Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

te`am dorit...te`am gasit

nu`mi mai trebuie NIMIC

langa tn a`s sta

10 vieti dak as avea:X




Statusuri triste nr.2:

odata dragostea mergea eu te iubeam u ma iubeai si aundoi eram pe lume noi ne imaginam cu totu altceva dar intr-o zi totul sa destramat si in urma ai lasat un suflet trist si foarte suparat




Statusuri triste nr.3:

După uşa asta e un alt început.... Lasă tot aici chiar dacă a durut..... Uită acum de mine, o să mă descurc.... :(




Statusuri triste nr.4:

inka te iubesc ji nu jtyu dc...mi-asi dory sa te uit dar nu jtyu cum sa fac asta...:(:(:( by alex




Statusuri triste nr.5:

cand te vad mi se taie respiratia....tu esti totul pentru mine shi daka maine ai pati ceva as muri...valuri,dureri...nimic nu mi te poate lua din inima.....tu esti totul pentru mine dar ea e totul pentru tine




Statusuri triste nr.6:

te iubeasc dar u nu.ti dai seama,sau te faci k nu.ti pasa:-(




Statusuri triste nr.7:

iubesc nu rimeaza cu sufar asta inseamna ca nu trebuie sa suferi cand iubesti si esti iubita dar cand u iubesti si nu esti iubita atunci iubind si suferind rimeaza




Statusuri triste nr.8:

era




Statusuri triste nr.9:

te-am iubit te-am parasit...akm vii la mine sa te iert si sa mi psui ka ma iubesti dar nu voi fi eu aceea care te va ierta scumpule:))




Statusuri triste nr.10:

viata e ca o tigara care încet încet se stinge:(




Statusuri triste nr.11:

Adio...cuvant usor de spus..prea greu dupa el...sfarsitul este de fapt un nou inceput...inceputul unui nou drum....




Statusuri triste nr.12:

Dak cineva te-ntreaba ce-i iubirea pe pamant spune-i k e suferinta ce te baga in mormant...by marytza...




Statusuri triste nr.13:

i love girl but not found yet :(




Statusuri triste nr.14:

cine te face sa plangi..nu-ti merita lacrimile...iar cine la merita....nu te va fae niciodata sa plangi




Statusuri triste nr.15:

nu inteleg..... de ce te prefaci k ma iubesti....ca doar la mn te gandesti...cand sunt sigura ca m-ai tradat...cu cineva...cu care nu m-am asteptat...va urasc pe aman2!!!




Statusuri triste nr.16:

Dak ma iubeai asa de tare nu renuntai la mn pt nijte cuv neadevarate




Statusuri triste nr.17:

stam ji scriem atatea versuri ji atatea filozofii....te iubesc ji nu po sa te am...




Statusuri triste nr.18:

imi pare rau ca iubesc.........imi pare rau ca zambesc.......imi pare rau ca traiesc........dar in acelasi timp imi pare rau shi pentru tine ...........pentru ca nu ai stiut sa ma iubesti cand am fost langa tine.......(ma numesc byanca shi sufar din cauza la un baiat .........acesta este id meu byanca37)




Statusuri triste nr.19:

:(team iubit shi te voi iubi mereu sunt trista din kauza ta!!




Statusuri triste nr.20:

...iara plangi..ce proasta esti nu mai plange

nu intelegi NU te mai iubesc...

asta este gasesteti altul..

dar te gandestii k ieu pe tine te iubesc ....??

teai pus in locul meu sa

vezi kat sufar dupa tine?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu