Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

imi plake cand stau in ploaie...pt ca nu se vede ca eu defapt plang....:((:((:((:((




Statusuri de suparare nr.2:

aeroportul zambetelor s-a inchis...!




Statusuri de suparare nr.3:

potzi incerca sa-l uiti dar mereu,in inima, va ramane imaginea lui




Statusuri de suparare nr.4:

Nu te speria!Sunt la spital.M-iau gasit ceva la inima. Fi fara grija operatia nu a reusit.Nu te-a putut scoate din inima mea caci acolo vei ramane mereu...:X




Statusuri de suparare nr.5:

La kt d mult te-am iubit... u m-ai parasit iar akum k ma iubesti... k iubirea ta u ma racesti




Statusuri de suparare nr.6:

ma uit la tn si ma gandesc ca nu te pot avea pt ca tu nici macar nu te uiti la mine:((




Statusuri de suparare nr.7:

De ce ai plecat si mai lasat asa?




Statusuri de suparare nr.8:

E greu sa crezi in visul tau..e greu sa crezi in visul ca te iubeste,cum il iubesti tu..e greu sa il astepti,e greu sa inchizi ochii shi sa ii vezi fata,sa suferi in secret fara ca nimanui sa nu ii pese...e greu sa incerci sa il uiti consolandu-te cu altul..e rau sa te folosesti de el doar pt k ti-e tie greu..




Statusuri de suparare nr.9:

Mai lasat fara suflare nu credeam cami vei face asa ceva sa imi tot spui "Te iubesc Te iubesc" si dupaia nu te mai plac acum sunt cu altul :((:((:((




Statusuri de suparare nr.10:

Mias fi dorit sa fie un vis,.....Dar e real,...E crud,....Drumul meu sa inchis ....Focul meu aproape sa stins .... Insa rezis ... Traiesc ... Asha coom tiam promis :((




Statusuri de suparare nr.11:

daca ai stii cat imi este de dor de tine

daca ai stii cat am plans pentru tine...`

daca ai stii cat de mult te-am iubit...

daca ai stii cat am suferit..`

daca ai stii toate lucrurilea astea

MAI INTELEGE....`




Statusuri de suparare nr.12:

mergi....departe....departe....cand vei intalni groapa....iti vei da seama ca acolo sa terminat totul....nu urla....nu suspina....lasa o lacrima sati ude obrazul....




Statusuri de suparare nr.13:

de acum ma cam inteapa inima, ma dor plamanii si fiktul cum se poate asa ceva? prins intre peretii negrii ai vietii mele de alb...by pant3ra_oo7




Statusuri de suparare nr.14:

sunt trista si ma doare inima




Statusuri de suparare nr.15:

mie dor de caldura ta vreau sa ma incalzesti cu drag paturica mea cea calduroasa




Statusuri de suparare nr.16:

Uneori viatza e de neinteles , ea nu iarta , iar tu nu ai de ales ~




Statusuri de suparare nr.17:

daca cel drag te-a parasit

nu regreta nu te-a iubit

a fost un joc si te-a inselat

nu regreta ca te-a uitat

se va intoarce intr-o buna zi

si el dinou iti va vorbi

cu glasul lui frumos

nu-l asculta ca e inselator

si daca tu-l vei asculta

de tine iar va profita

si tu iar vei suferi

poate mai mult sau ca-n prima zi




Statusuri de suparare nr.18:

Pentru lume tu esti cineva,iar pt cineva tu esti lumea,ku multa dragoste cineva....




Statusuri de suparare nr.19:

de ce ?i o intrebare care ne o punem toti?simt ca nu mai pot sa strig in noapte de ce?vreau sa uit de tot simt ca puteream ma lasa,dc ochi oare nu ma lasa sa privesc pe altcineva?de ce trebuie sa iti plang urmele te rog cino in napoi in viata mea sa ma saruti si sa iti simt mangaierea ,oare nu ti-e mila de ochii mei care varsa oceane?te voi asteapta mereu iubitu meu,ingerul meu.




Statusuri de suparare nr.20:

Am invatat sa visez...,dar in acelasi timp invat sa imi deschid ochii...,dar o sa accept asa cum este!...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu