Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

cineva imi spunea sa nu urasc totzi trandafirii doar pt k m'a intzepat un spin....dar cum sa nu urasc trandafirii knd acel spin mi'a sfasiat sufletul??:((:((:((




Statusuri de jale nr.2:

Chiar de-ar fi greu tot as zambi...

Si chiar daca as fi plina de probleme,tot as glumi...

Pt ca stii,viata e grea si lumea e rea...

Cum as putea sa rezist daca nu m-as comporta asa...?




Statusuri de jale nr.3:

iubeste-ma acum , cand te iubesc si eu.... caci focul stins o data se aprinde foarte greu....:(




Statusuri de jale nr.4:

a fost odata..candva,,ceva frumos..acum sunt amintiri..tot ce a fost ai uitat ...acum dupa ceva timp stai si te uiti k fraieru la mn...si realizei k mai pierdut...........:(




Statusuri de jale nr.5:

Stau singura in camera si ma gandesc la tine,esti tare departe de mine! Oare tu te gandesti la mine si la ce simt eu pentru tine? Mi-e tare dor de tine.....dar oare tie ti de mine? I-ti vad chipul peste tot si ochii tai cei sclipitori...iti aud vocea mereu si ma pierd printre cuvintele pe care le auzeam de la tine cand eram prieteni.

Astept cu nerabdare sa te revad din nou! :X




Statusuri de jale nr.6:

edy




Statusuri de jale nr.7:

Knd t3 vad in poz3 !ncep sa plang....nU p0t sa t3 uit mi-e d0r de tn :*:*:*:X:X




Statusuri de jale nr.8:

e greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustiee greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie...




Statusuri de jale nr.9:

În ultima perioada viaţa mea a luat un alt curs,au existat momente în care simţeam că totul se sfîrşeşte,că nu am nici un rost şi au existat momente în care simţeam că lumea din jur nu există,am făcut multe nebunii,motivul-am crezut că aşa voi uita...

Eram îndrăgostită,chiar iubeam,iubeam cu trup şi suflet,nu am ascultat decît de inima din piept;am iubit şi am dăruit tot,nu pentru iubire,ci pentru tine,pentru noi;am luptat după cum mi-au fost puterile şi abia acum am realizat că eu am ales modalităţi greşite,dar niciodată nu e prea tîrziu...Am promis,am jurat că n-o să-ţi mai scriu,că n-o să te mai caut(dar uite ce fac acum) şi că n-o să mă mai umilesc în faţa ta,dar viaţa se joacă cu mine şi cu sentimentele mele,iar inima nu vrea să-ţi descuie uşa şi să te lase să pleci.În faţa dragostei sunt nimeni şi nu am nici o valoare...numai din cauza ta...De ce după atîtea umilinţe,după atîtea lacrimi,atîta durere încă simt focul din inimă,de ce îţi simt lipsa,de ce îmi doresc să te am...???

Mă întreb acum dacă tu măcar îţi mai aminteşti de mine... Mă întreb de ce oare s-a ajuns aşa cu noi...Am încercat,am luptat pentru noi,ţi-am dăruit inima,sufletul şi trupul chiar şi atunci cînd ştiam că în sufletul tău nu mai e loc şi pentru mine,şi uite acum ce s-a ales din toate acele momente,din toate acele sentimente-NIMIC!!! Am trăit atîtea împreună şi acum nici măcar nu ne salutăm,ne purtăm ca doi străini. De ce eşti atît de dur şi rece cu mine? Am făcut atîtea pentru tine şi acum cu ce m-am ales?!

Sunt sigură că vei ignora acest mesaj şi că nu-i vei da mare importanţă,aşa cum ai făcut-o şi cu celelalte,însă cu toate astea te rog păstrează-l doar pentru tine, gîndeşte-te şi la sufletul meu.Vreau să-ţi amintesc unele clipe,în special seara în care eu adormisem în braţele tale,iar tu mă priveai şi ţi-ai zis:’’cum poţi să-ţi baţi joc de o fiinţă atît de fragilă?’’,ţi-am amintit asta pentru că nu vreau să-ţi mai baţi joc şi să te mai foloseşti de sentimentele mele,pentru că ele sînt sincere şi nu au nici o vină,iar eu am rămas aceeaşi... cum am fost,cum sînt şi cum voi fi:MEREU A TA,chiar dacă vieţile noastre şi-au ales alte drumuri,oricum să ştii că drumul meu mereu va duce spre tine şi ştii prea bine de ce,nu cred că mai are rost să vorbesc şi despre astea acuma,că şi-aşa am scris cîteva lucruri,pe care nu prea cred că le vei citi,dar încercarea vină nu are,are doar dezamăgire şi durere,căci pentru mine fiecare încercare de a îndrepta lucrurile şi de a vorbi despre tot ce se petrece acum între noi e dezamăgire,lacrimi şi suferinţă... Da,recunosc,există partea bună a lucrurilor-adevărul,dar adevărul pe care îl ştiu eu e insuportabil... aş prefera minciuna,dar nici măcar asta nu poate să-mi aline cîtuşi de puţin sufletul...e un gol care doare...nici nu găsesc cuvinte ca să pot exprima ce simt,căci nu se asociază nici cu infernul...

Am crezut că timpul îmi va vindeca rănile şi că mă va ajuta să te uit,dar timpul care a recut şi care încă trece e durere,amintirile care revin şi răscolesc acele sentimente sunt durere...fără tine viaţa e monotonă,nu mai simt cum adie vîntul,nu mai observ căderea unei frunze,zborul unei păsări,nu mai simt nimic,nici măcăr nu mai zîmbesc,chiar dacă o fac,o fac pentru cei apropiaţi,o fac pentru că nu vreau să afle că sfaturile lor sunt inutile pentru mine,o fac pentru că nu mai vreau ca cei din jur să mă creadă nebună;oricum nu-mi pasă de părerile lor,pentru că continui să te iubesc şi n-am încetat să simt asta nici pentru o clipă.Încerc zlie şi nopţi să găsesc măcar un motiv pentru care ar trebui să-ţi mai ofer dragostea mea,însă oricît aş încerca nu reuşesc,tot ce găsesc sunt motive pentru care ar trebui să te urăsc,dar inima nu mă lasă,nu mă lasă pentru că te iubeşte aşa cum eşti şi pentru că ţi-a iertat tot întotdeauna.

Te rog...pentru a nu ştiu căta oara...să o luăm de la început,chiar de la zero,dă-mi o ultimă şansă... lasă-mă să visez,să simt că trăiesc,nu-mi frînge aripile pentru că sufletul nu mai rezistă,nu mai are puterea de purta povara asta...Ajută-mă... sincer,mă simt atît de slabă fără tine... nu-ţi cer milă sau ceva de genu’,îţi cer o ultimă şansă,doar atît... nimic mai mult... Mi-e dor de tine,viaţa mea!!!




Statusuri de jale nr.10:

iubesc vyatza din plin dar te uby mai mlt pe tn :X:(




Statusuri de jale nr.11:

vorbeste calm cu tine...iti spune TE IUBESC...apoi iti da o palma numita SINGURATATE.... te afunzi in ea si plangi....




Statusuri de jale nr.12:

De ce sugerinta trebuie sa fie mereu dupa Iubure...

De ce Intotdeauna baiatul va face fata sa planga...

De ce va trebui intotdeauna sa uiti de persoana iubita...

"Te iubesk ji vreau sa nu te pierd..."zice fata

"Mai pierdut deja...acum sunt pentru alta"zice baiatul

Iar fata seara va plange in intuneric ca nimeni sa n.o vada

Va sta ji se va gandi de ce a forst dat sa iubeasa

Se va gandi daca ea kiar sufera sau se preface

Dar isi va da seama k a fost dat sa sufere dupa el

El a dupa ceva timp va veni ji va zice

"Te vreau innapoi...vreau sa ne iubim ca la inceput...te vreau pe tine"

"Aj fii vrut sa zici asta acum ceva timp cand eu plangem...dar acum e prea tarziu...inima apartine altcuiva"

"cui???"

"Diavolului...el mia arata calea pe care nu vei suferi niciodata..."ji fata a plecat spre moarte nepasatoare

"NNUUUUUUUUUUUU...NU PLECA...TE IUBESK..."

Dar totul a fost prea tarziu...fata nu mai era...iar baiatu shya dat seama ce a apierdut din cauza alteia...:(




Statusuri de jale nr.13:

In FieCaRe nOApTe

lA TiNE Ma gAnDeScK

In fIeCaRe SeARa

Pe TiNe tE DoReScK

aS VrEa sA-TzY FiU ApRoApE

La bInE Si lA RaU

sI Sa-NtZElEgI IuBiRE

DoAr tHu eStY In SuFlEtHuL mEu




Statusuri de jale nr.14:

chiar daka persoana iubita iubeste pe alta nu uita sa speri si sa visezi fiindca sperantele mor ultimele si visele nu ti le ia nimeni




Statusuri de jale nr.15:

ne promisesem numai nebunii si bucuri dar toate s-au dovedit a fii doar viseee ce niki o dat nu se vor intampla adika nu se vor realiza dekat cu ajutorul tau by ramo pt yoonel




Statusuri de jale nr.16:

te iubesc.....sa nu uiti asta........ degeaba minti, degeaba spui k ma iubesti dak u in sine crezi k te urasc:(




Statusuri de jale nr.17:

te iubesc george si nu te pot uita




Statusuri de jale nr.18:

iti vei da seama cat ma iubesty dar acum este prea tarziu eu am plecat de mult:(




Statusuri de jale nr.19:

m`am pierdut cautand ochii tai...m`ai creeat ptr tine....m`am pierdut cautand ochii tay...m`ai salvat ptr tinee...:(....am crezut sh akm shtyucat de mult am greshit...cand am plans sh am crezut ca nu are nici un sfarsit....m`am pierdut cautand ochii tai.....:(




Statusuri de jale nr.20:

imi e dor de tine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu