Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

un baiat si o fata erau impreuna de 6 luni la un momendat baiatul ia spus fetei k vrea sa se desparta ea ia dat un bilet plangand el s-a oferit sa o conduk ptr ultima oara aksa knd treceau strada o masina ia lovit din plin ea a murit iar el a skpat si knd a citit biletul scria FARA DRAGOSTEA TA AM SA MOR




Statusuri triste nr.2:

Dc tr sa iubim peroane kre nu ne iubesc?Dc intotdeauna ne fac sa suferim?Dc iti bati joc d mne knd sti kt d mult te iubesc?[By DaNy]




Statusuri triste nr.3:

eu sunt dar t nu ma veziz pastreazama caci ma iubesti




Statusuri triste nr.4:

Te-am iubit atata timp

Si deabia acum imi dau seama

Am fost o luna in viata ta

In fiecare zi iti intunecam Viata

Mergeam suparat acasa de la scoala

Cu candul ca ne-am vazut pentru ultima oara

Dar in fiecare zi cand te vad

Imi vine sa plang pentru ca stiu

Din cauza mea ai probleme

Tu nu vrei sa imi spui

Dar eu stiu ca esti suparata pe mine

Pana acum nu ti-am spus dar

"Pisoias vrei sa te desparti de mine?":((




Statusuri triste nr.5:

Sa te iert? ToT TiMpUl

Sa UiT? NiKiOdAta




Statusuri triste nr.6:

Nu'nteleg de ce imi spui ca inca ma iubesti...

De ce ma saruti...de ce ma privesti...

De ce ma tzii din nou de mana...

Acum ca nu mai suntem impreuna...?

Poate tie ti se pare ca'mi face bine...

Ca stai din nou si vorbesti cu mine...

Dar tu nu sti ca asta doare cel mai tare...

Si poate ar fi mai bine...sa ma comport ca atare...

Sa te uit...sa'tzi spun ca sa terminat...

Chiar daca eu inca te iubesc cu adevarat:|




Statusuri triste nr.7:

e greu sa plangi cand vrei sa zambesti...e greu sa zambesti atunci cand vrei sa plangi...e greu sa te gandesti la altcineva cand gandul iti este numai la EL




Statusuri triste nr.8:

De ce fetele sunt facute sa sufere .? de ce sunt lasate mereu in urma de ce sunt trecut prin atatea incercari




Statusuri triste nr.9:

te urask kand te vad mi se face raw.team iubit,ai stiut dar nu tea interesat.tu o placeai pe ea.ati format o poveste,un basm pentu amandoi,dar sa destramat,ea a plekat apoi ai venit la mne,ku okii tai frumosi .pe timpuri fugeam de ei.akum sunt ai mei.te-am iertat,dar nam uitat!!

BY YO!! Nagi...:X




Statusuri triste nr.10:

Despre viata nu se poate scrie decat cu un toc inmuiat in lacrimi.




Statusuri triste nr.11:

Nu merita sa plangi pt el..tu cand ai plans el a ras de tne !

El va rade in continuare de tine ,Iar tu vei continua sa`l iubesti ka o nebuna!




Statusuri triste nr.12:

parinti




Statusuri triste nr.13:

niciodata nu o sa fii acolo unde ti-ai dorit sa fii pt k intodeauna o sa apara cineva care o sa strice tot ce ai reusit sa construiesti!!!!:((:((de ce nu te lasa DUMNEZEU sa fii fericit de ce ne face sa suferim dupa persoana iubita????????




Statusuri triste nr.14:

aa




Statusuri triste nr.15:

nu arunca nimic in vant

traieste intens fiecare cuvant

s-ar putea sa nu-ti placa

dar asa a fost o data




Statusuri triste nr.16:

Sa pOtI Sa TrIdIcI CaNd aLtI Te dObOaRa ...Sa TrAiEsTi cnD AlTi tE OmOaRa ...Sa fI CaLd cAnD EsTe fRiG aFaRa....aCeAsTaI CaLeA De iUbI SinCeR




Statusuri triste nr.17:

ce greu e sati dai seama ca visele de dupa o iubire trecuta nu se mai pot implini si sati dai seama ca tea facut sa il iubesti pentru a plange mai tarziu




Statusuri triste nr.18:

Ma-i aruncat ca scrumul de tigare.




Statusuri triste nr.19:

de ce cresc florile-n gradina?de ce pasarile zboara?de ce ne inteapa unele albine?cum a putut oare sa-mi placa te tine?:(




Statusuri triste nr.20:

Se zike k fluturii traiesc doar o zi pe pamant...As vrea sa fiu un fluture sa traiesc doar o zi langa uh shi cand o sa ma duk in rai ....o sa le spun celor de acolo ce superb esty ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu