Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

eu te iubesk u ma ignorii,eu as fi fara tn ka cerul fara nori




Statusuri de suparare nr.2:

daka ma intreaba cineva ce e iubirea pe pamant....eu pot sai spun cai boala grea...ce te baga in mormant..




Statusuri de suparare nr.3:

Uneori as prefera sa traiesc intr`o minciuna restul vieti decat sa aflu adevarul . iar apoi cand il alfu as vrea sa mor decat sa il fi aflat . :((




Statusuri de suparare nr.4:

nu mai vreau cearta




Statusuri de suparare nr.5:

Nu plange ca s`a terminat...zambeste ca s`a intamplat:D




Statusuri de suparare nr.6:

Te-am iubit odata

Dar tu niciodata..

Te-am iubit candva

Tu niciodata in viata ta..

Nu-ti dai seama ce iubire ai ratat

M-ai avut in palma si m-ai aruncat.

Flacara iubirii care ma topea

Daca nu mai arde e numai din vina ta,

Ochi mei de nu mai vor sa te priveasca

Din vina ca i-ai facut sa te urasca.

Cand m-ai avut nu m-ai iubit

Si m-ai facut, am suferit

Doamne ce mult m-ai ranit

E prea tarziu dragostea mea

Am mai sperat iubirea ta,

Acum fa ce vrei cu ea.




Statusuri de suparare nr.7:

_:(_ Nu mERIta s PlAngi pt. Orkine :( Doar pt cEi Care meRIta ;X




Statusuri de suparare nr.8:

FeRiCiRa este mereu un ViS...DuReReA mereu rEaLiTaTe....




Statusuri de suparare nr.9:

asa se intampla mai mereu fata se inragosteste de baiat dar invers niciodata rusinea apare si intrun final cand ii spune nu mai vrea sa auda de ia din cauza lucrurilor prostesti si asa se sfarseste




Statusuri de suparare nr.10:

Eu traiesc u stai.. sunt tot ce tu visezi si din pacate n’ai.




Statusuri de suparare nr.11:

Nu incerca sa-i minti acum ca ea e doar o oarecare...Cand toti stiu ca amintirea ei inca te doare...Intelege ca nu vreau o relatie de-o vara...Ca inima nu bate doar cand e cald afara.....




Statusuri de suparare nr.12:

Trec zilele incet, pe rind

Eu tot mai des te chem, plingind

Si tot mai tare imi lipsesti

Iubitule, pe unde esti?

Unde s-a pierdut iubirea noastra

Privesc, pierduta-n gind, pe fereastra

Am crezut ca ma iubesti, dar n-a fost asa

Iar tu ai profitat de naivitatea mea

Tu te-ai jucat cu sentimentele mele

Si, rizind, le-ai ranit si pe ele

Au fost momente complicate

Si toate vor fi neuitate

Dar viata merge inainte

Din suferinta, nu mai am cuvinte

Si nici lacrimi nu mai am pe obraji

Dar mi-am adunat al meu curaj

Si-acum te privesc cu indiferenta

Nu mai tremur in a ta prezenta

Nu mai am in ochi acea sclipire

Nu iti mai dau acea calda privire

Te privesc distanta, rece

Si, in graba timpului ce trece

Umbli dupa mine si imi ceri iertare

Ma intrebi de chiar am uitat prima sarutare

Ma-ntrebi de am uitat clipele in doi

Si-nteleg ca nu vezi prapastia dintre noi

Ca ai uitat cum ai plecat

Si pe mine singura cum m-ai lasat

Cum mi-ai spus ca s-a terminat

Si iubirea-mi cum mi-ai inecat

In lacrimile ce le-am varsat

Acum nu mai sunt printesa ta

Deja iubesc pe-altcineva

De vorbele dulci nu o sa uit vreodata

Dar inapoi n-o sa ma ai niciodata

Imi pare rau, dar sfirsitul asta e

Insa mereu voi crede-n dragoste...



pt fetele care au nevoie de asta

MaDe By Vallerya




Statusuri de suparare nr.13:

dak mai uitat,as vrea sa.ti amintesc,ca m.ai iubit kndva,si.ai vrut sa te bsk,si cate ai fcaut sa.ti dau primul sarut...chiar dak ai plekt d langa mne...tot te bsk




Statusuri de suparare nr.14:

As vrea ca u sa mori sa plateshti cu viatza ta fiecare lacrima de a mea sa cazi in intuneric ura shi dispretz incepand cu a mea




Statusuri de suparare nr.15:

Plutesc prin mine zboruri albastre de cocor care imi amintesc de sarutul tau dulce.Mi-e dor de tine si nu stiu cum sa iti spun'te iubesc'. Privirea ta, ochii tai albastri ca marea in zi de iulie, ochii tai ard si lasa in sufletul meu inrobit pe vecie, urme albe si adinci.Zboruri, zboruri albe ca petalele de crini, ninsoare de lacrimi, furtuni de matase au fost clipele petrecute cu tine...Ti-aduci aminte? Soarele murea in valuri rosii-violete iar sarutul nostru a fost un fulger auriu printre norii visului...Chipurile noastre au fost doua stele cazatoare pe cerul instelat...Eram copii, eram inocenti si iubirea ne ocrotea..acum am crescut si iubirea ne raneste..Amintirile mele renasc din cenusa trecutului, tu esti amintirea mea cea mai de pret ..dar care se estompeaza in aroma parfumata a unei veri vrajite. Te iubesc! Dar atunci de ce amintirile mele mor si se prefac in regrete? Ma pierdeam in imbratisarile tale dar constiinta imi soptea ca totul se va spulbera..Regret copilaria si prima mea iubire, regret ca au fost si au murit...sperante, dor, prima traire ..s-au dus ca soarele in asfintit...




Statusuri de suparare nr.16:

Stii cum e sa nu dormi nopti intregi si sa te gandesti cum ar fi fost dak nu ar fi aparut in viata ta?NU PREA CRED!!Asa ca acum team uitat......Imi mai aduc aminte doar uneori de clipele petrecute cu tn.....Doar atunci cand te vad trecand pe langa mn si neobservadu-ma.....Si stii ceva??Mi-am dat seama ca nu ma meriti:))




Statusuri de suparare nr.17:

Cand te certi cu cel mai bun prieten iti vine sa plangi si sa nu te mai opresti, dar nu uita ceva: "Cei care merita sa plangi pentru ei, nu te vor face niciodata sa plangi"...




Statusuri de suparare nr.18:

ti-0am furat o sarutare insa u te-ai suparat eu sunt gata d-npacare k sa-ti dau ce ti-am furat




Statusuri de suparare nr.19:

Te-am in fiecare seara....sar tu aveai altceva mai bun de facut dekt sa te gandesti la mn....insa va veni ziua cand tu ma vei astepta,dar eu nu o sa mai vin.....abia atunci o sa ii dai seama......ce inseamna A IUBi.......[ptCAtalin...De la Lory]




Statusuri de suparare nr.20:

Ma mai iubeti? eu cred ca mai uitat in pustietate,sunt singura........Mi-e frica..........E intuneric si frg.........Fara tine soarele nu mai e pe cer..........Nici stelele nu mai au viata.............Ai fugit cu ea si mai lasat.............de cand te-am vazut m-am indragostit de tine.........de ochii tai,de buze de tot..........I love you!........Dar nu o sa afli nicioa cat de mult te-am iubit si te iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu