nr.9:

imi amintesk knd ne sarutam....ink mai simt buzele tale pe obrazul meu.....knd dansam, fara muzik in ochii tai......dar akum totul e istorie.....




Statusuri triste nr.10:

Uita-ma aici in capatul lumii,unde tot ce a inceput se gaseshte finalul,privesc in jos shi ard de despirare,de suferintza shi de ura............




Statusuri triste nr.11:

Imi fak sperante zi de zi..

K' intr-o zi chiar vei veni,

Sunt doar iluzii si o stiu bine

Mai bine as uita de tine...

Inima,sufletul nu ma lasa

Si sper din nou iar ca o proasta...

Stau la fereastra,lacrimi curg

De ce doamne nu pot sa fug?




Statusuri triste nr.12:

De ce intr-o relatie fata sufera mereu din cauza baiatului? De ce baiatu isi bate jok mereu? de ce o parasete si se duce la alta? Va spun eu de ce ca baietii sunt niste perversii spun ca te iubeste si dupa un timp spune ca te-a uitat si nu te mai iubeste si isi face o noua iubita:( chiar mie mi sa intamplat asa:((




Statusuri triste nr.13:

Am avut pe cineva...dar nu mai ii cu mine...mie tot el imi trebuie...dar nu`i cu mine:|:(:(:(




Statusuri triste nr.14:

Dak existi inseamna k traiesti,dak traiesti inseamna k poti sa mori,dak poti sa mori inseamna k poti sa renasti iar,dak poti sa renasti atunci poti sa iubesti,dak iubesti atunci poti fi inselat,dak esti inselat atunci poti sa disperi,dak disperi atunci poti fi criticat,dak esti criticat poti fi un ex rau pt cei din jur,dak esti un ex rau pt toti poti fi dat uitarii.Un ex d viata kre s poate trai,visand sau spera.




Statusuri triste nr.15:

de nu ma iubesti sa faci ce iti spun

spanzurate sau am sa te omor




Statusuri triste nr.16:

daca ma iubesti atunci de ce ma faci mereu sa plang???????//




Statusuri triste nr.17:

daca imi pare rau de ceva...imi pare rau ca ai aparut in viatza mea




Statusuri triste nr.18:

E atat de naspa qnd iubesti pe cineva shi el/ea..nu te iubeste cu adevarat ci te trateaza doar k pe un simplu si bun prieten sau nici macar atat..!!!:(! ! !....Te iubesc..!!!!




Statusuri triste nr.19:

~~~[nUmAi E NiCi ZaMbEt .nUmAi e niMiK..***FeRiCiReA e un dAr pReA MiC Pe lAnGa iUbIrEa tA ***]~~~




Statusuri triste nr.20:

unde m am ratacit p drum...und am gresit ku viatza mea kum d s a prefakut in skrum putina fericirea mea...m am pierdut printre oameni rai plini d lakrimi sunt ochii mei und am ajun si...CE AM FOST!!!:((((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu