Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

In vis mi-ai aparut...te iubeam...mult...dar acuma sa aud...ca nu ma mai vrei...pt ca sunt departe...vise desarte mi-ai adus...shi multa suferinta y miss you:(




Statusuri triste nr.2:

Sunt un ingerc aripile rupte de tine.M-ai lasat singura,plangand.Dc?




Statusuri triste nr.3:

Tu mai ranit dar eu te iubesc.Tu mai parasit dar eu team cautat.Tu ai disparut si eu am murit.




Statusuri triste nr.4:

dak ai iubyt pe cnv nu.ti distruge viata ,pentru k el se va intoarce la tn .ji iti va cere iertare .iar atunci ...... gandestete bine ce rasp primesti.:((




Statusuri triste nr.5:

Oricat ar fi viata de grea , nu e sfat , e lege : stai si indura ! Si ori cat va arde sau va durea , trebuie sa zambesti la fiecare lovitura




Statusuri triste nr.6:

singuratatea,durerea,intristarea si amagirile amintirilor sunt o povara grea,nici un copil nu poate trece peste asta,




Statusuri triste nr.7:

mereu... imi zici k ma iubejti ..mereu imi spui c sunt sigura fta din viatza ta ..mereu ma mintzi dar thu ce nu nu sti e k eu aflu mereu cnd thu te plimbi cu altha shi k asa incethu cu inchethu eu itzi dau cu jethu:|:|:-j




Statusuri triste nr.8:

Nu trebuie sa plangi dupa nimeni;))




Statusuri triste nr.9:

Am plans prea mult pt tn si nu meriti niki o lacrima ,,,pangi si sufera si uh pt me sa vezi cum e




Statusuri triste nr.10:

Te`am vrut mult de tot,dar acum nu Te mai vreau !... Daqa`o sa ma chemi inapoi`,n`o sa alerg .. O sa stau`! :)




Statusuri triste nr.11:

de ce nu ma poti iubi si pe mine ? te iubesc mult ionut de la mili




Statusuri triste nr.12:

Spune-ai ca ma iubesti..te-am crezut...te dadeai la mn..am acceptat..atunci dc[..bip..]mintzi..




Statusuri triste nr.13:

..........te iubesc si tu nusti si nici nu o sa sti:((:((:((............nicodata niciodata niciodata:((:((:((:((:((




Statusuri triste nr.14:

everything is so hard without your love




Statusuri triste nr.15:

Sa-ti aduci aminte ca ti-am fost prieten .....sati aduci aminte de cate ori te-am iertat......sa-ti aduci aminte ca ti-am fost prieten adevarat......




Statusuri triste nr.16:

baiatul pe care il iubesc o iubeste pe alta stiu ca sunt si ... amandoi




Statusuri triste nr.17:

.........ai sa plangi si tu la fel cum am plans si eu in fiecare seara pt fiecare palma pt fiecare injuratura pt fiecare data cad mai inselat .......pt toate astea si pt faptu ca ai dat cu picioru intro dragoste adevarata .....si mai ai curaju sa imi spui ca ma iubesti...atat imi doresc sa ma lasi sa imi refac viata .....sa ma lasi in pace sa nu ma mai chiniesti pt ca dragostea ce tiam purtato sa transformat in ura ....nu mai vreau sa fiu cu tine te rog intelege si lasama in pace macar atat sa faci pt mine ........:(((((((




Statusuri triste nr.18:

imprastie dragostea in zare si nu uita ca viata nu inseamna nimic, dar poate insemna totul.




Statusuri triste nr.19:

te iubesc si tu nu iti dai seama ! :( te iubesc si acum chair daca tu m-ai parasit pt ea sa nu uiti ca te-am iubit si te voi iubi mereu :((




Statusuri triste nr.20:

eu trist tu bucuros



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu