Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

zambesc ai gata ..!




Statusuri de jale nr.2:

E atat de frig lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata.Am mai pierdut inca o clipa,inca un an, inca o viata degeaba te-am pierdut pe tine,dar tristetea ma cuprinde ca inka te iubesk:(:(:(:(




Statusuri de jale nr.3:

adorm cu tn in gand... te visez sperand k esti

reala, dar ma scol plangand gandinduma k e

pentru ultima oara



By I0h28




Statusuri de jale nr.4:

unele sunt ca,m tristee:((:(((:(((




Statusuri de jale nr.5:

away .....:):):|:| so? tu imi vorbesti yo nu te aud....imi spui k ma iubesti ..eo nu te ascult...a fost odata o iubire adevarata ....o iubire ce nu o sa o uit niciodata...dar asa a fost sa fie...o iubire adevarata...pe o foaie de hartie....nu regret nik:( besk bwa sanky:X:X




Statusuri de jale nr.6:

la inceput era atat de frumos...mi'am promis ca vom fi impreuna mereu ..erai al meu eram a ta ...erai iubitul meu eram iubita ta .....simtzeam ca plutesc de fericire pt ca te aveam pe tine ...ai fost tot ce imi puteam dori...cand ne'am intalnit prima oara radiam de fericire ma simtzeam colmplecta ....cand ai plecat eram sigura ca ne vom mai intalni de foarte multe ori ...dar ce pacat ca nu a fos asa ....tu ai luat'o pe alte cai spunand"nu o pot uitaa pe EA" dar nu te'ai gandit daca eu te pot uita pe tine ...tu ai plecat supunand ca o iubesti si ca va vetzi impaca ...ierai fericit iar eu spersam ca iti e bine ...dar in scurt timp norii au reaparut in viatza ta ...si ai zis ca nu o poti schimba ...iti place asa sa nu simti nimik ...sa bei ...incet norii s'au transformat in furtuna...si nu ma'ai lasat sa iti readuk soarele in viatza ta ....acum nuh mai am ce face ai ales sa iti distrugi viatzaa pt ea...nu mai am putere sa lupt si in lokul tau daca tu nu ai interes ...sper sa rrealizezi intr'o zi cat de mult ai gresit ...by DeEa sper sa va placa povestea mea (baby ink te iubesc sper sa iti dai seama ca nu merita sa iti disrugi viatza pt nimeni )




Statusuri de jale nr.7:

o sa realizezi ce ai pierdut doar mai tarziu...knd itzi va fi dor de mine....iar eu n-am sa mai fiu...:*...by cosma;))si nu uitatzi........unde dragoste nu eee.....se poate si fara...:X:X:X




Statusuri de jale nr.8:

Stiu ca ma auzi,este poate ultima oara cand te privesc in ochi,ultima oara cand iti vad chipul,ultima oara cand iti vorbesc...lacrimile nu-ti pot sterge amintirea...ai ales un drum pe care nu exista suferinta,nici durere...mi-e greu sa accept,insa,..,indiferent de noi .."VIATA MERGE INAINTE"...:(:(:(




Statusuri de jale nr.9:

Lumea toata se bucura de cate ceva numai eu sufar in...dragoste:(




Statusuri de jale nr.10:

dc cand ma vezi imi zambesti si te uiti frumos ,daca nu simti nik pt mn?




Statusuri de jale nr.11:

iubeste curat ca nu este pacat dar nu iubi rece ca este pacat




Statusuri de jale nr.12:

candva credeam k prieteia chiar exista,dar d multe ori ma-m inselat....candva credeam k exista fericire pentru toti....dar ma-m inselat....candva am crezut in tine.....dar tu m-ai tradat...




Statusuri de jale nr.13:

te-am iubit o data ....dar tu nikiodata ...te-am iubit kandva ....tu nikiodata in viata ta ...nu iti dai seama ce iubire ai ratat ...m-ai avut in palma si m-ai arunkat:((




Statusuri de jale nr.14:

stau langa geam si plang de dorul tau..te astept sa vi la mn si sper sa ma ierti pentru ce am facut....TE IUBESC:x:x




Statusuri de jale nr.15:

cel mai trist lucru e sa simti k inima celui de langatn apartine altcuiva




Statusuri de jale nr.16:

De ce mereu trebuie sa plangi pentru un baiat care nici macar nu iti acorda atentie?De ce mereu cand il vezi inima iti bate si astepti sa vina spre tn sa iti spuna o vorba buna?De ce mereu baieti iau fetele drept o papusa de jucari se foloseste de ia apoi o lasa balta cu lacrimile pe obraz si cu speranta ca nu va mai iubi niciodata




Statusuri de jale nr.17:

M-ai avut in palma sh m-ai aruncat... Aqm nu mai cred in nimeni....




Statusuri de jale nr.18:

Adevarul

Daca ma iubesti,

Dovedesteo!

Daca ma urasti,

Parasestema!

Daca sunt totul pentru tine

Ramai cu mine!

Daca nu insemn nimic pentru tine

Spuneo!

NU MA FOLOSI!!!




Statusuri de jale nr.19:

Am multi prieteni,dar tu erai cea mai buna ji pe tn te-am pierdut ca nu mai ales pe mn ai vrut-o pe ea...sa se simta




Statusuri de jale nr.20:

te urasc pe tine pentru k ma faci sa ma simt asa...

te urasc pentru fiecare lacrima pe care am varsat o in urma ta...

pentru k n ai jtiut s iubesti...

si ma urasc pe mine.. inca te iubesc...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu