Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

nimeni nu moare virgin,viata ne-o trage la toti




Statusuri triste nr.2:

se spune k in viatza razi,te distrezi,cunosti multa lume,existi,iar cel mai important este k iubesti sh cel mai trist este k suferi...by dana




Statusuri triste nr.3:

nu...te vrecand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru... ma-i lasat sa plec




Statusuri triste nr.4:

ceea ce ma doare cel mai tare este ca acunci cand te vei intoarce eu te voi ierta desi stiu ca voi suferi si mai mult pt ca tu vei pleca din nou:((((((((




Statusuri triste nr.5:

FERICIREA e doar un vis......DUREREA e intotdeauna reala.....




Statusuri triste nr.6:

Cum e knd cel iubit nici nu se uita la tine,Nu te baga in seama..Ci pur si simplu te ignOra?:(..Km e knd inima`tzi bate pt el,Iar lui nc nu`i pasa?..Km e knd dragOstea ta pt el va ramane in Sufletul tau pt totdeauna?:(...Km e knd Sufletu`tzi plange..Dar tu n`ai ce`i face?:((




Statusuri triste nr.7:

Mi-e dor de tot ce imi spuneai...[:X] ...chiar si cand ma suparai....[:x]...si tie ti-e dor de mine, dar.....asta-i viata IUBIRE:x:x:x:x




Statusuri triste nr.8:

nu te juk cu focul k s-ar putea sa te i-a apa!!




Statusuri triste nr.9:

As vrea sa pot uita,cata incredere am putut avea ...cat de mult raneste dragostea :(




Statusuri triste nr.10:

Earth song-Au schimbat imparatia in praf.




Statusuri triste nr.11:

Am fost mereu fata blonda,,cu ochi albastrii,,sau verzi,,

In functie de dorinta soarelui,,

Am fost mereu zambetul,,din fiecare dimineatza,,

Si lacrima din fiecare noapte alba,,

Am fost seninatatea,,in furtuna grea,,

Si`am fost un dulce vant,,cand soa




Statusuri triste nr.12:

Nu-ti LaSa NicIodata PerSoana iubita Sa plece de langa tine si n-o ignora chiar daca a gresit.... Iubesteo cat De mult poti




Statusuri triste nr.13:

Uneori zimbetul semnifika o mare tristete in suflet...




Statusuri triste nr.14:

Eu te-am iubit...tu m-ai urat...eu te-am urat...tu m-ai iubit ...uneori ma intreb de ce oare noi doi n-am puput fi impreuna...




Statusuri triste nr.15:

cand el iti spune s'a terminat fara sa se gandeasca la consecinte...tu il iubesti...el te iubeste...

dar mai mult tine la prietenii lui :( pe care nu i'ar lasa pt nimik in lume...

chiar daca nu'si da seama k uneori prietenii nu sunt asa cum par...

EL prietenul lui cel mai bun il minte fara ca el sa'si dea seama ...

iar cand o sa realizeze ca nimic nu este cum credea el ...

o sa'i para rau ca te'a lasat pe tine pt pretenii lui :((

si o sa vrea sa se intoarca la tine :((

doar ca deja este prea tarziu

o sa trb sa faca multe ca sa'l ierti pt ce a facut :-j

pt k uh i'ai spus ca asa o sa fie

j nu te'a ascultat ;)

acum ii pare rau si nu stie cum sa faca sa te intorci la el :(




Statusuri triste nr.16:

am iubit o fata pe care akum am pierduto .......as vrea sa se intoarca la mn :((:((:((:((:(((:((i love you A......




Statusuri triste nr.17:

Si-mi adormea în brate..eu adunam sperante..dar l-am pierdut asa usor ...




Statusuri triste nr.18:

traiesteti viata cat esti mic ca cand ai imbatranit nu mia potzi face ce ai facut in copilarie....esti tanar potzi face ce vrei:).........ai imbatranit nu potzi sa iei de la capat copilaria...((




Statusuri triste nr.19:

De ce sa plang? Suflete si zambete pot si eu sa frang........by Ruxy




Statusuri triste nr.20:

Am realizat ca exact atunci cand crezi ca persoana la care tii cel mai mult te iubeste din tot sufletul ,defapt nu stie cum sa mai scape de tine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu