Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

io plang de dor de al tau dor si crede`ma nu mi`e usor




Statusuri triste nr.2:

esti un mare ratat si nu mai vreau sa te vad:((:((:((:((:((




Statusuri triste nr.3:

nam chef de tine nam chef de nik asa ka nu te obosy sa mai dai un buzz




Statusuri triste nr.4:

pt k m-ai parasit ai lasat o durere mare, pt k nu m-ai iubita ti-am dorit tot raul din lume..:PP:P




Statusuri triste nr.5:

clipe dragi minute de neuitat toate sau spulberat...ai plecat in umbra ta am ramas privind cum o sarutai si pe mine ma omorai...dar stau acum privind la cer si realizez ca tot ce am fost a fost doar un simplu trecut ca un vis si o speranta fara rost..........Pentru Dasca Rares din partea....




Statusuri triste nr.6:

ai plecat cand eu te iubeam asa mult...oare nu am fost potrivita pt tine ca sa ma lasi intr-o lume asa pustie????




Statusuri triste nr.7:

iubirea e ca un razboi pt inima mea...dak vei castiga vei ramane cu inima mea dar dak vei pierde totul va fi ca la inceput cand nu te cunosteam :(




Statusuri triste nr.8:

sa nu aveti niciodata incredere in fte cand va spun ca va iubesc , deoarece cand apare un pachet de muschii in viata ei tie iti da liber cu totul ca ai face orice pt ea :(( ... pt cei care sufera din dragoste :(( =((




Statusuri triste nr.9:

asteapt sa vina ziua cand te vei intoarce si sami ziki k ai greeait...dar orikum nu te voi ierta...




Statusuri triste nr.10:

Prima durere

Atunci cand pleci fara sa vezi

Durere, lacrimi si tristete

Nu te gandesti si nu prevezi

Ca mai tarziu ai sa regreti...

De ce nu analizezi realitatea?

Oare crezi k ai gasit iubirea?

In curand o sa-ti arate... infidelitatea

Si abia atunci ai sa intelegi ce-i amagirea...




Statusuri triste nr.11:

Invata sa nu iti pese atat de mult..

A fost..regret...dar s-a pierdut.. !!




Statusuri triste nr.12:

sad...




Statusuri triste nr.13:

...Multe fete iti vor spune te iubesc nu uita...eu iti spun un singur lucru uita-ma k vei putea:-




Statusuri triste nr.14:

te iubesc dar nu mai am curajul sa iti zic :x :-*




Statusuri triste nr.15:

ce sa ii faci daca sunt trist,

daca nu ma mai iubeste.

sa o f*** in gura de iubire




Statusuri triste nr.16:

Ai vrea sa zbori la mn dar nu poti nu uita boule tu ai coarne nu aripi




Statusuri triste nr.17:

R3gr3t c@ @m m@! p!3rdut Inc@ o Cl!p@ ,Inc@ un @n,Inc@ o V!@t@ D3g32b@.......t3@m P!3rdut p3 T!N3




Statusuri triste nr.18:

voi zbura pe aripile vantului,in intunericul pustiului,alergand dupa iubirea ta....




Statusuri triste nr.19:

am gresit k ti-am zis NU ........am gresit k tiam zis UITA-MA......am gresit k te-am lasat sa PLEKI......am gresit.....dar vreau sa ma iertzi.....




Statusuri triste nr.20:

Tu esti ingerul ce ma duce din iad spre rai,cand sunt cu tine simt ca plutesc pe un norisor pufos....:X...dar numai atunci cand esti cu mine si ma sarutzi........Mai tarziu esti acelas inger dar mai rau..,,mult mai rau....ma iei din rai si ma duci spre iad apoi te intorci la cealalta fata...dupa ce te lasa ...vii inapoi la mine .....nu o sa fie asa prea mult tipm caci eu nu te voi astepta la nesfarsit...nu te voi ierta de fiecare data cand gresesti......intr-o buna zi o satzi spun ADIO!!si nu voi regreta deloc...cum u itzi batzi joc de mine..asa voi face si eu;)..=((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu